coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه کدام‌ها هستند و آیا اصلاً انتخاب یک ارز دیجیتال از میان تمام گزینه‌های موجود برای ترید روزانه اهمیت دارد یا خیر؟ برخلاف دیدگاه بسیاری از کاربران انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه اهمیت بسیار زیادی برای بالا بردن پتانسیل سودآوری این بازار برای کاربران دارد. شاید بیت کوین به عنوان پادشاه بازار ارز دیجیتال ریسک معاملاتی کمتری داشته باشد اما آیا واقعاً بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و رسیدن به سود روزانه است؟

برای تریدرهای حرفه‌ای و معامله‌گران با تجربه در بازار ارز دیجیتال این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که آنها در درجه اول بتوانند توکن‌هایی را برای ترید انتخاب کنند تا پتانسیل سودآوری مناسبی برای آنها ایجاد کند. جالب اینجاست که دراموزشگاه های مختلف که دوره حضوری ترید برگزار می کنند و یا حتی مقاله های آموزش رایگان ارز دیجیتال نیز کمتر به این موضوع پرداخته شده و معمولاً کاربرانی که حتی مهارت‌های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را نیز به خوبی به دست می‌آورند، در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه و نوسان گیری نقاط ضعفی دارند. در این مقاله در کنار شما هستیم تا به بررسی کامل و جامع این موضوع پرداخته و حتی گزینه‌های جذابی را نیز در این باره به شما معرفی کنیم.

ضمنا علاوه بر ارزهای دیجیتال در بازار بین المللی فارکس(بازار طلا، نفت و ارز های دولتی جهانی مانند دلار ، یورو و ..) نیز میتوانید نوسان گیری حرفه ای داشته باشید. برای تسلط بر نوسان گیری در بازار فارکس میتوانید در بهترین دوره آموزش فارکس در آموزشگاه کانون بورس شرکت نمایید . نام این دوره دور بزرگان فارکس ( دوره اموزش فارکس کانون بورس ) می باشد .

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

در قدم اول باید به این موضوع بپردازیم که انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری باید تحت تاثیر چه معیارهایی باشد. در میان هزاران ارز دیجیتال مختلف تعریف شده در بازار بایستی یک سری معیار مشخص برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه داشته باشیم. البته شاید با انتخاب و خرید بهترین پکیج آموزش ارز دیجیتال شما پاسخ‌های منطقی برای این پرسش را به دست آورید اما تلاش ما این است که یک نگاه حرفه‌ای برای این انتخاب را برای شما ایجاد کرده باشیم. بنابراین مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه و نوسان گیری نیاز به استفاده از آنها داریم را در ادامه برای شما مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه

حجم معاملات بالا

اولین فاکتوری که در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه به کمک ما می‌آید، بررسی حجم معاملات است. فرض کنید یک ارز دیجیتال در هر روز با نوسانات قیمتی بیش از ۵۰ درصدی نیز همراه باشد اما معاملات این توکن تنها با ۱۰ هزار دلار سرمایه انجام شود. آیا چنین ارز دیجیتالی اصلاً مناسب برای سرمایه‌گذاری و ترید است؟ امکان ورود به چنین ارز دیجیتالی با سرمایه زیاد اصلاً منطقی نیست و از این گذشته اگر شما بتوانید در قیمت‌های مناسبی نیز برای خرید آن اقدام کنید هیچ تضمینی وجود ندارد تا بتوانید توکن‌های خود را در قیمت‌های بالاتر به فروش برسانید. پس شما در درجه اول باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که حجم معاملات قابل توجهی در بازار داشته باشد. البته منظور ما اصلاً این نیست که در لیست ارزهای دیجیتال گزینه‌هایی را انتخاب کنید که بالاترین حجم معاملات را دارند. بلکه این فاکتور باید در کنار بقیه فاکتورهای موثر در این انتخاب مورد ارزیابی قرار بگیرد.

نقدشوندگی مناسب

نقد شوندگی یکی دیگر از فاکتورهایی است که در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه به آن نیاز داریم. نقد شوندگی به این معنا است که در صورت نیاز به خرید یا فروش ارز دیجیتال مورد نظر بتوانیم خیلی سریع دارایی خود را نقد کنیم. نقد شوندگی ارزهای دیجیتال در درجه اول تحت تاثیر حجم معاملات آنها و در درجه دوم تحت تاثیر تعداد کاربران فعال در فرایند ترید آنها است. بنابراین دقت کنید که صرفاً بالا بودن حجم معاملات یک رمز ارز نشان دهنده بالا بودن نقد شوندگان نیست و در کنار حجم باید تعداد کاربران نیز مورد سنجش قرار بگیرد.

نوسان بالا

آخرین فاکتور مهمی که در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه به ما کمک می‌کند بررسی میزان نوسان آن در طول یک روز است. ارز دیجیتال تتر به عنوان محبوب‌ترین استیبل کوین موجود در بازار بالاترین حجم معاملات را در این بازار به خود اختصاص داده و بیشترین تعداد کاربران هم در حال معاملات تتر هستند. اما آیا این استیبل کوین اصلاً برای ترید روزانه مناسب است؟ تتر یک استیبل کوین است و قیمت آن در بازار همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند و عملاً شما نمی‌توانید با خرید و فروش آن سود کنید.

اگر بخواهیم یک گام جلوتر برویم می‌توانیم بیت کوین را مثال بزنیم. بیت کوین هم بالاترین حجم معاملات را در کنار تتر دارد و تعداد کاربران بسیار زیادی در سطح جهان در حال انجام معامله و روی آن هستند. آمارها نشان می‌دهد که برای یک بازه زمانی روزانه میزان نوسان خیلی زیادی را نمی‌توانیم برای بیت کوین شاهد باشیم. البته این موضوع همیشگی هم نیست.

این نکته نشان می‌دهد که ما برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه علاوه بر دو معیار حجم و نقد شوندگی باید روی میزان نوسان ایجاد شده در بازه‌های زمانی کوتاه نیز تمرکز داشته باشیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه

بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه

با توجه به نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم حالا نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سود روزانه می‌رسد. البته انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه تحت تاثیر اهداف معاملاتی و نوع بازار هدف برای ترید نیز قرار می‌گیرد. مثلاً اگر شما بخواهید از مزیت‌های بازار فیوچرز یا ارز دیجیتال برای ترید استفاده کنید حتی بیت کوین هم می‌تواند گزینه مناسب و ایده‌آلی برای ترید و سود روزانه برای شما باشد. دو تا ۵ درصد نوسان بیت کوین در یک بازه زمانی روزانه با یک ضریب اهرمی ۱۰ می‌تواند سود ۲۰ تا ۵۰ درصدی را در یک روز برای شما رقم بزند که سود بسیار جذابی است.

اما اگر بخواهیم انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه را به بازار اسپات نسبت دهیم، عملاً این انتخاب نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد. از همه مهم‌ترین که ریسک سرمایه‌گذاری بر روی توکن‌های مختلف در بازارهای زمانی کوتاه مدت هم با یکدیگر برابر نخواهد بود. از این رو در ادامه در دسته‌بندی‌های متفاوتی بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری را به شما معرفی می‌کنیم.

ریسک و سود پایین

در اولین دسته‌بندی باید توکن‌هایی را به شما معرفی کنیم که ریسک سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت روی آنها کمتر است اما در طرف مقابل پتانسیل سودآوری کمتری را نیز برای آنها شاهد هستیم. مسلماً این دسته از ارزها آنهایی هستند که حرکات قیمتی آنها محدود و کند است اما قرار نیست بلافاصله بعد از خرید شاهد افت‌های قیمتی چند ۱۰ درصدی در آنها باشید. در میان توکن‌های تعریف شده در بازار ارزهای دیجیتال زیر می‌توانند چنین شرایطی را برای شما ایجاد کنند:

  • بیت کوین
  • اتریوم

البته دقت کنید که تمام گزینه‌هایی که به شما در این مقاله به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و ترید روزانه معرفی می‌کنیم تحت تاثیر بررسی فاکتورهای معرفی شده در بالا برای آنها است.

ریسک و سود متوسط

در میان توکن‌های تعریف شده در بازار گزینه‌هایی وجود دارند که ریسک و سود حاصل از سرمایه‌گذاری برای آنها در بازارهای زمانی کوتاه مدت متوسط است. گزینه‌های زیر در این لیست قرار می‌گیرند:

  • سولانا
  • ریپل
  • کاردانو
  • پولکادات
  • پالیگان
  • لایت کوین
  • پولکادات
  • اتم

ریسک و سود بالا

در نهایت نوبت به معرفی توکن‌هایی می‌رسد که پتانسیل سودآوری بسیار بالایی داشته اما در طرف مقابل ریسک ترید و روی آنها نیز بیشتر است. توکن‌های زیر بهترین گزینه برای این لیست هستند:

  • دوج کوین
  • شیبا اینو
  • پپه
  • فلوکی
  • بونک

حالا شما باید بر اساس شخصیت سرمایه‌گذاری و نوع هدفی که برای رسیدن به سود روزانه در بازار ارز دیجیتال دارید از میان گزینه‌های بالا بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    دوره ترید ارز دیجیتال کانون بورس واقعا بهترین دوره آموزش ترید ارز دیجیتال هست چهار جلسه از کلاسامون الان گذشته و متوجه شدم کلا بدون آموزش به هیچ عنوان نه میتونید نوسان گیری کنید و نه هولد

    پاسخ

    ممنونم از مقاله خیلی خوبتون
    خیلی مفید بود
    مخصوصا قسمت معرفی بهترین دوره های آموزشی در زمینه ارز دیجیتال
    کلا خیلی دنیای جالبی هست این ارز های دیجیتالی
    ممنونم

    پاسخ

    ممنونم از مقاله خیلی خوبتون
    خیلی مفید بود
    مخصوصا قسمت معرفی بهترین دوره های آموزشی در زمینه ارز دیجیتال
    ممنونم

    پاسخ