coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرید جم موبایل لجند با آیدی فقط تو 5 دقیقه…!!! با اوریکس  گیم همراه باش…

بازی موبایل لجند (Bang Bang)، یک بازی میدان نبرد چند نفره آنلاین (MOBA) است که در آن بازیکنان دو تیم، برای نابود کردن پایگاه‏های دشمن با هم رقابت می‏کنند. دانلود این بازی رایگان است اما برای دسترسی به امکانات بازی، اسلحه‏ها و پوسته‏های جدید و همچنین دسترسی به شخصیت‏های بازی با قدرت‏های منحصر به فردشان، نیاز به پرداخت درون برنامه‏ای دارید. جم یا الماس Mobile Legends در واقع همان پرداخت درون برنامه‏ای بازی بنگ بنگ است. برای خرید جم موبایل لجند حتما از طریق فروشگاه معتبر و قانونی ORIXGAME اقدام کنید تا علاوه بر تحویل سریع آن (کمتر از 5 دقیقه)، از سالم ماندن اکانت خود اطمینان خاطر داشته باشید. در ادامه با من همراه باشید با ارائه مطالب زیر:

  • خرید دایموند موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم و کاربردهای
  • کاربردهای خرید پرومودایموند موبایل لجند
  • خرید پک هفتگی در فروشگاه اوریکس‏ گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

 

خرید دایموند موبایل لجند از فروشگاه اوریکس  گیم و کاربردهای

 

در فروشگاه اوریکس  گیم شما می‏توانید هم با آیدی عددی و زون آیدی و هم با قرار دادن اطلاعات ورود به اکانت خود، اقدام به خرید جم موبایل لجند کنید. فقط باید دقت داشته باشید که اطلاعات خواسته شده را به درستی در کادر مربوطه وارد کنید تا دچار مشکل نشوید. با استفاده از جم می‏توانید به امکانات و آیتم‏های متنوعی در بازی دسترسی پیدا کنید که مهمترین آن‏ها عبارتند از:

1- خرید هیروهای جدید با مهارت‏ها و ویژگی‏های منحصر به فرد

2- خرید اسکین‏ها برای جذاب‏تر کردن ظاهر هیروها

3- ارتقاء نمادها و ایموت‏ها

4- شرکت در رویدادهای مختلف برای دستیابی رایگان به امکانات و آیتم‏های مختلف

5- افزایش سرعت هیروها با خرید آیتم‏هایی مانند Battle Point و Magic Dust

6- خرید بلیط قرعه‏کشی

7- دریافت جم رایگان، اسکین‏های اختصاصی و جوایز ارزشمند دیگر با عضویت در Starlight Member

علاوه بر جم، علاقه‏مندان به بازی پابجی موبایل می‏توانید برای خریدPUBG Mobile  UC، و طرفداران بازی Free Fire هم می‏توانید برای خرید جم فری فایر با قیمت ارزان و ارسال سریع (کمتر از 5 دقیقه) از این فروشگاه اقدام کنید.

کاربردهای خرید پرومودایموند موبایل لجند

کاربردهای خرید پرومودایموند موبایل لجند

 

پرومودایموند موبایل لجند یا جم‏های زرد رنگ، در واقع نوعی آفر ویژه برای خرید جم در بازی است که به صورت دوره‏ای ارائه می‏شود و هر پرومودایموند با یک دایموند معمولی برابری می‏کند. . با شرکت در ایونت Promo Diamond و انجام یکسری کارهای مختلف در ایونت می‏توانید پرومودایموند رایگان به دست آورید و از آن برای خرید هیرو، اسکین و ایموت و … استفاده کنید. خرید دایموند موبایل لجند از فروشگاه اوریکس  گیم در بسته های متنوع و با کمترین قیمت ارائه می‏شود.

 

خرید پک هفتگی در فروشگاه اوریکس‏  گیم

 

پک هفتگی موبایل لجند، یک بسته ویژه است که می‏توانید به صورت هفتگی و یا 10 پک را یکجا فعال کنید. این بسته شامل تعدادی الماس، بلیط قرعه کشی، امتیاز استارلایت و موارد دیگر است. با خرید پک هفتگی موبایل لجند از فروشگاه اوریکس  گیم در کمتر از 5 دقیقه 80 جم در اکانت شما شارژ می‏شود و با کالکت کردن روزانه 20 جم می‏توانید مجموع الماس‏های دریافتی در طول یک هفته را به 220 الماس برسانید. این پک کاملا مقرون به صرفه و پرطرفدار است.

خرید جم موبایل لجند با آیدی فقط تو 5 دقیقه.

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

 

فروشگاه اوریکس‏  گیم، بهترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد. اوریکس  ‏ گیم دارای نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و با داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز‏های تعطیل، در حال خدمت رسانی به کاربران عزیز است. قیمت ارزان، ارسال فوری و ایجاد یک محیط امن و قانونی برای ثبت و ارسال سفارشات شما عزیزان نیز از دیگر امتیازات منحصر به فرد این فروشگاه می‏باشد. همچنین با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی اوریکس  گیم می‏توانید علاوه بر اطلاع از اخبار گیم‏پلی به کلی امتیازات ویژه از جمله کدهای تخفیف محدود، یوسی رایگان، قرعه کشی های هفتگی و … دسترسی پیدا کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر