;
coinex

چگونگی دریافت اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

وزیر ارتباطات از اعطای اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان خبر داد. حجم این بسته 5 گیگابایت است که یک روز 99 درصد مردم را هم دوام نمی‌آورد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات پس از برگزاری جلسه هیئت دولت به میان خبرنگاران آمد و گفت که یک بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان برای مردم در نظر گرفته شده که حجم آن 5 گیگابایت معاول 12 گیگابایت ترافیک داخلی است. حتماً فکر کرده‌اید که 5 گیگابایت یک روز من را هم جواب نمی‌دهد. بله درست فکر کرده‌اید؛ این مقدار حجم اینترنت با توجه به افزایش حجم وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی و همچنین استفاده از فیلترشکن توسط کاربران، نمی‌تواند جوابگوی حتی یک روز مردم هم باشد. حال چگونه این میزان حجم اینترنت با خوشحالی از سمت وزیر ارتباطات اعلام می‌شود، علتش مشخص نیست.

فعالسازی بسته اینترنت اهدایی دولت باید از سمت فرد متقاضی درخواست شود. برای ثبت نام بسته اینترنت هدیه نوروزی دولت می‌بایست به درگاه خدمان ملی دولت هوشمند مراجعه کنید. در ادامه مطلب مراحل فعالسازی بسته 5 گیگابایتی دولت ویژه رمضان و نوروز 1403 را به صورت تصویری در قالب PC و گوشی موبایل آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نماینده جدید مجلس خواهان طرح صیانت و پیگیری اینترنت ملی شد [+ویدئو]

اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

عیسی زارع‌پور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد:

به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است. تا عید فطر امکان استفاده از این بسته وجود دارد و مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت

همانطور که وزیر ارتباطات اشاره کرد، برای فعالسازی بسته 5 گیگابایتی اینترنت اهدایی دولت می‌بایست به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت مراجعه کرد. پس از مراجعه به وب‌سایت و وارد کردن اطلاعات (شماره موبایل به نام فرد متقاضی) و عبارت امنیتی، می‌توانید به راحتی گزینه فعالسازی بسته اینترنت را مشاده کنید. در پایین به صورت تصویری مراحل فعال کردن بسته هدیه دولت ویژه رمضان و نوروز 1403 را توضیح می‌دهیم.

مرحله اول: صفحه ورود به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

مرحله دوم: ورود به پنل کاربری در سامانه

در این مرحله و در بالای صفحه گزینه ثبت‌ نام هدیه اینترنت عیدانه دولت را مشاهده می‌کنید. بر روی آن کلیک کرده تا به مرحله بعدی فراخوانده شوید.

اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

مرحله سوم: مشاهده و یا وارد کردن شماره تلفن فرد متقاضی

در این مرحله شماره همراه شما که در سامانه ثبت شده است را مشاهده می‌کنید. اگر قصد دارید بسته اینترنت اهدایی دولت را بر روی همین شماره دریافت کنید، بر روی گزینه ثبت کلیک کنید، اما اگر می‌خواهید بسته در شماره دیگری فعال شود، آن را در کادر مربوطه وارد و سپس گزینه ثبت را بزنید.

اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

مرحله چهارم: پایان درخواست فعالسازی بسته اینترنت رایگان دولت

در این مرحله درخواست شما ثبت و اعلام می‌شود که فعالسازی بسته اینترنت اهدایی به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که این بسته از روز اول فروردین 1403 برای همه متقاضیان فعال می‌شود.

اینترنت رایگان اهدایی دولت به مناسبت عید و ماه رمضان

نحوه فعالسازی بسته اینترنت رایگان دولت ویژه کاربران گوشی موبایل

مراحل بالا بوسیله PC آموزش داده شده است. در ویدئوی زیر می‌توانید آموزش مراحل فعال سازی بسته اینترنت هدیه دولت را بوسیله گوشی موبایل مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بسته اختصاصی ویژه نوروز و رمضان دولت چیست؟ آیا حجم این بسته برای شما کافی است؟ منتظر کامنت‌های شما مخاطبین عزیز تکراتو هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    وااااااااااااااای ! چقد زیاد ! نمیدونم سایت یاهو رو دانلود کنم یا گوگل !
    و پرتاب موشک ماهواره بر !
    در اصل فقط موشک ICBM میتونه ماهواره حمل کنه یعنی موشک قاره پیما !
    حالا چرا اینا انقد سعی دارن ماهواره پرت کنن ؟ برای تست موفقیت آمیز موشک قاره پیما !
    حالا چرا ؟
    رو نوک موشک قاره پیما چیزای خاصی نصب میشه که اینا دنبال اون چیز هستن !

    پاسخ

    یه مشت گاو دارن همه مملکتو غارت می کنن بعد5 گیگ اینترنتم به ملت میدن

    پاسخ

    تعجب ندارد !!
    آقا حامد *** بیچاره چه گناهی کرده است که سزاوار چنین توهین بزرگی باشد .

    پاسخ

    این حرکات دولت جالب نیست، بوو داااررره !!!

    پاسخ

    امیدوارم نباشید…..

    پاسخ

    بر پدر مادر و هفتتت جد آبادتون هزارااان لعنت سگگگگ

    پاسخ