coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خودروی الکتریکی شیک آینده BYD که در آلمان آزمایش می‌شود

شرکت سازنده خودروهای برقی چینی BYD با یک محصول جدید خودنمایی می‌کند. در حال حاضر خودروی الکتریکی شیک آینده BYD دوره‌های آزمایشی خود را در اشتوتگارت، آلمان می‌گذراند. انتظار می‌رود این خودرو جذاب و کاربردی تا پایان سال 2024 وارد بازار شوداین خودرو به آیرودینامیک اهمیت زیادی داده و از یک طراحی ساده و با سیلوئتی بسیار زیبا و چشم‌نواز بهره می‌برد. سقف به شکلی طراحی شده تا در برابر هوا، مقاومت کمتری از خود نشان دهد که احتمالا تاثیر زیادی بر برد و عملکرد خودرو خواهد داشت. در BYD جدید از یک پیش‌پناه خاص استفاده شده که نشانگر سبک خانوادگی این خودرو است.

بیشتر بخوانید:

خودروی الکتریکی شیک آینده BYD

نمای کناری این BYD نیز طراحی خودروهای اسپرت را در ذهن تداعی می‌کند؛ چراکه نسبت به SUVهای سنتی، این خودرو با ارتفاع کمتر نزدیک به زمین و با یک بدنه تخت طراحی شده است. این مرکز ثقل پایین احتمالاً باعث کنترل بهتر و تجربه رانندگی شبیه به خودروهای معمولی منجر می‌شود.

خودروی الکتریکی شیک آینده BYD که در آلمان آزمایش می‌شود

 

وولفگانگ اگر، طراح این خودرو و مدیر طراحی پیشین آئودی، آن را “هم پویا و هم لوکس” توصیف می‌کند که این ترکیب از کنترل ورزشی و ظاهر پریمیوم می‌تواند این خودرو را به یک گزینه جذاب برای رانندگانی که به دنبال تجربه رانندگی برقی شیک و هیجان‌انگیز هستند، تبدیل کند.

خودروی الکتریکی شیک آینده BYD

 

اطلاعات زیادی در مورد نام، پیکربندی‌ها و قیمت این خودرو هنوز در دسترس نیست، اما BYD مطمئناً توجه خریداران را جلب کرده است. این خودروی برقی جدید با تمرکز بر آیرودینامیک، طراحی ورزشی و ویژگی‌های مدرن می‌تواند یک تحول در بازار خودروهای برقی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر