;
coinex

نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید

با فرارسیدن نوروز و سال جدید ممکن است ساعت دستگاه‌های هوشمند دچار سردرگمی شوند، اگر در نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید مشکل داشتید، فقط باید یک کار انجام دهید. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

سال گذشته بود که ساعت رسمی کشور مطابق با روال سابق به ساعت جدید کوچ نکرد و با وجود اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از نهادهای مسئول ادعا کردند که هیچگونه مشکلی در برهم خوردن ساعت دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد نمی‌شود، اما دیدیم که اکثریت جمعیت ایران با این مشکل مواجه شده و شرکت‌ها و اپراتورها نتوانستند اوضاع را کنترل کنند. مشکلات سال گذشته هنوز هم برای خیلی‌ها برطرف نشده است.

امسال نیز به نظر می‌رسد که داستان‌های سال گذشته تکرار خواهد شد و هموطنان با مشکل در ساعت گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر مواجه خواهند شد. شاید خیلی‌ها هنوز هم نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید را ندانند. لازم به ذکر است که در صورت برخورد با این مشکل باید حتماً تنظیمات ساعت دستگاه خود را به صورت دستی انجام دهید. این روش تنها روشی است که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز به آن اشاره کرده است.  ضمناً پیامکی با همین مضمون برای همه ایرانیان ارسال شده است که بر موضوع واحد تأکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: دولت در ایام نوروز در آماده‌باش ارتباطی است

نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید

امیر محمد زاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: «طبق قانون مجلس، امسال هم با شروع سال جدید ساعت تغییر نمی‌کنه و ساعت قدیم و جدید نداریم.»

وی افزود:

اگر دوره پشتیبانی گوشی شما پایان‌یافته و یا شرکت سازنده گوشی، به‌روزرسانی منتشر نکرده باشد ممکن است، ساعت گوشی یک‌ساعت جلو برود. در این صورت اصلاح دستی ساعت گوشی یادتان نرود.

نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید

از روز گذشته پیامکی با مضمون امکان مشکل در ساعت رسمی کشور از سرشماره 33333 برای همه مشترکین ارسال شده است. در متن این پیامک نوشته شده است:

«هموطن گرامی سلام،
ممکن است در برخی از گوشی‌ها، ساعت شما درابتدای سال جدید به صورت خودکار یک ساعت به جلو کشیده شود. برای حل مشکل نسبت به به‌روز‌رسانی گوشی و یا تغییر دستی ساعت گوشی خود از بخش تنظیمات اقدام نمایید.
سال نو مبارک.»

نحوه تنظیم ساعت موبایل با تغییر فصل و شروع سال جدید

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان برهم خوردن دوباره ساعت دستگاه‌های هوشمند و عدم توانایی دولت و وزارت ارتباطات در کنترل این مشکل چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اخه انسانهای کم فهم و بی سواد با تنظیم دستی اینترنت کلا از کار میفته اونم اینترنت ایران که از کار افتاده همینجوری هست و اینقدرم پول مردم چاپیدین و رانتی کردین خرید همه چیز از سیر بگیر تا پول یه گوشی جدیدم برای ما نموند و گوشی که هر دو سال یا نهایت سه سال اپدیت نمیدن طبق سیاستهایی که مجبور میکنن گوشی جدید بخرن و این وسط ملت بدبخت ایران که با حقوق 7 تا 10 میلیون شکم وا موندشون سیر کنن که همونم نمیشه سیر یا گوشی زارت زارت بخرن و بدبختی از سر و روی این مملکت میباره و مردمی که ناسپاس باشن و همه چی مفت بخوان اخرش اینجوری ذلت میکشن و من کاستوم فریمور با اندروید 14 هم روی گلگسی 7 ادج میریزم باز همین مشکل پابرجاست پس نمیخواد راه حلی بدید که بچه 4 ساله هم اینروزها بلده و البته نگران نباشید ساعت و روز و سال و هیچ مناسبتی برای ما دیگه مهم نیست زودتر جیب بی تهتون بدوزید و پولها رو ببرید و برید ما رو هم به حال خودمون بزارید خودمون یه کاریش میکنیم اون زمان…

    پاسخ