;
coinex

مبلغ وام ازدواج 1403 رسماً اعلام شد

سخنگوی جوانان وزارت ورزش و جوانان رسماً مبلغ وام ازدواج 1403 را اعلام کرد. رقم وام ازدواج در سال جاری بسته به سن و زوج یا زوجه متفاوت بود که حدود 90 درصد موفق به دریافت وام شدند.

سینا کلهر، سخنگوی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه در سال 1402 نود درصد تعهدات در پرداخت وام ازدواج انجام و تنها 10 درصد از زوجین موفق به دریافت آن نشدند افزود که مبلغ وام ازدواج 1403 به 700 میلیون تومان رسیده است.

می‌دانیم که این مبلغ برای همه زوجین صادق نیست و احتمالاً زوجه زیر 25 سال مشمول این طرح شوند. وی همچنین گفته است که برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه مسکن برای جوانان درنظر گرفته شده است که امیدواریم در سال جدید محقق شوند. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی از فروردین ماه ؛ مبلغ وام دانشجویی کی واریز می‌شود؟

مبلغ وام ازدواج 1403 به 700 میلیون تومان رسید

سینا کلهر در نشستی خبری با بیان اینکه ما حلقه وصل دولت و جوانان هستیم، گفت: «طرح‌ها و برنامه‌هایی که از سوی حاکمیت برای جوانان تعیین شده را پیگیری می‌کنیم. مسکن، شغل و ازدواج و گاهی هم اوقات فراغت جزو موضوعات مهمی است که در خصوص جوانان مطرح است. ما باید وضعیت جوانان از حیث ازدواج، مسکن و اشتغال را رصد کنیم و به اطلاع دستگاه‌های مختلف برسانیم. وام یکی از مطالبات جوانان در زمینه مسکن و اشتغال‌زایی است که ایجاد شده است. زمانی که وضعیت را رصد کردیم متوجه شدیم که برخی حوزه‌ها نیاز به عملیات دارند که از طریق سایر دستگاه‌ها دنبال می‌شود.»

مبلغ وام ازدواج 1403 به 700 میلیون تومان رسید

وی با بیان اینکه اعتبار وام ازدواج در سال جاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده گفت:

دولت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان آن را تامین کرده است. برای سال ۱۴۰۳ نیز وام ازدواج به ۷۰۰ میلیون برای زوج‌ها ارتقا یافته است. در کنار طرح مسکن ملی که به صورت عمومی اجرا می‌شود، طرح ویژه‌ای برای جوانان هم دنبال می‌شود که نهایی نشده است. امیدواریم ۱۴۰۳ خبر خوشی در خصوص مسکن جوانان به این واسطه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعلام مبلغ تسهیلات ازدواج 1403 چیست؟ به شما چه کسانی می‌توانند وام ازدواج 700 میلیونی را دریافت کنند؟ لطفاً نظرات خود را به ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یعنی وام ازدواج نفری ۷۰۰ میلیون یا مجموع وام دختر و پسر ۷۰۰ میلیون؟

    پاسخ