coinex
otetmarket
propification.com

ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان مشخص شد

سخنگوی دولت ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان را اعلام کرد. بر اساس گفته های وی ساعات کاری کارکنان ادارات بین 7 تا 9 متغییر است.

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان را اعلام کرد. او می‌گوید:« ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور است.»

بیشتر بخوانید: اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم کنکور 1403 ؛ آزمون سراسری 1403 کی برگزار می‌شود؟

جهرمی در این باره توضیح داد:« با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و با تصویب هیئت وزیران، از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی استان‌ها، به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح بوده و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود.»

وی افزود:« ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹:۰۰ صبح و پایان آن مطابق با قوانین و مقررات مربوط است.»

هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تغییراتی در ساعات کاری ادارات و کارمندان اعمال می‌شود. اکنون بر اساس اعلام سخنگوی دولت ساعت کاری این افراد بین 7 تا 9 صبح و با توجه به زمان اتمام کار، متغییر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی ساعت کاری کارمندان در ماه رمضان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر