;
coinex

شیائومی 14 لایت گواهی BIS هند را دریافت کرده و احتمالا به زودی وارد بازار می‌شود

در مرجع صدور گواهی BIS هند دستگاهی ظاهر شده که احتمال می‌رود شیائومی 14 لایت باشد. این گوشی احتمالا به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از شیائومی سیوی 4 وارد بازار هند خواهد شد.

اخیرا یک گوشی از شیائومی با شماره مدل 24053PY09C توسط MIIT چین تأیید شده است. شایعات می‌گویند که این گوشی همان شیائومی سیوی 4 می‌باشد که تنها مختص بازار چین است. حال گفته می‌شود که نسخه تغییر نام یافته این گوشی با عنوان Xiaomi 14 Lite به زودی راهی بازار هند خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی 14 لایت

امروز دستگاه جدیدی از شیائومی با شماره مدل 24053PY09I در پایگاه داده و اطلاعات BIS هند ظاهر شده است. این کد با شماره مدل شیائومی Civi 4 (24053PY09C) در مرجع صدور گواهی CMIIT شباهت زیادی دارد و از این رو حدس زده می‌شود که هر دو مربوط به یک دستگاه هستند. بنابراین، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال کار بر روی یک نسخه تغییر نام یافته از سیوی 4 برای عرضه به بازار هند است.

شیائومی 14 لایت
گواهی BIS شیائومی 14 لایت

اگر به یاد داشته باشید، نسخه بهینه‌ شده شیائومی سیوی ۲ با نام شیائومی ۱۳ لایت در بازار جهانی عرضه شد. از این رو، این احتمال وجود دارد که نسخه تغییر نام یافته یا بهینه شده Civi 4 نیز با نام تجاری شیائومی 14 لایت در هند عرضه شود.

مدل‌های قبلی از سری لایت شیائومی مانند شیائومی 12 لایت و شیائومی 13 لایت، علیرغم عرضه در بازارهای جهانی، به بازار هند راه نیافتند. حال به نظر می‌رسد که شیائومی تغییر رویه داده و بالاخره قصد دارد که گوشی‌های سری لایت را با شیائومی 14 لایت به بازار هند بازگرداند.

از مشخصات شیائومی Civi 4 که تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه نمایش خمیده اولد با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین سلفی دوگانه با فلاش LED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از Lecia با لرزش‌گیر OIS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی شیائومی 14 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر