coinex
راهنمای خرید تکراتو

دیزنی اشتراک گذاری رمز عبور را ممنوع می‌کند

پس از اجرای موفقیت‌آمیز ممنوعیت اشتراک‌گذاری رمز عبور توسط نتفلیکس، دیزنی و Hulu نیز اعلام کرده‌اند که قصد دارند از این روش پیروی کنند. این شرکت بارها در مورد برنامه‌های خود برای ممنوعیت به اشتراک گذاری رمز عبور صحبت کرده است اما اکنون باب ایگر، مدیر عامل شرکت صراحتا اعلام کرده که از تابستان امسال تغییرات جدید اعمال خواهد شد.ایگر در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه با CNBC داشت، گفت که هدف دیزنی این است که در نهایت حاشیه سود دو رقمی داشته باشد و استریم نقش بزرگی در این امر ایفا خواهد کرد. یکی از عوامل کلیدی نیز جلوگیری از به اشتراک گذاری رمز عبور است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت نتفلیکس اعلام کرده توسعه اپلیکیشن خود را برای اپل ویژن پرو متوقف می‌کند

ممنوعیت اشتراک گذاری رمز عبور در دیزنی و نتفلیکس

ایگر در ادامه گفت: «اولین حمله واقعی خود را به اشتراک گذاری رمز عبور در ماه ژوئن آغاز خواهد کرد».

این محدودیت پیش از همگانی شدن در ماه سپتامبر ابندا از چند کشور کار خود را آغاز می‌کند. ایگر در این باره توضیح داد: «در ماه ژوئن، ما اولین تلاش واقعی خود را برای اشتراک‌گذاری رمز عبور راه‌اندازی خواهیم کرد. فقط چند کشور در چند بازار وجود دارد، اما پس از آن با عرضه کامل در ماه سپتامبر رشد این محدودیت قابل توجهی خواهد داشت.»

ممنوعیت دیزنی در زمینه  اشتراک‌گذاری رمز عبور از مدت‌ها پیش آغاز شده. این شرکت اولین بار برنامه‌های خود را برای پیروی از نتفلیکس در آگوست گذشته اعلام کرد. در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد اجرای فنی طرح‌های جلوگیری از اشتراک‌گذاری گذرواژه دیزنی در دسترس نیست، اما این شرکت اعلام کرد که «استفاده از حساب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند» تا اطمینان حاصل شود که اشتراک‌های Disney+ و Hulu فقط در یک “خانوار” استفاده می‌شوند.

دیزنی همچنین در ماه فوریه به دارندگان حساب‌های ایالات متحده هشدار داد که ممنوعیت به اشتراک گذاری رمز عبور در راه است اما بازه زمانی مشخصی را اعلام نکرد. مدیر عامل دیزنی به تمام سوالات پاسخ نداد اما چیزی که واضح است این است که این طرح از دو ماه دیگر اجرایی می‌شود.

نتفلیکس در بهار گذشته قوانین ضد به اشتراک گذاری رمز عبور خود را ازایالات متحده آغاز کرد. پیاده‌سازی آن از تجزیه و تحلیل‌هایی مانند آدرس‌ها، فعالیت حساب‌ها و شناسه‌های دستگاه استفاده می‌کند تا «تعیین کند که آیا دستگاهی که به حساب شما وارد شده است» واقعاً با مکان اصلی حساب مرتبط است یا خیر. برای نتفلیکس، این حرکت موفقیت آمیز بوده و منجر به افزایش پرداخت هزینه مشترکان برای این شرکت شده است.

به هر حال باید بدانید که ویژگی‌های ممنوعیت اشتراک‌گذاری رمز عبور دیزنی برای Disney+ و Hulu دسترسی شما را به خدمات قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر