;
coinex

اندازه صفحه نمایش گوگل Pixel Fold 2 مشخص شد

پس از ماه‌ها انتظار و بعد از شایعات فراوان، بالاخره اطلاعات جدیدی افشا شده که نشان می‌دهند صفحه نمایش گوگل Pixel Fold 2 بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود.

Pixel Fold 2 گوگل اواخر امسال عرضه می‌شود. معرفی آن احتمالا در ماه مه در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان شرکت یا در ماه اکتبر در رونمایی سالانه گوشی‌های پیکسل انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیکسل 8 گوگل به هوش مصنوعی جمینی نانو مجهز نخواهد شد

مشخصات صفحه نمایش گوگل Pixel Fold 2

Pixel Fold 2 ، ظاهراً صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. به گفته منبع معتبر راس یانگ از DSCC، این دستگاه مجهز به صفحه نمایش داخلی و تاشو 8.02 اینچی بوده در حالی که صفحه بیرونی آن به صورت مورب 6.29 اینچی خواهد بود. مدل پایه  Pixel Fold نیز با صفحه نمایش تاشو 7.6 اینچی و صفحه نمایش پوششی 5.8 اینچی عرضه شد.

همانطور که می‌دانید، تولید پنل برای نمایشگرهای Pixel Fold 2 در ماه آوریل آغاز می‌شود. این امر به معنای این است که احتمالا این دستگاه در تابستان عرضه خواهد شد.

تصاویری که قبلاً از پیکسل Fold 2 به بیرون درز کرده بود، جزیره دوربین شکل متفاوتی نسبت به نسل گذشته خود داشت. همچنن از مدت‌ها پیش شایعه شده که این دستگاه با ابعاد جدیدی ارائه خواهد شد و صفحه نمایش Fold 2 طولانی‌تر و باریک‌تر از Fold اصلی است. این قابلیت احتمالا مشکل اصلی باز شدن برنامه‌ها در حالت افقی زمانی که صفحه باز می‌شوند کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اندازه صفحه نمایش گوگل Pixel Fold 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر