;
coinex

تصاویر زنده گلکسی M55 5G طراحی باریکش را به رخ می‌کشد [+مشخصات و رنگ‌بندی]

چیزی به رونمایی از سامسونگ گلکسی M55 5G نمانده؛ اکنون، تصاویر زنده گلکسی M55 5G منتشر شده که ظرافت و رنگ آن را نشان می‌دهد.این دستگاه به عنوان جانشین گلکسی M54 با ارتقاء طراحی و سخت‌افزار مانند پردازنده Snapdragon، تا 12 گیگابایت رم و سه حسگر دوربین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2024

 تصاویر زنده گلکسی M55 5G

طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط موکول، گلکسی M55 5G دارای سه حسگر دوربین در پشت و یک فلاش LED است. همچنین لوگوی سامسونگ در پنل پشتی وجود دارد. حلقه‌های دوربین کمی بیرون‌زندگی دارند. جزیره دستگاه که شامل دکمه صدا و خاموش/روشن می‌شود، در لبه راست طراحی شده است.

رنگبندی گلکسی M55 5G

در تصاویر زنده گلکسی M55 5G رنگ نعنایی قابل مشاهده است. اما به احتمال زیاد این تنها رنگی نیست که سامسونگ برای این گوشی در نظر دارد و با رنگ‌های بیشتری عرضه خواهند شد. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی M55 به باریک‌ترین گوشی در این سری تبدیل خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی M55 5G از پردازنده Snapdragon بهره خواهد برد، اما جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست.

در لیست کنسول Google Play این دستگاه با یک SoC Snapdragon 7 Gen 1 و 12 گیگابایت رم مشاهده شده است.

همچنین جزئیات نشان می‌دهند که گوشی هوشمند جدید سامسونگ به نام M55 با نمایشگر FHD+ با وضوح 1080 × 2400 پیکسل و سیستم عامل اندروید 14 ارائه می‌شود. این دستگاه در سایت گواهینامه دکرا با باتری 4,855mAh   و پشتیبانی سریع 45 وات مشاهده شده که احتمالا در زمان عرضه با 5000 می‌آمپر بازاریابی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر