coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نگاهی به بهترین هتل های اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که به‌واسطه قدمت تاریخی خود از گذشته تا به امروز در همه‌ی روزهای سال میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیادی بوده است. همین امر بهانه‌ای شد که در طی چندین دهه گذشته در تمام مناطق این شهر هتل‌هایی با امکانات بی‌شمار برای خدمت‌رسانی به مهمانان این شهر بنا شوند.

در این مقاله سعی بر آن شده که با نگاهی کوتاه و اجمالی به هتل‌های اصفهان آشنایی شما با برخی از بهترین هتل‌های این شهر را فراهم آوریم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

خرید بلیط هواپیما

معرفی بهترین هتل‌های اصفهان

اصفهان از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران است که به واسطه تاریخچه تاریخی خود در سطح جهان بسیار شناخته شده است. از این ‌رو، این شهر در طول سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی است که برای بازدید از زیبایی‌های تاریخی این شهر به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل، امروزه شما می‌توانید شاهد افزایش امکانات تفریحی و رفاهی مانند هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سطح شهر اصفهان باشید.

در این بخش با برخی از برترین هتل‌های اصفهان آشنا می‌شوید.

هتل پنج ستاره عباسی اصفهان

رزرو هتل عباسی اصفهان نه تنها قدیمی‌ترین هتل ایران و اصفهان است، بلکه با توجه به قدمت 300 ساله خود در زمره قدیمی‌ترین هتل‌های جهان قرار گرفته است. این هتل که متعلق به دوره صفوی است در بافت تاریخی اصفهان قرار دارد. هتل عباسی اولین ‌بار در سال 1351 به شکل امروزی‌ خود باسازی و مرمت شد. همچنین نام این هتل در سال‌های بعد از انقلاب، از هتل شاه عباسی به هتل عباسی تغییر یافت.

این هتل قدیمی که در واقع اولین هتل جهان به‌شمار می‌آید داری 225 باب اتاق است و هر یک از اتاق‌های آن نیز از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. از جمله امکانات رفاهی هتل عباسی اصفهان می‌توان به رستوران بام، رستوران داخلی، چایخانه، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت پر سرعت، تلویزیون، مینی بار، سالن ورزشی و استخر اشاره کرد.

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان یکی از هتل‌های جدید اصفهان است که در سال 1384 افتتاح شده است. هتل آسمان یک بنای 13 طبقه با 88 اتاق شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت، رویال سوئیت و سوئیت آپارتمانی است که کاملا مطابق با آخرین امکانات و استانداردهای اروپایی طراحی شده‌اند.

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان دارای یک رستوران گردان و با چشم انداز 360 درجه از فضای کل شهر و زاینده رود است. از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل می‌توان پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، کافی شاپ مینی بار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش را نام برد.

هتل پنج ستاره پارسیان کوثر

یکی دیگر از هتل‌های مجلل اصفهان هتل پارسیان کوثر است که در سال 1347 در زمینی به مساحت 11 هکتار توسط مجموعه زنجیره‌ای هتل شرایتون ساخته شده و تا سال 1357 تحت نظر این مجموعه با نام هتل کوروش بوده است. نام این هتل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هتل پارسیان کوثر تغییر یافت. این هتل دارای چشم‌انداز بی‌نظیری از رودخانه و پارک ساحلی زاینده رود است.

هتل پارسیان کوثر در سال 1383 جهت افزایش کیفیت و خدمات‌رسانی بازسازی شد که در نهایت به‌واسطه این بازسازی یک مجموعه جدید با 40 اتاق به نام فیروز به 130 اتاق آن افزوده شده است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات مدرن زیادی مانند سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، خشکشویی، رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی در فضای داخلی و باغ هتل و کافی شاپ توانسته است خود را در زمره هتل‌های پنج ستاره اصفهان قرار دهد.

هتل چهار ستاره سفیر اصفهان

در سال 1371 یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره اصفهان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این شهر به نام هتل سفیر اصفهان آغاز به کار کرد. از مزایای اسکان در این هتل دسترسی راحت و آسان به جاذبه‌های گردشگری مانند سی و سی پل، پل خواجو، مهمانسرای عباسی، چهلستون و هشت بهشت است.

هتل سفیر اصفهان یک ساختمان 6 طبقه با 100 باب اتاق به نام‌های اتاق دو تخته بدون پنجره، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و سوئیت چهار نفره رویال است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، تلویزیون و کانال ماهواره‌ای، سشوار، کارواش، آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان و روم سرویس 24 ساعته را نام برد..

هتل چهار ستاره عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در دهه چهل در مرکز شهر اصفهان در خیابان عباسی بنا شده است. این هتل مجلل و لوکس یک ساختمان 4 طبقه با 106 باب اتاق است که همگی مجهز به امکانات رفاهی مانند سرمایش و گرمایش مرکزی، روم سرویس، مبلمان و اینترنت رایگان هستند.

دیگر امکانات رفاهی این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، دستگاه فکس و پرینتر، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، رستوران و کافی شاپ می‌شود.

هتل عتیق اصفهان

هتل عتیق یکی از بهترین هتل‌های سنتی اصفهان با قدمت 200 ساله است که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد. این هتل از جمله آثار ملی نیز به شمار می‌آید. هتل عتیق دارای 30 اتاق است که با معماری خاص، گچ‌بری‌ها، کاشی‌کاری‌ها، درب و پنجره‌های چوبی خود باعث به وجود آمدن یک فضای دلنشین و بی‌نظیری در این هتل شده است.

هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان

هتل پیروزی یا هتل داریوش سابق از دیگر هتل‌های شهر اصفهان است که در ابتدای خیابان چهارباغ پایین تاسیس شده است. این هتل پنجاه ساله به صورت یک ساختمان پنج طبقه با 225 اتاق ساخته شده است. از ویژگی‌های برجسته این هتل اصفهان، نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند میدان نقش جهان و سی و سه پل است.

هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان

این هتل به‌واسطه امکانات رفاهی بی‌نظیری چون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رمپ ورودی ویژه معلولین، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت در رده هتل‌های چهار ستاره شهر اصفهان به‌شمار می‌آید.

رزرو آنلاین هتل‌های اصفهان

اکنون که به‌صورت مختصر و مفید با برخی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان مانند هتل سفیر، هتل جلفا اصفهان ، هتل عباسی و… آشنا شده‌اید، در صورتی‌که برای گذراندن تعطیلات خود قصد سفر به اصفهان را دارید، به راحتی می‌توانید از طریق سایت اسنپ تریپ اتاق‌های مدنظر خودتان را در هر کدام از هتل‌های اصفهان رزرو کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر