;
coinex

به‌روزرسانی رابط کاربری Galaxy S23 One UI 6.1 تا پایان ماه مارس منتشر می‌شود

گزارش های منتشر شده مارا از زمان به‌روزرسانی جدید آگاه می‌کند. بر این اساس به‌روزرسانی رابط کاربری Galaxy S23 One UI 6.1 تا پایان ماه مارس منتشر می‌شود.

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای دستگاه‌های واجد شرایط آماده کرده است و تنها زمان کمی باقی مانده تا این به‌روزرسانی در اختیار کاربران سراسر جهان قرار بگیرد. سامسونگ دقیقاً زمان انتشار این به‌روزرسانی را تأیید نکرده  اما اطلاعاتی را ارائه کرده که ما را از تاریخ حدودی این به‌روزرسانی آگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

اگرچه One UI 6.1 یک به‌روزرسانی کوچک One UI است اما از این نظر حائز اهمیت است که بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را که امسال با سری Galaxy S24 معرفی شده بودند، به دستگاه‌های قبلی ارائه می‌دهد. گلکسی اس 23 یکی از این دستگاه هاست که قرار است این آپدیت را تا اواخر این ماه دریافت کند.

One UI 6.1 به کاربران دستگاه‌های موجود امکان می‌دهد بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را که سامسونگ با جدیدترین پرچمداران خود عرضه کرده است از جمله ترجمه زنده تماس‌ها، خلاصه‌سازی هوشمند در Notes و اینترنت، و مجموعه کاملی از ویژگی‌های ویرایش تصویر،استفاده کنند.

سامسونگ به کاربران کره جنوبی اعلام کرده است که آپدیت رابط کاربری Galaxy S23 One UI 6.1 تا پایان ماه مارس عرضه خواهد شد. این دومین تایید این جدول زمانی است، زیرا سامسونگ ویتنام قبلاً گفته بود که به‌روزرسانی One UI 6.1 از 28 مارس عرضه می‌شود.

به هر حال این احتمال وجود دارد که در چند هفته آینده شاهد عرضه این به‌روزرسانی باشیم. بنابراین این زمان خوبی است تا گوشی خود را برای به‌روزرسانی One UI 6.1 آماده کنید. اگر مطمئن نیستید که دستگاه شما واجد شرایط این به‌روزرسانی است، سازگاری آن را با فهرست واجد شرایط بودن One UI 6.1 بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد به‌روزرسانی رابط کاربریOne UI 6.1 دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر