;
coinex

جهان ما در حال بلعیدن جهان های دیگر است

یکی از نظریات برجسته اخترشناسی، گسترش جهان است که توسط پژوهش‌های متعدد مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. اخیراً، یک تحقیق جدید به این نتیجه رسیده است جهان ما در حال بلعیدن جهان های دیگر است.

یکی از پر طرفدار ترین نظریاتی که در جهان وجود دارد راجع گسترش جهان است که تاکنون تحقیقات زیادی هم در این زمینه صورت گرفته. یکی دیگر از این  پژوهش ها که به تازگی انجام شده نشان می‌دهد جهان ما در حال گسترش به وسیله جذب جهان‌های کوچک‌تر است.

بیشتر بخوانید: کشف دو سیاره عظیم با دورهای طولانی در فضا

بر اساس این نظریه، همچنان که جهان ما افزایش می‌یابد، جهان‌ های دیگر نیز به آن می‌پیوندند و به این ترتیب مرزهایش گسترش می‌یابد. این پدیده با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده توسط تلسکوپ‌ها به صورت افزایش شتابی در حال مشاهده است.

پژوهشگران مدعی هستند که محاسبات آن‌ها نسبت به مشاهدات واقعی، با مدل‌های کیهان‌شناسی استاندارد، مطابقت بهتری دارد. آن‌ها همچنین سعی کرده‌اند تا دلیل گسترش سریع جهان اولیه یا تورم کیهانی را مشخص کنند. در حال حاضر، نظریه‌ای وجود دارد که میدان تورم مسئول این گسترش است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مکانیسم‌های دیگری نیز ممکن است دخیل باشند که نیاز به بررسی‌های بیشتر دارند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد جهان های دیگر چیست؟  لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر