coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی واچ 7 احتمالا به یک ابرباتری مجهز خواهد شد

سامسونگ گلکسی واچ 7 احتمالا مجهز به یک ابرباتری خواهد بود. اطلاعات تائید شده سامسونگی‌ها نشان می‌دهند باتری EB-BL705ABY با ظرفیت اعلامی 578 میلی‌آمپرساعت در ساعت هوشمند آینده استفاده خواهد شد.این باتری به اندازه‌ای بزرگتر از Galaxy Watch5 Pro است که ظرفیت اعلامی 573 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت معمولی (عددی که معمولاً مشاهده می‌شود) 590 میلی‌آمپرساعت دارد.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی واچ 7

با کنار هم قرار دادن این اطلاعات می‌شود اینطور استنباط کرد یک ساعت هوشمند دیگر در راه است. بله ممکن  است  Galaxy Watch7 Pro. گزارش‌های اخیر بیان می‌کنند که در این نسل سه مدل کلاسیک و حرفه‌ای وجود دارد و یکی از این سه مدل باید یک ساعت مستطیلی مانند Galaxy Live باشد که ده سال پیش مشاهده شد.

فرض کنیم مدل کلاسیک به قابلیت چرخشی خاص خود وفادار بماند، آنگاه مدل حرفه‌ای یا مدل عادی به شکل مستطیلی خواهند بود. باتری مستطیلی مانند EB-BL705ABY بسیار بهتر در یک ساعت مستطیلی می‌گنجد، اگرچه Galaxy Watch5 Pro با اندازه 45.4 میلی‌متری موفق شد باتری به خوبی در خود جای دهد.

چیپست جدید Exynos که در سری Watch7 استفاده خواهد شد، 50٪ کارآمدتر است، بنابراین احتمالا شاهد عمر باتری به واقع شگفت‌انگیزی در WearOS باشیم. سری واچ 7 ممکن است در همان رویداد Galaxy Unpacked  معرفی شود. با این حال ممکن است برای ساعت‌های رویداد جداگانه‌ای ترتیب داده شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر