coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ با رم 16 گیگابایتی ظاهر شد

نتایج بنچمارک گوشی ردمی توربو 3 در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت. طبق لیست منتشر شده، این گوشی با 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد.

عرضه گوشی Redmi Turbo 3 در چین، به تازگی به تأیید شرکت شیائومی رسیده است. حال پیش از عرضه رسمی، برخی از مشخصات این دستگاه به عنوان گوشی جدیدی از سری Redmi Turbo، در پلتفرم بنچمارک Geekbench منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک ردمی توربو 3

ردمی Turbo 3 در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench با شماره مدل 24069RA21C ظاهر شده و در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1981 و 5526 را کسب کرده است.

ردمی توربو 3

با توجه به معماری هسته پردازنده قرار گرفته در لیست گیک‌بنچ، به احتمال زیاد قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام خواهد بود. این تراشه با مقدار قابل توجهی رم یعنی 16 گیگابایت ترکیب شده و قدرت فوق‌العاده‌ای را به گوشی خواهد بخشید. علاوه بر این، گفته می‌شود که توربو 3 با آخرین نسخه سیستم عامل یعنی اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد.

طبق اعلامیه شیائومی، Redmi Turbo 3 یک گوشی میان‌ رده در سری جدید این شرکت خواهد بود. پیش از این، گوشی‌های هوشمند سری Turbo بخشی از سری ردمی نوت بودند و آخرین دستگاه از این خط تولید نیز ردمی نوت 12 توربو بود.

با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تغییر ساختار خط تولیدهای خود است و از این پس گوشی‌های توربو یک سری مجزا را تشکیل خواهند داد. از سوی دیگر، سری نوت به ارائه گوشی‌های میانرده با ویژگی‌های پرچمدار و محبوبیت گسترده در میان مخاطبان ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که در ماه گذشته نیز گوشی‌ای از برند توربو در مرجع صدور گواهی 3C چین با سرعت شارژ 90 واتی مشاهده شد که به احتمال زیاد همان توربو 3 است.

درباره سایر مشخصات ردمی توربو 3 شایعاتی وجود دارد که هنوز به تایید نرسیده است. با این وجود، گفته می‌شود که این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک صفحه نمایش اولد با وضوح 1.5K برخوردار خواهد بود.

اگرچه شیائومی این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که Redmi Turbo 3 اواخر این ماه در چین عرضه شود. همچنین حدس زده می‌شود که این دستگاه با نام  Poco F6 در سطح جهانی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی توربو 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر