;
coinex

مشخصات آیکو Neo10 Pro فاش شد

یک منبع قابل اعتماد چینی از عرضه یک قاتل پرچمدار جدید خبر داد. اطلاعات منتشر شده مشخصات آیکو Neo10 Pro را لو داد. به نظر می‌رسد زیربرند ویوو قصد ارائه دستگاه جدیدی را دارد.

آیکو از Neo9 در دسامبر سال گذشته و Neo9 Pro در فوریه امسال رونمایی کرد، اما به نظر می‌رسد که امسال بر روی دستگاه جدیدی به نام سری Neo10 کار می‌کند. البته این نام هنوز قطعی نشده اما امروز یک شایعه جدید از یک منبع قابل اعتماد در چین ادعا می‌کند که یک گوشی جدید با برخی از مشخصات بسیار خوب عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گلکسی زد فولد 6 ؛ اولین گوشی تاشو مجهز به قاب تیتانیومی

مشخصات آیکو Neo10 Pro

با توجه به گفته Digital Chat Station، یک دستگاه مرموز از یک برند خاص با این مشخصات عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات فاش شده این دستگاه به تراشه قدرتمند اسنپدراگون نسل 8 مجهز است.

همچنین گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 144 هرتزی LTPO OLED با وضوح “1.5K” با سوسو زدن کم (مدولاسیون عرض پالس با هرتز بالا)، قاب پلاستیکی و پشتی شیشه‌ای یا چرمی خواهد بود.

همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی (با یک دوربین بدون جزئیات اضافی)، یک موتور لرزش محور X و یک “باتری بزرگ” با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. این مشخصات جذاب به نظر می‌رسد چرا که بیانگر آن است که این دستگاه از نوع «قاتل پرچمدار» است که احتمالا در چند ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد.

به هر حال برای آگاهی از مشخصات دقیق آیکو Neo10 Pro هنوز باید انتظار کشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آیکو Neo10 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر