;
coinex

رندرهای گوگل پیکسل 9 لو رفت؛ [+تصاویر]

رندهای گوشی هوشمند جدید گوگل لو رفت. در تصاویر منتشر شده گوگل پیکسل 9 بدون لنز پریسکوپ ظاهر شده است، به نظر می‌رسد مدل XL امسال بازمی‌گردد.

اوایل ژانویه امسال، اولین رندرهای گوشی‌های هوشمند پیکسل 9 و 9 پرو گوگل توسط استیو همرستوفر (معروف به Onleaks) مشاور قابل اعتماد به اشتراک گذاشته شد. اکنون او اطلاعات جدیدی را فاش کرده که مشخص می‌کند مدل‌های استاندارد و حرفه‌ای که قبلا فاش شده بودند به ترتیب با نام‌های Pixel 9 Pro و 9 Pro XL به بازار عرضه می‌شوند. مورد دوم نشان دهنده بازگشت نام XL است که آخرین بار 4 سال پیش در پیکسل پیدا شد.

بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل 8a در چهار نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد

اطلاعات فاش شده این سوال را ایجاد می‌کند که آیا گوگل پیکسل 9 استاندارد را عرضه خواهد کرد یا خیر. با توجه به رندرهای منتشر شده به نظر می‌رسد پاسخ مثبت است. طبق رندرهای فاش شده، گوگل پیکسل 9 نیز از طراحی مشابه نسخه‌های Pro و Pro XL برخوردار بوده و با طراحی جعبه‌ای، قاب تخت و گوشه‌های خمیده خیلی جمع و جور به نظر می‌رسد.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته‌اند. در همین حال، پنل پشتی دارای یک پل بزرگ دوربین به شکل قرص بیرون زده است که مانند مدل‌های قبلی خود به گوشه‌ها کشیده نمی‌شود.

رندرهای Pixel 9 را با یک صفحه نمایش بریده سوراخ پانچ تراز وسط نشان می‌دهند که با حاشیه‌های متقارن از همه طرف احاطه شده است. تفاوت اصلی بین مدل‌های استاندارد و حرفه‌ای این است که اولی دارای صفحه نمایش 6.03 اینچی کمی کوچکتر در مقایسه با مدل دومی 6.1 اینچی است. مدل استاندارد نیز دارای تنظیمات دوربین دوگانه و فاقد لنز پریسکوپ همانطور که در Pixel 9 Pro و 9 Pro XL دیده می‌شود.

از نظر ابعاد، Onleaks می‌گوید که پیکسل 9 دارای ابعاد 152.8 در 71.9 در 8.5 میلی‌متر و 12 میلی‌متر با برآمدگی دوربین عقب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوگل پیکسل 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر