;
coinex

بروزرسانی سری گلکسی S24 سامسونگ، عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

غول فناوری کره‌ای قصد ارائه به‌روزرسانی را برای ارتقا قابلیت‌های خود دارد. طبق اعلام این شرکت، بروزرسانی سری گلکسی S24 سامسونگ، عملکرد دوربین را نیز بهبود می‌بخشد.

اوایل امروز، سامسونگ آپدیت نرم‌افزاری آوریل 2024 را برای سری گلکسی اس 24 در کره جنوبی و اروپا منتشر کرد که باعث ارتقا کیفیت دوربین را برای همه گوشی‌های سری گلکسی اس 24 به همراه می‌آورد.

بیشتر بخوانید: سامسونگ بروزرسانی پیوسته (seamless updates) را با گلکسی A55 آغاز می‌کند

به روز رسانی آوریل 2024 تعمیر دوربین Galaxy S24 در هند در دسترس است. به روز رسانی نرم افزاری جدید برای Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra اکنون در هند در دسترس است. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل S92xBXXU1AXCA بوده و حجم دانلودی در حدود 666.09 مگابایت دارد که شامل بهبود کیفیت دوربین و وصله امنیتی آوریل 2024 می‌شود. سامسونگ هنوز جزئیات وصله امنیتی جدید خود را ارائه نکرده، بنابراین هنوز مشخص نیست که کدام یک از نواقص موجود با آخرین به روز رسانی رفع شده‌اند.

به روز رسانی جدید جنبه‌های زیر کیفیت دوربین سری گلکسی اس 24 را بهبود می‌بخشد:

  • دقت و نوردهی تراز سفیدی دوربین
  • کیفیت تصویر کم نور
  • دقت رنگ در برنامه دوربین ExpertRAW
  • وضوح متن در عکس های با زوم بالا
  • پشتیبانی از ویدیوهای با وضوح 480×480 پیکسل در ویژگی Instant Slow Mo

برای نصب آپدیت جدید، باید اپلیکیشن Settings را در گوشی خود باز کنید، به Software update بروید و روی Download and install ضربه بزنید. اگر سیستم عامل جدید در دسترس باشد، می‌توانید آن را دانلود کرده و با استفاده از رایانه‌ای که دارای سیستم عامل ویندوز است و ابزار Odin نصب شده است، آن را به صورت دستی فلش کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بروزرسانی سری گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر