coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی هوشمند اوکیتل WP35 به باتری غول پیکر و دوربین دید در شب مجهز است

دنیای گوشی‌های هوشمند هر روز پیشرفته‌تر و در حال تغییر است. حالا وقت آن است با گوشی هوشمند اوکیتل WP35 سنگین وزن، بسیار مقاوم با دوربین دید در شب آشنا شوید.شرکت اوکیتل، پس از موفقیت WP33 Pro امسال، در میانه ماه مه مدل WP35 را معرفی خواهد کرد. این گوشی از پردازنده Dimensity 6100+ بهره خواهد برد، سیستم عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و دارای 8 گیگابایت حافظه RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا تا 2 ترابایت است.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات گوشی هوشمند اوکیتل WP35

این گوشی دارای صفحه نمایش FullHD+ با اندازه 6.6 اینچ و نتچ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در پشت گوشی، یک جزیره دوربین دایره‌ای قرار دارد که از سه دوربین با ساختار مثلثی تشکیل شده و شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین دید در شب 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی هوشمند اوکیتل WP35 به باتری غول پیکر و دوربین دید در شب مجهز است

همچنین اوکیتل WP35 دارای یک باتری غول‌پیکر 11000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 وات، امتیاز ایمنی IP68/69K و گواهی MIL-STD-810H خواهد بود. این گوشی ابعاد 15.3 میلیمتری و وزن 360 گرمی دارد.

این گوشی بیشتر برای کاربرانی طراحی شده که بیشتر وقت خود را در فضای باز (ماننده صخره نورد‌ها، کوه‌نوردها، دوچرخه‌سواران کوهستان و …) یا انجام کارهای سخت می‌گذارنند.

همچنین قیمت ابتدایی اوکیتل WP35 حدود 200 دلار (185 یورو/16.660 روپیه هندی) در AliExpress خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه گوشی خوبی… باتری و استحکامش خیلی کارآمده و منحصربفردش کرده..اگه ایران هم وارد بشه خیلی عالی میشه.و قیمتش هم خیلی مناسبه.امیدوارم در ایران هم امکان خریدش باشه.

    پاسخ