;
coinex

فرامرز اصلانی درگذشت

 فرامرز اصلانی خواننده و ترانه سرای مطرح ایرانی که چندی پیش در صفحه اینستاگرامش خبر ابتلا به سرطان خود را اعلام کرده بود، درگذشت.

فرامرز اصلانی آهنگساز و خواننده محبوب ایرانی در گذشت. چندی پیش او با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اعلام کرده بود که به سرطان مبتلا شده و قصد دارد باقی مانده سال 1402 را به درمان و مراقبت از روحیه‌اش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: آیا کنسرت معین در ایران برگزار خواهد شد؟

او در پست خود نوشته بود:« همانند یک مسافر در این راه پیچیده، من نیز سایه سرطان را لمس کردم. بنابراین اعلام می‌کنم که قصد دارم باقیمانده این سال را به درمان و مراقبت از روحیه‌ام اختصاص دهم. با هر سپیده‌دم، قلب من شجاعت بیشتری پیدا می‌کند و جان را با اندیشه و انرژی بیشتری برمی‌انگیزد تا گامی در مسیر بهبودی بردارم.»

اصلانی که کار خود را با نوشتن ترانه آهوی وحشی شروع کرده بود، توانست طی سالهای فعالیتش آثار ماندگاری از خود بر جای بگذارد. او سرانجام فروردین ماه 1403 در سن 69 سالگی در گذشت.

مرجان اصلانی  همسر این خواننده محبوب در باره این واقعه نوشت:« عشق من، تو فراتر از یک فرد، یک شریک یا یک هنرمند افسانه‌ای بودی؛ تو “مهراب” من بودی. بودن تو تنها برای من، خانواده‌ و یا عزیزانت نبود، تو خویشاوند ملت ایران بودی، از میهنی که با تمام وجودت دوست داشتی، از فرهنگی که همیشه با افتخار از آن حرف می‌زدی، و زبان فارسی که همواره با اشتیاق و با یکدندگی از آن حفاظت می‌کردی، تو همیشه وابسته به همه اینها بودی ….»

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر