;
coinex

مشخصات ویوو Y03 پیش از عرضه جهانی در گواهی NBTC ظاهر شده است

زمان زیادی تا عرضه گوشی جدید ویوو در بازار جهانی باقی نمانده و حالا بیشتر مشخصات ویوو Y03 با دریافت گواهی NBTC تایلند فاش شده است.

گوشی جدید ویوو با نام ویوو Y03 و شماره مدل V2332، اخیرا در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلفی ظاهر شده و به نظر می‌رسد که کاملا برای عرضه در بازار جهانی آماده شده است. امروز نیز این گوشی در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند (National Broadcasting and Telecommunications Commission) قرار گرفته و بسیاری از مشخصات آن لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y03

بر اساس آنچه که در گواهی NBTC و سایر گواهی‌ها دیده می‌شود، Vivo Y03 تنها از اتصال LTE پشتیبانی کرده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 15 واتی برخوردار خواهد بود.همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت افزایش داد.

مشخصات ویوو Y03
گواهی NBTC ویوو Y03

انتظار می‌رود که قلب تپنده ویوو Y03، تراشه هلیو G85 مدیاتک با 4 گیگابایت رم باشد. این سخت افزار می‌تواند عملکرد مناسبی را در اکثر بخش‌ها برای دارندگان این گوشی به ارمغان بیاورد. همچنین ذکر شده است که این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 و آخرین ویژگی‌های نرم افزاری و به‌روزرسانی‌های امنیتی وارد بازار خواهد شد. پشتیبانی از بلوتوث 5.3 نیز در این گوشی گنجانده شده است.

گوشی جدید ویوو در مقایسه با مدل قبلی یعنی ویوو Y02 که طراحی ساده‌ و مشخصات فنی نه چندان رضایت‌بخشی داشت، به احتمال زیاد چندین ارتقا و پیشرفت قابل توجه را به همراه خواهد داشت. محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی از یک قاب تخت، صفحه نمایش اچ‌دی پلاس، تراشه هلیو P22 مدیاتک، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و شارژ 10 واتی برخودار بود. حال گفته می‌شود که نسل جدید در بخش‌های زیادی مانند عملکرد، فضای ذخیره‌سازی و اتصال پیشرفت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو Y03 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر