;
coinex

مارک زاکربرگ: مدیرعامل انویدیا تیلور سوئیفت دنیای تکنولوژی است

رئیس اجرایی شرکت متا، مارک زاکربرگ، در یک اظهارنظر جالب، مدیرعامل انویدیا ، جنسن هوانگ را با ستاره پاپ تیلور سوئیفت مقایسه کرده است. این تشبیه زاکربرگ در پاسخ به یک عکس از خود و هوانگ است که در آن دو نفر جاکت‌های خود را با یکدیگر عوض کرده‌اند. زاکربرگ با این توضیح که “او مثل تیلور سوئیفت، اما برای صنعت فناوری” است، این مقایسه را انجام داده. این تشبیه نشان دهنده ارتباط نزدیک زاکربرگ با هوانگ و تأثیرگذاری او در صنعت فناوری است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست ؛ بررسی ویژگی‌های مثبت و منفی AI

مدیرعامل انویدیا تیلور سوئیفت دنیای تکنولوژی است

رئیس متا، مارک زاکربرگ روز سه‌شنبه مدیر عامل انویدیا را با ستاره پاپ مقایسه کرد. به گفته او موسیقی تیلور سوئیفت را دارد و هوش مصنوعی جنسن هوانگ را.

در واقع اظهار نظر زاکربرگ، در مورد هوانگ فقط مربوط به هواداران به سبک سوئیفتی نیست؛ بلکه با توجه به جاه طلبی های ادعایی زاکربرگ برای تبدیل شدن متا به یک بازیکن پیشرو در هوش مصنوعی، کار هوانگ در Nvidia برای بقای متا حیاتی است.

مارک زاکربرگ: مدیرعامل انویدیا تیلور سوییفت دنیای تکنولوژی است

زاکربرگ قصد دارد ذخیره‌ای از تراشه‌های انویدیا را ایجاد کند که می‌توانند برای آموزش و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی استفاده شوند. او طی مصاحبه‌ای که در ژانویه با ورج انجام داد اعلام کرد که متا تا پایان 2024 بیش از 340 هزار GPU H100 انویدیا را در اختیار خواهد داشت.

او گفت:

ما ظرفیت انجام این کار را در مقیاسی ایجاد کرده ایم که ممکن است بزرگتر از هر شرکت دیگری باشد. من فکر می کنم بسیاری از مردم ممکن است قدردان آن نباشند.

رقابت بی‌وقفه برای حکومت بر هوش مصنوعی توسط شرکت‌هایی مانند متا، نیز موقعیت انویدیا هوانگ را در جایگاه غبطه‌برانگیزی قرار داده است. طبق گزارش‌ها، ماه گذشته ارزش انویدیا به ۲ تریلیون دلار رسید و توانست مچ آمازون و آلفابت را بخواباند. آنطور که اطلاعات نشان می‌دهند ارزش انویدیا در حال حاضر رقیب کل بازار سهام چین است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر