;
coinex

ویوو Y18 در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console ظاهر شد

گوشی ویوو Y18 در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console ظاهر شده و مشخصاتش لو رفته است. این گوشی به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو Y03 به زودی وارد بازار خواهد شد.

ظاهرا ویوو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری Y با نام  Vivo Y18 است. این گوشی به تازگی در لیست دستگاه‌های مورد تایید Google Play Console ظاهر شده و به دنبال آن برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y18

برند چینی و خوش‌نام ویووو در اوایل این هفته از گوشی هوشمند جدید خود با نام ویوو Y03 رونمایی کرد. این گوشی پیش از عرضه در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف مانند NBTC با شماره مدل V2332 قرار گرفته بود.

ویوو Y18

اکنون Vivo Y18 با شماره مدل V2333 در پایگاه داده و اطلاعات Google Play Console ظاهر شده است. همان‌طور که پیداست، این کد با شماره مدل گوشی تازه معرفی شده از برند ویوو شباهت زیادی دارد. به عبارت دیگر، ویوو Y18 به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو Y03 در بازارهای دیگر خواهد بود.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که مشخصات این دو گوشی هوشمند از سری Y ویوو یکسان و مشابه باشند. در فوریه 2024، گوشی Vivo Y18 در کنار Y03 در مرجع صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد که پشتیبانی از بلوتوث 5.0 برای هر دو گوشی را نشان می‌داد.

فهرست Google Play Console نیز طراحی ویوو Y18 از جلو و پشت را به نمایش گذاشته که تا حد زیادی شبیه Y03 است. طبق این گواهی، گوشی جدید ویوو به تراشه هلیو G85 مدیاتک به همراه 6 گیگابایت رم مجهز شده و با آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 14 وارد بازار خواهد شد.

ویوو Y18

بنابراین یکی از تفاوت‌های اساسی بین این دو گوشی ظرفیت رم خواهد بود که در ویوو Y03 برابر 4 گیگابایت است. متأسفانه در حال حاضر، اطلاعات موجود به همین مقدار خلاصه می‌شوند، اما احتمالا در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره مشخصات Vivo Y18 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y18 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر