;
coinex

فروش کارت ویزیت استیو جابز در یک حراجی ؛ ارزشمندترین کارت ویزیت جهان

یک کارت ویزیت بسیار نادر با امضای استیو جابز، شخصیت برجسته‌ی دوران ابتدایی شرکت اپل کامپیوتر، اخیراً در یک حراجی به قیمت فوق‌العاده‌ای فروخته شد. ارزشمندترین کارت ویزیت جهان متعلق به سال ۱۹۸۳ بوده و با امضای جابز، رئیس هیئت‌مدیره‌ی آن زمان شرکت، همراه است.با قیمتی بالغ بر ۱۸۱٬۱۸۳ دلار، این کارت ویزیت، نمادی از دورانی است که شرکت اپل کامپیوتر به عنوان تولیدکننده‌ی گوشی‌های آیفون تأسیس شده بود. این کارت ویزیت، با لوگوی شش رنگ قدیمی آپل و آدرس قدیمی مقر مرکزی شرکت، یکی از اجناسی است که ارتباط مستقیم با زمانی که جابز در اوج فعالیت‌هایش در شرکت بود، را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اپل به ایجاد بازار انحصاری در گوشی‌های هوشمند متهم شد [+ واکنش اپل]

ارزشمندترین کارت ویزیت جهان

استیو جابز، یکی از شخصیت‌های برجسته‌ی دنیای فناوری بود که در سال 2011 در سن 56 سالگی درگذشت. امضای او به‌طور معمول از جمله اقلامی است که ارزش بالایی دارد و به همین دلیل، این کارت ویزیت با امضای او، رکورد قیمت در میان کارت‌های ویزیت امضاشده را به دست آورد و لقت ارزشمندترین کارت ویزیت جهان لقب گرفت.

شرکت RR Auction که حراجی مربوطه را برگزار کرده بود، اعلام کرد که این کارت ویزیت استیو جابز را به عنوان یکی از قطعات نایاب و تاریخی، به فروش رسانده است، که این امر نشان‌دهنده‌ی ارزش بی‌نظیر آن در بازار است.

امضای استیو جابز، به‌ویژه بعد از درگذشت او، همچنان مورد توجه و طلب کنندگان قرار دارد. امسال نیز یک چک با امضای او با قیمتی بالغ بر ۱۰۰٬۰۰۰ دلار به فروش رفته بود که نشان‌دهنده‌ی ارزش و تأثیر استیو جابز در دنیای فناوری است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر