coinex
راهنمای خرید تکراتو

مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX رسما معرفی شد. این مانیتور به پنل QD-OLED مجهز شده و با ارائه تصاویر واضح و روان، یک گزینه کاملا مناسب برای گیمرها است.

ام اس آی با معرفی مانیتور گیمینگ MAG 321UPX بار دیگر در بازار مانیتورهای QD-OLED عرض اندام کرده است. این مانیتور برای اولین بار در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته شد. MSI این مانیتور را مخصوص گیمرهایی طراحی کرده که به دنبال عملکرد استثنایی، فناوری QD-OLED و در عین حال قیمت مناسب و اقتصادی هستند. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX

مانیتور ام اس آی MAG 321UPX دارای یک پنل 32 اینچی QD-OLED است که در مقابل مانیتورهای گیمینگ 4K بازار، یک سروگردن بالاتر است. فناوری QD-OLED درست مانند پنل‌های اولد، کنتراست بی‌نهایت و فوق‌العاده با رنگ‌های زنده را ارائه می‌دهد و علاوه بر آن از روشنایی قابل توجهی برخوردار است.

مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX

این مانیتور 99 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و با وجود رنگ‌های کالیبره‌شده Delta E <2 از دقت رنگ بی‌نظیری برخوردار است. این نمایشگر دارای مزیت‌های دیگری مانند گواهی DisplayHDR True Black 400 و حداکثر روشنایی 1000 نیت برای تصاویر HDR نیز است.

زمان پاسخگویی سریع 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی 240 هرتزی از دیگر مواردی است که قطعا مورد استقبال گیمرها قرار خواهد گرفت. این دو ویژگی‌ حرکت صاف و روان در طول بازی و پاسخگویی آنی را تضمین می‌کنند، یعنی همان چیزی که هر گیمری برای ارائه یک بازی خفن، خوب و رقابتی به آن نیاز دارد.

برای اتصال، دو پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 1.4a در نظر گرفته شده که همگی از وضوح 4K و رفرش ریت 240 هرتز پشتیبانی می‌کنند. برای لوازم جانبی نیز کاربران می‌توانند از چند پورت USB 3.2 Gen 1 و یک پورت USB Type-C (برای شارژ دستگاه) استفاده کنند.

مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX

از سوی دیگر، ام‌اس‌آی می‌داند که برای گیمرها فقط مشخصات ملاک نیستند، از این رو یک ضمانت 3 ساله برای محافظت در برابر سوختگی را برای کاربران تدارک دیده است. این ضمانت می‌تواند باعث اطمینان خاطر کسانی شود که نگران معایب احتمالی نمایشگرهای OLED هستند.

اما هیجان‌انگیزترین جنبه مانیتور MAG 321UPX QD-OLED قیمت آن است. این مانیتور با قیمت 899.99 دلار و ارائه تجربه بصری خیره‌کننده به راحتی رقبا را زیر پا می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را مستقیما از وب‌سایت MSI یا از طریق آمازون خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو یه اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر