;
coinex

قلم S جدید سامسونگ بوی بد می‌دهد

قلم یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ سری S است، بااینحال دستخوش تغییراتی هم کرده. امروزه، ارث گلکسی نوت در قلم S مدل‌های Ultra سری گلکسی اس بیشتر حفظ شده است؛ اما به معنای واقعی قلم S جدید سامسونگ کمی بوی بدی دارد.قلم S جدید سامسونگ همیشه مفهوم نسبتاً ساده‌ای داشته است. یک قلم فعال که امکان دقت ورودی بیشتر را فراهم می‌کند و همچنین برخی ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهد، در حالی که درون یک حفره کوچک در گوشی ذخیره می‌شود. این ویژگی باعث شد سری گلکسی نوت سال‌ها در صدر محبوب‌ترین‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2024

قلم S جدید سامسونگ بو بد می‌دهد

این قلم که قرار بود از سال 2021 در سری S سامسونگ حذف شود، یک سال بعد در گلکسی S22 اولترا دوباره به کار رفت و از آن زمان تاکنون همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی در گوشی‌های جدید سامسونگ یعنی سری S24.

قلم S جدید سامسونگ بوی بد می‌دهد
قلم S جدید سامسونگ

طبق گزارش برخی از کاربران که از گلکسی S24 Ultra استفاده کرده‌اند، قلم S در پرچم‌دار جدید سامسونگ بویی خاص و ناخوشایند دارد. کاربران می‌گویند، این مانند بوی سمندری‌های لاستیکی استفاده شده در محوطه‌های بازی است. همچنین می‌توان آن را با یک مداد Sharpie یا سوختن پلاستیک مقایسه کرد.

همین بو در گلکسی S23 Ultra و گلکسی S22 Ultra نیز وجود داشت و در سری جدید نیز به نظر تکرار شده است. هرچند بو تا زمانی که واقعاً به سمت قلم برای بو کردن نزدیک شوید، مشخص نیست با اینحال برای پرچمداری همچون گوشی هوشمند جدید گلکسی S24 اولترا امتیاز منفی محسوب می‌شود.

قلم S جدید سامسونگ

با استناد به تحقیقاتی که انجام شده، به نظر این مشکل در نوت 20 اولترا وجود نداشت.  این موضوع به دلیل جنس روکشی بود که در این مدل گوشی مورد استفاده قرار می‌گرفت. در قلم‌های سری S که سامسونگ در آخرین محصولات خود استفاده کرده، دارای یک پوشش لاستیکی جدید است که چسبندگی بیشتری به قلم می‌دهد.

اما نسخه مورد استفاده در گلکسی نوت 20 Ultra یک پوشش درخشان داشت که کاملا بدون بو بود.

به نظر می‌رسد بویی که از قلم ساطع می‌شود به دلیل تفاوت پلاستیکی است که در آن به کار رفته، چراکه در گلکسی S22 اولترا نیز وجود داشت. با این وجود احتمالا در صورت تکرر استفاده این بود حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر