coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فلیپ 5 با به‌روزرسانی آوریل 2024 ایمن‌تر می‌شود

هفته گذشته سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرد. اکنون، شرکت کره‌ای یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگر را برای گوشی تاشو خود در نظر گرفته. وصله امنیتی آوریل 2024 برای ایمن‌تر کردن دستگاه در راه است.

آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی زد فلیپ 5 هم اکنون در تمامی کشورهای اروپایی در دسترس است. به روز رسانی جدید برای دستگاه با نسخه سیستم عامل F731BXXS1CXCK ارائه شده. این یک به روز رسانی کوچک است و هیچ قابلیت جدیدی به دستگاه اضافه نمی‌کند فقط چندین مشکل امنیتی را بر طرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گلکسی واچ FE سامسونگ بسیار ارزان‌تر از سری گلکسی واچ 7 عرضه خواهد شد

اگر در اروپا زندگی می‌کنید و گلکسی زد فلیپ 5 دارید، می‌توانید آپدیت جدید را روی گوشی خود نصب کنید. فقط کافیست به قسمت تنظیمات رفته، نرم‌افزار به‌روزرسانی و ضربه زدن روی «بارگیری و نصب» را انتخاب کرده و به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید. همچنین اگر با فلش دستی آشنا هستید می‌توانید از این راه اقدام کنید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را در نیمه دوم سال 2023 با اندروید 13 عرضه کرد. اواخر سال گذشته، این گوشی تاشو آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد. هفته گذشته نیز دستگاه به‌روزرسانی One UI 6.1 با قابلیت‌های جدید مجهز شد. غول فناوری کره‌ای در آینده سه آپدیت دیگر هم برای این دستگاه ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر