coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدید پیکسل 8a حاشیه‌های بزرگ آن را نمایان می‌سازد

تصاویر جدید پیکسل 8a گوگل در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شد. همه چیز خوب است اما حاشیه‌های بزرگ کار را خراب می‌کنند!

این روزها درز اطلاعات درباره گوشی جدید گوگل یعنی پیکسل 8a به شدت افزایش یافته است. برای مثال در چند روز اخیر برگه اطلاعات این گوشی از منابع مختلف پخش شده و مشخصات آن را فاش کرده است. هفته گذشته نیز خود گوگل در تبلیغی برای اپراتور اختصاصی شرکت در ایالات متحده، پیکسل 8a را به نمایش گذاشت. به دنبال این اتفاقات، امروز هم چند تصویر جدید از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده و طراحی آن هم از پشت و هم از جلو را نشان داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر جدید پیکسل 8a

در تصویری که TechDroider در اکانت خود در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته، رنگ مشکی Google Pixel 8a به نمایش گذاشته شده است. طراحی پنل پشتی دقیقا همان چیزی است که انتظار داریم؛ یک لبه برجسته که از یک طرف قاب به سوی دیگر کشیده شده و دو سنسور دوربین و یک فلاش LED دایره‌ای شکل را در خود جای داده است. در زیر لبه دوربین نیز مارک G به منزله نام گوگل دیده می‌شود.

نکته منفی طراحی پیکسل 8a حاشیه‌های صفحه‌نمایش هستند که برای یک گوشی در این رنج قیمت بسیار بزرگ (به خصوص در قسمت چانه) به نظر می‌رسند. احتمالا گوگل این نقص را در زیر قابلیت‌های نرم افزاری و کیفیت دوربین پنهان خواهد کرد، چرا که معمولا این موارد بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند.

البته حاشیه‌ها در مقایسه با نسل قبلی یعنی Pixel 7a چندان هم بد نیستند اما خب نسبت به رقبای دیگر در اروپا و آسیا با حاشیه‌های نازک، کمی توی ذوق می‌زنند. در اینجا بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که در مقایسه با مدل قبلی گوشه‌ها و لبه‌ها گردتر شده‌اند.

انتظار می‌رود که این گوشی به جز رنگ مشکی در رنگ‌بندی‌های دیگری مانند سفید و آبی نیز به بازار عرضه شود. این گوشی احتمالا به چیپست Tensor G3 گوگل، صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز، حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 27 واتی مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر جدید پیکسل 8a گوگل و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر