;
coinex

هر چهار مدل آیفون 16 از نازک‌ترین حاشیه‌های ممکن برخوردار خواهند بود

اپل فناوری جدیدی به نام BRS را توسعه داده و به کمک آن نازک‌ترین حاشیه‌های ممکن را در هر چهار مدل آیفون 16 به تصویر خواهد کشید.

چندی پیش شاهد انتشار رندرهای سه بعدی آیفون 16 پرو و آیفون ​​16 پرو مکس بودیم. این رندرها مهر تاییدی بر گزارش‌های قبلی مبنی بر افزایش اندازه صفحه نمایش‌ها از 6.1 و 6.7 اینچ به 6.27 اینچ و 6.85 اینچ بودند. در نتیجه، نسل جدید گوشی‌های اپل نسبت به آیفون‌های قبلی بزرگ‌تر خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حاشیه‌های نازک در هر چهار مدل آیفون 16

نشریه کره‌ای Sisa Journal-E به نقل از منابع داخلی اپل مدعی شده که این شرکت فناوری‌ای به نام BRS (کاهنده حاشیه و مرز) توسعه داده که کمک شایانی به کاهش و کوچک‌تر کردن حاشیه‌ها می‌کند.

چهار مدل آیفون 16

ابعاد آیفون 16 پرو و آیفون ​​16 پرو مکس به ترتیب برابر 149.6 در 71.45 در 8.25 میلی‌متر و 163 در 77.58 در 8.25 میلی‌متر خواهد بود؛ یعنی حدود 3 میلی‌متر بلندتر و 1 میلی‌متر عریض‌تر از آیفون 15 پرو و آیفون ​​15 پرو مکس فعلی.

البته این پیشرفت فقط مربوط به مدل‌های پرو نمی‌شود بلکه هر چهار مدل iPhone 16 دارای نمایشگر مجهز به BRS خواهند بود. با توجه به اطلاعات موجود، ابعاد صفحه نمایش آیفون 16 و آیفون 16 پلاس مشابه با مدل‌های قبلی خواهد بود (نرخ نوسازی در همان 60 هرتز باقی می‌ماند، ارتقا به 120 هرتز برای نسل 17 آیفون در نظر گرفته شده است).

همان‌طور که می‌دانید مسئله اتلاف گرما و حرارت با کاهش حاشیه‌ها کمی چالش برانگیز می‌شود اما اپل راه حل ساده‌ای پیدا کرده که توسط هر سه تامین‌کننده صفحه نمایش آن یعنی Samsung Display ،LG Display و BOE به کار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حاشیه‌های نازک در هر چهار مدل آیفون 16 و فناوری BRS اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر