;
coinex

اتحادیه اروپا اپل را به دلیل سیاست‌های انحصارگرایی اپ‌استور 500 میلیون یورو جریمه کرد

اتحادیه اروپا به دلیل در دستور کار قرار دادن سیاست‌های انحصارگرایی اپ‌استور توسط اپل، این شرکت را به پرداخت 500 یورو محکوم کرد.

اپل در آستانه دریافت جریمه قابل توجه دیگری از اتحادیه اروپا قرار دارد و گزارش‌ها حاکی از جریمه نزدیک به 500 میلیون یورو (539 میلیون دلار) است. به نظر می‌رسد که این شرکت تریلیون دلاری نمی‌تواند شکست بخورد، زیرا این حرکت به لیست بلندبالایی در تعهد مداوم اتحادیه اروپا برای اجرای قوی قوانینش می‌پیوندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کمیسیون اعلام کرد که سیاست‌های انحصارگرایی اپ‌استور برای توسعه‌دهندگان ناعادلانه است

هسته اصلی این موضوع اپ استور اپل است که طبق ادعاهای سال گذشته کمیسیون اروپا، بازی ناعادلانه ای را در عرصه پخش موسیقی انجام داده است. این کمیسیون اشاره کرد که سیاست‌های اپ استور اپل به‌طور ناعادلانه توسعه‌دهندگان را محدود می‌کند. این قوانین مانع از آن می‌شود که توسعه دهندگان در مورد گزینه‌های خرید جایگزین به کاربران اطلاع دهند، که به طور بالقوه می‌تواند معاملات یا ویژگی‌های بهتری را ارائه دهد.

Apple-logo

این مورد فقط در مورد جریمه نیست، هر چقدر هم که قابل توجه باشد. این یادآوری است که غول‌های فناوری باید در مورد انطباق با مقررات قدم بردارند. برای اپل، که به دلیل کنترل دقیق خود بر اکوسیستم خود شناخته می‌شود، این می‌تواند نشان دهنده نیاز به یک تغییر استراتژیک برای اطمینان از همسویی بیشتر سیاست‌هایش با استانداردهای اتحادیه اروپا باشد و به ویژه برای جلوگیری از هرگونه جریمه در آینده.

این جریمه که انتظار می‌رود در ماه آینده رسما اعلام شود، هنوز پاسخی از سوی کمیسیون اروپا یا اپل نداشته است. سفر این شرکت از اینجا به دقت زیر نظر خواهد بود، زیرا با چالش‌های انطباق با خواسته‌های نظارتی دست و پنجه نرم می‌کند و در عین حال موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت حفظ می‌کند. این جریمه هنگفت 500 میلیون یورویی ممکن است فقط یک یادآوری پرهزینه در ردیف بسیاری باشد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چگونه با این موضوع برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سیاست‌های انحصارگرایی اپ‌استور چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر