;
coinex

مشخصات ویوو T3 فایوجی فاش شد [+ طراحی و قیمت]

مشخصات ویوو T3 فایوجی به همراه جزئیات طراحی و قیمت احتمالی آن فاش شد. این گوشی به زودی در دو رنگ جذاب وارد بازار هند خواهد شد.

شرکت ویوو این روزها در حال آماده شدن برای عرضه جانشین گوشی Vivo T2 در هند است. این گوشی که Vivo T3 5G نامیده می‌شود، قبلاً در مراجع صدور گواهی مختلفی ظاهر شده است. امروز نیز اطلاعاتی توسط افشاگری به نام Appuals فاش شده که از طراحی ویوو T3 به همراه مشخصات و برچسب قیمت آن در کشور هند خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو T3 فایوجی

طبق گزارش منتشر شده توسط Appuals، ویوو T3 5G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیت خواهد بود. در بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ مرکزی جهت نگهداری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک به همراه 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، با داشتن ویژگی ارتقا رم ویوو (Extended RAM 3.0) می‌توان از حافظه داخلی آن برای افزایش رم تا 8 گیگابایت استفاده کرد.

سیستم تصویربرداری از یک ماژول دوربین سه‌گانه پشتی تشکیل خواهد شد. در این ماژول یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی IMX882 و تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز 2 مگاپیکسلی بوکه و یک حسگر فلیکر برای به حداقل رساندن سوسو زدن در شرایط نوری نامناسب وجود خواهد داشت. تنظیمات دوربین از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی، بلندگوهای استریو دوگانه برای صدای فراگیر، اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و پشتیبانی از 10 باند فایوجی اشاره کرد.

مشخصات ویوو T3 فایوجی

ویوو T3 در دو رنگ آبی و کریستالی وارد بازار خواهد شد. این دو رنگ ممکن است که در ابعاد و وزن کمی با یکدیگر متفاوت باشند. قیمت دقیق این دستگاه هنوز اعلام نشده اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که در هند حدودا 20000 روپیه قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو T3 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر