coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای منتشر شده طراحی ردمی توربو 3 را نشان می‌دهد

شیائومی اخیراً سری جدید Redmi Turbo خود را معرفی کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده ردمی توربو 3  اولین گوشی این مجموعه خواهد بود. با وجود اینکه این شرکت اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، لیست Geekbench جزئیاتی را در مورد پردازنده آن فاش کرد.اکنون، هم رندرها و هم تصاویر واقعی از گوشی هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده که طراحی آن را آشکار می‌کند. در این تصاویر ردمی توربو 3 با طراحی متفاوت ظاهر شده است که تصویر جدیدی از ردمی در ذهن مخاطب می‌سازد.

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی Civi 4 Pro در اولین عرضه رکورد فروش نسل قبلی خود را شکست

رندرهای ردمی توربو 3 منتشر شد

ماژول دوربین اساسا بالای گوشی هوشمند را پوشش می‌دهد، اما نکته جالب محل قرارگیری سنسور دوربین واقعی است. دو لنز دوربین وجود دارد که به صورت عمودی در سمت چپ قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود یکی از آنها دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است.

رندرهای ردمی توربو 3

علاوه بر این، یک بریدگی کوچک در مرکز وجود دارد که احتمالاً یک سنسور ماکرو را در خود جای داده است. در کنار آن یک چراغ LED حلقه‌ای شکل و لوگوی Redmi قرار دارد. پنل پشتی نیز دارای طراحی دو رنگ و لبه‌های خمیده است که این دستگاه را خوش دست‌تر می‌کند.

Geekbench قبلاً فاش کرده بود که این تلفن هوشمند از پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم استفاده می‌کند. یک دستگاه Redmi Turbo، که احتمالا توربو 3 بوده، ماه گذشته در گواهی 3C مشاهده شد که به پشتیبانی از شارژ 90 واتی اشاره دارد.انتظار می‌رود این گوشی با باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود.

رندرهای ردمی توربو 3

از دیگر مشخصات شایعه شده Turbo 3 می‌توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED 120Hz و HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اشاره کرد.

انتظار می‌رود که Redmi Turbo 3 اواخر این ماه معرفی شود بر همین اساس احتمالا شیائومی به زودی تاریخ عرضه را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر