coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات باتری آیفون 16 نشان از کم‌ شدن ظرفیت مدل پلاس آن دارد

مشخصات باتری آیفون 16 فاش شد؛ به گزارش جدید منبعی معتبر، برآمده از OvO Baby Sauce OvO در ویبو، ظرفیت باتری مدل استاندارد آیفون 16 اپل (به جز مدل پلاس) بیشتر از آیفون 15 خواهد بود. این اظهارات نشان می‌دهند که آیفون 16 پلاس با ظرفیت کمتری نسبت به مدل قبلی خود عرضه خواهد شد.اطلاعات جدید این گزارش با ادعاهای قبلی که ماجین بو مطرح کرده بود، همخوانی دارد. با این تفاوت که جزئیات باتری مدل پرو از جمله ظرفیت آن توسط بو ارائه نشده بود. این اولین بار است که مشخصات باتری تمامی مدل‌های آیفون 16 فاش می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات باتری آیفون 16

طبق ادعای این افشاگر ظرفیت باتری سری آیفون 16 به شرح زیر است:

  • آیفون 16: 3,561 میلی آمپر ساعت (افزایش 6.3%)
  • آیفون 16 پلاس: 4,006 میلی آمپر ساعت (کاهش 8.6%)
  • آیفون 16 پرو: 3,355 میلی آمپر ساعت (افزایش 2.5%)
  • آیفون 16 پرو مکس: 4,676 میلی آمپر ساعت (افزایش 5.7%)

هنوز دلیل اینکه چرا ظرفیت باتری در مدل پلاس آیفون کمتر شده مشخص نیست؛ اما برخی فرضیات نشان می‌دهند که با این کاهش، اپل قصد دارد از طریق تغییرات مفیدی که در دستگاه ایجاد می‌کند، از افت شارژدهی جلوگیری نماید.

این کاهش ممکن است تفاوت بین آیفون 16 پلاس و آیفون 16 پرو مکس را بیشتر کند و باعث شود که مصرف‌کنندگان بیشتر به سمت خرید مدل پرو مکس با امکانات بهتر و البته قیمت بالاتر جلب شوند.

پیشتر با معرفی سری آیفون 15، اپل موفق به افزایش ظرفیت باتری مدل پرو مکس شده بود که آن را به یکی از باتری‌های بزرگتر در تاریخ گوشی‌های هوشمند تبدیل کرد. انتظار می‌رود که آیفون 16 پرو مکس با بیشتر از 30 ساعت عمر باتری، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهد. در مقایسه، آیفون 15 پرومکس تا 29 ساعت عمر باتری با هربار شارژ کامل را پشتیبانی می‌کند.

هنوز قیمت دقیق گوشی‌های آیفون 16 تأیید نشده است، اما انتظار می‌رود قیمت آن‌ها مشابه نسل کنونی باشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر