coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات جدیدی از گوگل پیکسل 8a به بیرون درز کرد

طی چند وقته گذشته اطلاعات زیادی از گوشی جدید گوگل، پیکسل 8a فاش شده است. اکنون طبق اطلاعاتی که Yogesh Brar در ایکس منتشر کرده، ما مشخصات اصلی گوشی آینده را به همراه قیمت در اختیار داریم.طبق برگه وی، Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. در داخل، Tensor G3 8 و 8 Pro علامت‌گذاری می‌شود و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: رندرهای گوگل پیکسل 9 لو رفت؛ [+تصاویر]

مشخصات جدیدی گوگل پیکسل 8a

از نظر دوربین، همان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OIS و 13 مگاپیکسل فوق عریض Pixel 7a که پیشتر اعلام شده بود را با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو دارد.

اما نکته جالب اینجاست که برگه Brar نشان می‌دهد که Pixel 8a تقریباً یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که در این صورت بر باتری 4385 میلی‌آمپر ساعتی 7a  برتری خواهد داشت و گزارش قبلی مبنی بر اینکه 8a دارای شارژ سیمی 27 واتی خواهد بود را نیز تایید کرد. هنوز هیچ صحبتی در مورد شارژ بی سیم انجام نشده، اما 7a 7.5 وات از آن را ارائه می‌دهد بنابراین انتظار می‌رود که 8a نیز این کار را انجام دهد.

به هر حال مشخص شده که پیکسل 8a با قیمتی در حدود 500 تا 550 دلار در ماه می عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پیکسل a8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر