;
coinex

از کانسپت جدید جنسیس رونمایی شد؛ تماشا کنید

جنسیس از مفهوم جدیدی از خودروهای ورزشی چندمنظوره با نام Neolun، که به معنای ماه نو است رونمایی کرد. کانسپت جدید جنسیس که به عنوان پیش‌نمایشی از مدل GV90 شناخته می‌شود، در نمایشگاه خودرویی نیویورک امسال برای اولین بار به نمایش در آمد. طراحی Neolun دارای یک جلوهٔ جذاب و منحصربه‌فرد با زبان طراحی دو خط برجستهٔ جنسیس در قسمت‌های جلو و عقب است. نمای خارجی با ترکیب رنگ‌های سیاه و آبی به چشم می‌خورد، در حالی که طراحی داخلی از چرم سلطنتی رنگ نیلی با خطوط سفید استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: لامبورگینی از لوگو جدید رونمایی کرد؛ اصالت پابرجاست

کانسپت جدید جنسیس

در این خودرو دو ردیف صندلی، حالتی متحرک داشته و با تغییر مکان احساسی شبیه به یک اتاق نشیمن را القا می‌کنند.  سیستم صوتی Neolun به نوعی طراحی شده که تجربه‌ی صوتی منحصر به فردی را به شبیه یک سالن کنسرت به سرنشینان ارائه می‌دهد.  همچنین، همانند مدل GV60، یک کنترلر کروی کریستالی در کنسول میانی قرار دارد که با فعال شدن سیستم صوتی، می‌چرخد.

از کانسپت جدید جنسیس رونمایی شد؛ تماشا کنید

با وجود اینکه این کانسپت با دو ردیف صندلی معرفی شده، احتمال دارد نسخه‌ی نهایی GV90 از سه ردیف صندلی بهره ببرد. جنسیس نیز مشابه مرسدس بنز GLS میباخ، دو نسخه از GV90 را ارائه خواهد کرد؛ یکی با دو ردیف صندلی لوکس و دیگری با سه ردیف صندلی.

از کانسپت جدید جنسیس رونمایی شد؛ تماشا کنید

از آنجایی که به تازگی از کانسپت جدید جنسیس رونمایی شده، قیمت و جزئیات فنی آن هنوز اطلاع‌رسانی نشده است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر