;
coinex

شرکت ودافون: دیگر به ایران خدمات رومینگ نمی دهیم؛ تبعات آن چیست؟

شرکت ودافون قصد دارد دیگر به ایران خدمات رومینگ خود را ارائه ندهد. بر اساس اطلاعیه این شرکت از روز جمعه ۱۸ اسفند خدمات خود را قطع خواهد کرد.

شرکت ودافون جز اولین شرکت هایی است که از مهر ماه سال 95 «بعد ار برجام» به ایران خدمات رومینگ ارائه کرد. این اپراتور بزرگ با شرکت اینترنتی ایرانی های‌وب یا داده‌گستر عصر نوین همکاری می‌کرد اما اکنون با انتشار اطلاعیه ای در صفحه رسمی خود اعلام کرد که دیگر به ایران خدمات رومینگ ارائه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: آخرین رتبه بندی پاسپورت های جهان ، قویترین و ضعیف ترین پاسپورت متعلق به کدام کشور است

شرکت بریتانیایی ودافون هنوز دلیل این تصمیم خود را اعلام نکرده  و افرادی که تاکنون از سیمکارت ودافون استفاده می‌کرد باید بدانند از روز حمعه 18 اسفند ماه دیگر قادر به برقراری تماس تلفنی، فرستادن پیامک و استفاده از اینترنت موبایل نخواهند بود.

در اطلاعیه رسمی این شرکت اعلام شده که از نیمه‌شب جمعه هشتم مارس ۲۰۲۴، ودافون خدمات رومینگ خود در ایران را قطع خواهد کرد. همانطور که می‌دانید استفاده از سیمکارت های خارجی یکی از راه های دور زدن فیلترینگ و دسترسی به اینترنت آزد است که اکنون با وجود این شرایط دسترسی ها خیلی محدود تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی شرکت ودافون چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر