coinex
راهنمای خرید تکراتو

هزینه گزاف خدمات بیمارستانی ؛ یک شب بستری چقدر آب می‌خورد؟

خدمات بیمارستانی در ایران به جای رایگان شدن سر از قله قاف درآورده و برای استفاده از آن باید به دنبال گنج قارون جدید بگردیم. یک شب بستری و اجاره تخت چقدر هزینه رو دست بیمار می‌گذارد؟

مشکلات معیشتی ایرانیان به ویژه افراد کم‌بضاعت، با سیاست‌های دولت و بالا رفتن نرخ تورم روبه‌روز در حال افزایش است. این مشکلات به دالانی تاریک شباهت دارد که رهایی از آن پوست کلفت می‌خواهد. با مشکلاتی مانند بی‌پولی جیب و تهی شدن و سفره غذا می‌شود دوام آورد، اما امان از روزی که دچار بیماری شوی. با افزایش تورم و افرایش هزینه‌ها در سطوح جامعه، هزینه خدمات بیمارستانی نیز افزایشی چشمگیر داشته است. بهتر است بگوییم که اکثریت مردم از پس هزینه‌های بیمارستان برنمی‌آیند. باعث تأسف است که طبق آمار یک شب بستری در بیمارستان 8 میلیون و یک شب اجاره تخت تا 3 میلیون تومان هزینه رو دست افراد می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: قیمت ایربگ خودرو 100 میلیونی شد، هزینه‌های حفظ جان دردناک است

خدمات بیمارستانی به شدت در حال افزایش است

به دنبال افزایش مشکلات معیشتی اقشار بی‌بضاعت، جمعی از پزشکان و درمانگران کشور درباره آمار رو به رشد تعداد بیماران نیازمند ناتوان در پرداخت هزینه‌های بستری بیمارستان‌های دولتی هشدار دادند.

یک شب بستری در بخش داخلی بیمارستان دولتی بدون بیمه 1 میلیون و ۵۰۰ شروع تا  ۳ میلیون تومان و این هزینه برای icu شبی ۴ میلیون و ۵۰۰ تومان است.

خدمات بیمارستانی به شدت در حال افزایش است

یک شب بستری در بیمارستان‌های خصوصی حداقل شبی ۳ میلیون و ۲۰۰ تومان و برای icu شبی ۸ میلیون و ۵۰۰ تومان است.

برای خرید تخت بیمارستانی باید حدود ۵ تا ۳۳ میلیون تومان هزینه کرد که بسته به امکانات و راحتی آنها نرخ متفاوت است.

اجاره تخت بیمارستانی برای ۱۵ روز باید حداقل یک میلیون تومان هزینه دارد که برای اجاره ماهانه به ۳ میلیون تومان نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آیا تا بحال درگیر هزینه‌های گزاف پزشکی و بیمارستانی شده‌اید؟ لطفاه نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر