;
coinex

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون [+ نحوه تشخیص شارژر اصلی]

پیدا کردن شارژر مناسب گوشی آیفون که هم سریع باشد و هم ایمن، ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون به شما کمک می‌کند شارژری را پیدا کنید که آیفون ارزشمند شما را در کمترین زمان و با امنیت بالا شارژ کند.

همه ما نیاز داریم که در بسیاری از مواقع برای کارهای مختلف، از جمله عکاسی، بازی و استفاده از برنامه‌های کاربردی از یک گوشی خوب استفاده کنیم. بنابراین، مهم‌ترین نکته بعد از انتخاب گوشی، انتخاب یک شارژر با کیفیت و مناسب برای این دستگاه‌هاست.

از آنجایی که مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند، انتخاب مناسب‌ترین گزینه کمی دشوار می‌شود. در این راهنمای خرید به بررسی بهترین مدل‌ها، ویژگی‌ها و نکات اساسی در انتخاب شارژر برای گوشی آیفون می‌پردازیم تا بتوانید از تجربه شارژ بهینه و ایمن گوشی محبوب خود لذت ببرید. همچنین به شما می‌گوییم که نحوه تشخیص شارژر اصلی چگونه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون

در دنیای پر از فناوری امروزی، گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون‌ها به یک قسمت حیاتی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. برای استفاده بهینه از این دستگاه‌های هوشمند، باید قابلیت شارژر سریع و ایمن را در نظر گرفت.

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون
راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید بهترین شارژرهای بازار برای گوشی آیفون به آن توجه کنید، سرعت شارژ آن است. با توجه به فعالیت‌های پرفشار زندگی امروزی، افراد به دنبال شارژرهایی هستند که بتوانند گوشی آیفون را به سرعت شارژ کنند. شارژرهایی که دارای فناوری‌هایی مانند Power Delivery (PD) و Quick Charge هستند، قابلیت ارائه توان بیشتر و سرعت شارژ بهتری دارند و به‌عنوان بهترین گزینه‌ها شناخته می‌شوند.

همچنین، امنیت در فرآیند شارژ گوشی آیفون از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از شارژرهای با کیفیت پایین یا تقلبی ممکن است به گوشی و حتی به خود کاربر آسیب برساند. شارژرهایی که دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای امنیتی هستند، امکان وقوع مشکلات ناشی از شارژ ناامن را به حداقل می‌رسانند.

به این ترتیب، هنگام انتخاب بهترین آداپتورها برای گوشی آیفون باید ترکیبی از سرعت شارژ بالا و امنیت در نظر گرفته شود. در ادامه مقاله، به بررسی برترین مدل‌ها و آموزش نحوه تشخیص شارژر اصلی می‌پردازیم.

ظرفیت باتری و توان شارژ گوشی‌های آیفون‌

اسم گوشی ظرفیت باتری توان شارژ باسیم توان شارژ بی‌سیم شارژ معکوس
آیفون 15 پرو مکس 4441 میلی‌آمپر ساعت 30 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
4.5 وات معکوس سیمی
آیفون 15 پرو 3274 میلی‌آمپر ساعت 30 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
4.5 وات معکوس سیمی
آیفون 15 پلاس 4383 میلی‌آمپر ساعت 30 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
4.5 وات معکوس سیمی
آیفون 15 3349 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
4.5 وات معکوس سیمی
آیفون 14 پرو مکس 4323 میلی‌آمپر ساعت 27 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 14 پرو 3200 میلی‌آمپر ساعت 27 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 14 پلاس 4323 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 14 3279 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 13 پرو مکس 4352 میلی‌آمپر ساعت 27 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 13 پرو 3095 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 13 3240 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 13 مینی 2438 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi2)
آیفون 12 پرو مکس 3687 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 12 پرو 2815 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 12 2815 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 12 مینی 2227 میلی‌آمپر ساعت 20 وات
  • 15 وات MagSafe
  • 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 11 پرو مکس 3969 میلی‌آمپر ساعت 18 وات 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 11 پرو 3046 میلی‌آمپر ساعت 18 وات 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون 11 3110 میلی‌آمپر ساعت 18 وات 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون SE 2022 2018 میلی‌آمپر ساعت 20 وات 7.5 وات وایرلس (Qi)
آیفون SE 2020 1821 میلی‌آمپرساعت 18 وات 7.5 وات وایرلس (Qi)

بیشتر بخوانید:

برترین ترفندهای iOS 17 که نمی‌دانستید!

ویژگی های iOS 18 ؛ شایعات، تاریخ انتشار و آنچه تاکنون از این سیستم‌عامل می‌دانیم

اهمیت استفاده از شارژر اصلی آیفون

استفاده از لوازم جانبی تقلبی و فیک ممکن است در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب برساند. برخی افراد علیرغم اینکه مبلغ زیادی را برای خرید گوشی آیفون پرداخت کرده‌اند، اما متاسفانه در خرید شارژر اصلی کوتاهی می‌کنند که در درازمدت می‌تواند مشکلاتی را برای آنها به‌همراه داشته باشد.

شارژر اصلی آیفون

استفاده از آداپتور و شارژر فیک آیفون ممکن است باعث خرابی باتری یا سایر قسمت‌های دستگاه شود. همچنین، خرید محصول تقبلی که عمر طولانی ندارد، شما را مجبور می‌کند که دوباره برای خرید شارژر هزینه کنید. نکته‌ دیگر اینکه برخی شارژرهای غیراستاندارد با مشکلاتی مثل جدا شدن کانکتور و داغ شدن بیش از حد آن روبه‌رو هستند. پس، با انتخاب بهترین شارژرهای آیفون می‌توانید از این مشکلات جلوگیری کنید. شارژرهای تقلبی همچنین باعث آسیب به سلول‌های باتری و کاهش طول عمر باتری می‌شوند. خالی شدن مداوم شارژ باتری، شارژ آهسته و داغ شدن بیش از حد گوشی از دیگر مشکلاتی هستند که شارژرهای تقلبی برای شما ایجاد می‌کنند.

نحوه تشخیص شارژر اصلی

شارژرهای فیک و تقلبی در ظاهر شباهت زیادی به شارژرهای اصل دارند. بنابراین قبل از خرید بهترین شارژرهای فست شارژ و امن برای گوشی های آیفون بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

توجه به مشخصات روی جعبه

برای شناسایی اصالت شارژر اصلی آیفون، ابتدا به جزییات و مشخصات موجود روی جعبه توجه داشته باشید. نکته ابتدایی که اهمیت بسیار زیادی دارد، طراحی و جزییات موجود روی جعبه شارژرهای اصلی آیفون است. در کارتن اصلی، تصویر آداپتور با پایه‌های آن به‌خوبی دیده می‌شود، در حالی‌که در شارژرهای جعلی چنین طراحی خاصی وجود ندارد.

در زمان خرید شارژر و کابل مرتبط با آن، با دقت به لوگوی اپل و جزییاتی که روی جعبه شارژر حک شده است توجه کنید. این جزییات نشان‌دهنده اصالت یا تقلبی بودن جعبه هستند. در قسمت جلویی شارژر، لوگوی اپل به همراه عبارت 20W Power Adaptor نمایان می‌شود که ولتاژ آداپتور را مشخص می‌کند. توجه داشته باشید که این عبارت بسته به ولتاژ شارژر ممکن است تغییر کند.

نحوه تشخیص شارژر اصلی

بیشتر بخوانید:

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون

توجه به جزییات بدنه شارژر

شارژرهای اصلی آیفون از مواد پلاستیک مرغوب با ساختار محکم ساخته می‌شوند. قالب‌گیری صاف و دقیق بدنه آن‌ها از هرگونه خط ‌و خشی جلوگیری می‌کند و خرده ضایعات قالب‌ها روی بدنه شارژر مشاهده نمی‌شوند. به عبارت دیگر، شارژرهای تقلبی اپل با لبه‌های ناهموار و جنس نامرغوب تهیه می‌شوند. بسیاری از شارژهای تقلبی طراحی دقیقی ندارند و کاربر با لمس بدنه شارژر، متوجه مواد نامرغوب آن‌ها می‌شود.

همچنین، شارژرهای اصلی اپل دارای رنگ سفید صدفی هستند، در حالی‌که ممکن است رنگ شارژرهای تقلبی به رنگ زرد متمایل باشد. هنگامی که از بالا به پایین، به پایه‌های فلزی شارژر یا کانکتورها نگاه می‌کنید، هیچکدام نباید به سمت بیرون یا داخل انحنا داشته باشند. این تفاوت‌ها در جنس و کیفیت ساخت شارژر آیفون اصل و تقلبی به‌وفور قابل تشخیص است.

مقایسه قیمت

یکی دیگر از روش‌ها برای تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقبلی، مقایسه قیمت محصول است. با توجه به افزایش قیمت موبایل و محصولات اپل، انتظار داریم که شارژرهای این برند نیز هزینه‌ی بالایی داشته باشند. شارژرهای اصلی اپل به دلیل کیفیت برتر و مقاومت بیشتر، عمر طولانی‌تری دارند و به باتری گوشی هیچ آسیبی وارد نمی‌کنند؛ به همین دلیل هم قیمت بالاتری دارند.

برای اطمینان بیشتر از اصالت شارژر، می‌توانید قیمت آن را با محصول معتبری که اصالت آن را تایید کرده‌اید، مقایسه نمایید. شارژرهای تقلبی اپل معمولا با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند، زیرا کیفیت آن‌ها به شدت پایین است و این اختلاف کیفیت باعث تفاوت در قیمت می‌شود. البته حتما توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان ممکن است شارژهای تقلبی اپل را با قیمت بالاتری عرضه کنند؛ بنابراین، اعتماد به قیمت به تنهایی برای تشخیص اصالت شارژر اپل کافی نیست. به‌ همین دلیل، باید از روش‌های دیگر نیز کمک بگیرید.

نحوه تشخیص شارژر اصلی

بیشتر بخوانید:

فعال سازی هات اسپات آیفون

آموزش کار با آیفون برای تازه کارها

بررسی کانکتورهای شارژر

کانکتورهای شارژر اصل اپل از فلز براق ساخته شده‌اند و هیچ‌گونه چسبندگی آهنربا به آن‌ها اتفاق نمی‌افتد. پایه‌های این کانکتورها ثابت و صاف بوده و در مقایسه با نمونه‌های تقلبی، اختلاف‌های آشکاری به چشم می‌خورد. سازندگان شارژرهای تقلبی اپل از فلز کدر استفاده می‌کنند و کانکتورها به نحوی محکم و صحیح در جای خود نمی‌نشینند. در میان دو پایه فلزی شارژر اصل اپل، اطلاعاتی با رنگ طوسی قرار دارد که نمایانگر ولت آداپتور، کشور مونتاژکننده و یک کد رهگیری است.

تشخیص اصالت شارژر اصل اپل با استفاده از کد رهگیری را می‌توان به‌عنوان روشی معتبر معرفی کرد. با جستجوی سریال در سایت رسمی اپل، تمام اطلاعات مربوط به محصول به نمایش در می‌آید. در صورتی که هر گونه خطا یا ابهامی وجود داشته باشد، ممکن است با یک شارژر تقلبی اپل روبه‌رو شده باشید. این نحوه تشخیص شارژر اصلی از طریق شماره سریال نیز در گوشی‌های آیفون قابل انجام است. به عنوان مثال، هنگام جستجوی سریال آیفون 13 پرو مکس، اطلاعات کاملی از جمله قیمت، رنگ و حافظه دستگاه به نمایش درخواهد آمد.

بررسی گواهینامه‌های ایمنی

نکته‌ دیگری که هنگام خرید شارژر گوشی آیفون 13، 14، 15 و… باید به آن توجه کنید، گواهینامه‌های ایمنی است. نشان CE به عنوان نشان تایید کشور تولیدکننده بر روی محصولات اپل نوشته شده است. این نشان نمایانگر این است که تمام مراحل تولید شارژر با موفقیت طی شده است.

همچنین، نماد UL به انطباق آداپتور با استانداردهای ایمنی کمپانی اپل اشاره دارد. البته این نشان تنها مختص آداپتورها نیست و محصولات دیگری از جمله آیفون‌ها، ایرپاد‌ها، آیپدها و مک بوک ایر نیز این گواهی را دارند. شارژرهای تقلبی اپل این دو گواهینامه (UL یا CE) را ندارند؛ چون سازمان جهانی استاندارد، اجازه استفاده از استانداردهای اروپا را به برندهای نامعتبر نمی‌دهد.

نحوه تشخیص شارژر اصلی

بیشتر بخوانید:

آموزش ادیت ویدیو در آیفون

انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتساپ

بررسی دمای گوشی

از ظاهر خارجی شارژرها نمی‌توان به راحتی عملکرد آن‌ها را تشخیص داد. شارژهای تقلبی نمی‌توانند گوشی‌های آیفون را به اندازه مدل‌های اصلی به‌طور کامل شارژ کنند. شارژر 25 واتی باید بتواند گوشی را در مدت 30 دقیقه تا 30 درصد شارژ کند. برای شارژر 20 واتی هم نیم ساعت طول می‌کشد تا شارژ باتری را به 15 درصد برساند. همچنین، بدنه گوشی یا باتری نباید در زمان شارژ گرم شود.

اگر آداپتور در مدت زمان مشخصی نتواند ظرفیت باتری را به میزان مورد انتظار ۱۵ یا ۲۰ درصد افزایش دهد، ممکن است تقلبی باشد. (توجه داشته باشید که گرم شدن بدنه در گوشی‌های سامسونگ نباید به عنوان شاخصی از اصالت شارژر در نظر گرفته شود و راه‌حل مشکل آن، انجام ریست فکتوری بر روی گوشی‌های سامسونگ است.)

معرفی بهترین شارژرهای آیفون

تا این بخش از مقاله درباره اهمیت استفاده از شارژر اصلی آیفون صحبت کردیم و به شما گفتیم چگونه می توانیم شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم. در ادامه قصد داریم برخی از برترین شارژرها برای گوشی های آیفون را معرفی کنیم.

شارژر اپل مدل 20 وات

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون

چند سالی‌است که کمپانی اپل گوشی‌های جدیدش را بدون شارژر عرضه می‌کند و کاربر مجبور می‌شود که آداپتور شارژر مناسب را به‌صورت مجزا تهیه کند. اپل در جعبه گوشی‌های خود فقط یک کابل USB-C به Lightning قرار می‌دهد. البته این موضوع درباره گوشی‌های سری آیفون 15 صدق نمی‌کند؛ چون این گوشی‌ها به پورت لایتنینگ مجهز نیستند. اپل در سال 2023 تصمیم گرفت که گوشی‌هایش را به پورت USB مجهز کند.

بهترین شارژر گوشی آیفون در بازار همان شارژر اصلی اپل است. این آداپتور با توان خروجی 20 وات، با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد اپل، دستگاه‌های مختلفی از جمله آیفون‌ها و آیپدها را با سرعت بی‌نظیری شارژ می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال بهترین آداپتورها برای گوشی آیفون 13 یا مدل‌های دیگر هستید، آداپتور اصلی اپل می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2024

بهترین گوشی های میان رده 2024

شارژر باسئوس مدل CCSUP-B01

بهترین شارژر های بازار

شارژر باسئوس مدل CCSUP-B01 دارای توان 20 وات است و از بهترین شارژرهای فست شارژ برای گوشی های آیفون به شمار می‌رود. این شارژر از فناوری PD پشتیبانی می‌کند و برای شارژ سریع گوشی‌های آیفون بسیار مناسب است. کیفیت ساخت بسیار بالای این شارژر و استفاده از متریال پیشرفته، آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این شارژر، استفاده از تکنولوژی Super Si است.

Super Si، یک نوع تکنولوژی ساخت متریال داخلی شارژر است که از سیلیکون به عنوان ماده اصلی استفاده می‌کند. این تکنولوژی قابلیت ساخت قطعات داخلی شارژر را بر پایه سیلیکون دارد و این امکان را فراهم می‌کند که قطعات مختلف در ابعاد کوچک در کنار یکدیگر قرار بگیرند. به این ترتیب، ابعاد آداپتور به شدت کاهش می‌یابد. این قابلیت باعث بهبود رسانای حرارتی شارژر می‌شود و در شرایط دمایی بسیار بالا یا بسیار پایین، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

این محصول از دوشاخه دوپین EU برخوردارشده و از تراشه هوشمند بهره می‌برد. کار این تراشه، تنظیم دما، ولتاژ‌ و جریان است.

شارژ باسئوس مدل CCSUPP-E

بهترین آداپتور ها برای گوشی آیفون

باسئوس، یکی از برترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی موبایل است و به عنوان یک نام معتبر در این صنعت شناخته می‌شود. آداپتور شارژ Baseus CCSUPP-E از جمله محصولات این برند است که با وجود قیمت بالا، ارزش خرید بالایی هم دارد و می‌تواند یکی از بهترین آداپتورهای فست شارژ برای گوشی های آیفون باشد. این کلگی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و از جنس پلاستیک ABS با بدنه‌ای کوچک و سبک ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد.

Baseus CCSUPP-E با پریزهای ایران سازگار است و شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به تبدیل از آن استفاده کنید. قسمت بالایی این آداپتور دارای 2 پورت (یکی از نوع تایپ سی و دیگری از نوع USB) است که این امکان را فراهم می‌کند تا 2 وسیله را به صورت همزمان شارژ کنید. پورت تایپ سی این شارژر توانایی ارائه توان تا حداکثر 15 وات را دارد که برای شارژ بسیاری از دستگاه‌ها کافی است.

به علاوه، پورت USB این شارژر توانایی ارائه توان حداکثری 30 وات را دارد؛ بنابراین جزء بهترین شارژرها برای آیفون های پرو مکس و جدید به حساب می‌آید. به‌لطف پشتیبانی از فناوری PD، نگرانی از تنظیم جریان و خطر آسیب به باتری از بین می‌رود. همچنین، این شارژر از فناوری QC3 نیز بهره‌مند است که شارژ سریع گوشی‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. باسئوس از یک چیپست هوشمند در این محصول استفاده کرده است که تضمین می‌کند باتری گوشی در مقابل دما، توان، جریان، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و سایر خطرات مرتبط محافظت شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پایین رده 2024

بهترین گوشی های گیمینگ 2024

شارژر انکر مدل PowerPort III

بهترین شارژرهای آیفون

اگر نمی‌توانید هزینه زیادی برای خرید شارژر اصلی اپل یا گرانترین شارژرهای بازار پرداخت کنید، می‌توانید مدل‌های مقرون به صرفه‌ از برندهای معتبر را تهیه کنید. شارژر انکر مدل PowerPort III یکی از ارزانترین شارژرهای آیفون است که نسبت به قیمتش، مشخصات قابل قبولی را ارائه می‌کند.

توان خروجی این آداپتور همانند آداپتور اصلی اپل، برابر با 20 وات است و به همین دلیل می‌تواند گوشی شما را با حداکثر سرعت شارژ نماید. این آداپتور از خروجی Type-C بهره می‌برد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی، از کابل موجود در جعبه آیفون‌ها برای اتصال استفاده کنید. شباهت این شارژر انکر Powerport III به آداپتور اصلی اپل باعث شده تا آن را در لیست راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون قرار دهیم. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، کنترل دما و بهره‌مندی از فناوری PowerIQ 3.0 اشاره کرد.

شارژر مک دودو مدل CH-0081

بهترین آداپتورهای فست شارژ

آداپتور 20 وات مک دودو مدل CH-0081 یکی دیگر از بهترین آداپتورهای فست شارژ مناسب آیفون است که با کیفیت ساخت فوق‌العاده و از جنس پلی کربنات ضد حریق ساخته شده است. این آداپتور از فناوری PD نیز بهره می‌برد و به‌لطف چیپست هوشمند داخلی، در برابر تغییرات ولتاژ و جریان مقاومت می‌کند.

این آداپتور همچنین از پایداری بسیار بالایی برخوردار است. به علاوه، قابلیت تنظیم ولتاژ و جریان آن با دستگاه مورد نظر، این آداپتور را به یک گزینه هوشمند و سازگار با تمامی دستگاه‌ها تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2024

بهترین گوشی های سامسونگ 2024

شارژر انکر مدل PowerPort Mini 2

بهترین شارژرهای فست شارژ

آداپتور دیگری که در لیست راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون قرار می‌گیرد، مدل PowerPort Mini 2 از برند معروف انکر است. بعضی از کاربران ترجیح می‌دهند با پرداخت بیشترین هزینه، از بالاترین سرعت شارژ بهره‌مند شوند. اما بسیاری از افراد، صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در اولویت قرار می‌دهند و به همین دلیل تمایل دارند با هزینه کم‌تر، بهترین امکانات را برای خود فراهم آورند. اگر شما هم محصولات اقتصادی را ترجیح می‌دهید، آداپتور Anker PowerPort Mini 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از ارزانترین شارژرهای آیفون به شمار می‌رود.

این محصول از دو پورت USB-A پشتیبانی می‌کند که به صورت همزمان 12 وات توان خروجی را ارائه می‌دهند. همچنین، دوشاخه‌ تاشوی آن باعث می‌شود که Anker PowerPort Mini 2 به راحتی در داخل جیب یا کیف کاربر قرار بگیرد. اگر شما همیشه در حال سفر هستید یا می‌خواهید شارژر خود را در هر مکانی همراه داشته باشید، Anker PowerPort Mini 2 یک محصول ایدئال برای آیفون 13 شما خواهد بود.

شارژ باسئوس مدل CCSP02010

بهترین آداپتورها با قابلیت فست شارژ

یکی از باکیفیت شارژرهای آیفون در بازار، آداپتور شارژ CCSP02010 از برند باسئوس است. این آداپتور با ارائه قیمت اقتصادی و عملکرد بالا، جایگاه مناسبی در رده بهترین شارژرها برای آیفون دارد. طراحی ساده و کم حجم این محصول، با یک پورت تایپ سی بر روی بدنه، امکان شارژ از طریق اتصال کابل‌های تایپ سی به لایتنینگ یا تایپ سی به تایپ سی را مهیا می‌کند.

توان کلی این پورت به 25 وات می‌رسد که برای شارژ بسیاری از آیفون‌ها کافی است. استفاده از استاندارد PD در این آداپتور، به افزایش ارزش خرید آن کمک می‌کند. چیپست هوشمند Baseus CCSP02010 نیز تضمین می‌کند که هیچ نگرانی از بابت اتصال کوتاه، جریان و ولتاژ نامتعارف، حرارت بالا و سایر مشکلات احتمالی وجود نداشته باشد تا شما بتوانید با اطمینان از این آداپتور شارژر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو 2024

بهترین گوشی های هواوی 2024

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون

اگر به‌دنبال بهترین شارژر بی سیم برای آیفون هستید، بهتر است قبل از هر چیز به سراغ شارژر بی‌سیم اصلی اپل مدل MagSafe بروید. این فناوری شارژ بی‌سیم از نوع آهنربا است که به شیوه‌ای جذاب به پشت گوشی‌های مدل‌های مختلف آیفون، از جمله سری آیفون 12، سری آیفون 13، سری آیفون 14 و سری آیفون 15 متصل می‌شود و گوشی را با توان 15 وات شارژ می‌کند. این شارژر به گونه‌ای طراحی شده که حتی با وجود قاب گوشی، قادر به اتصال و شارژ آیفون باشد.

مگ‌سیف همچنین توانایی شارژ گوشی‌های اندرویدی و هدفون‌های TWS را نیز دارد و از این نظر هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که خیلی راحت هدفون‌های AirPods Pro خود را برای شارژ روی مگ‌سیف قرار دهید.

شارژر مک دودو مدل CH-858

بهترین شارژرهای بازار برای گوشی ایفون
بهترین آداپتورها با قابلیت شارژ سریع

شارژر دیواری Mcdodo CH-858 GaN PD 47W یک فست شارژر هوشمند و کارآمد است که از دو پورت خروجی، یکی از نوع تایپ سی و دیگری از نوع یو اس بی بهره می‌برد. پورت تایپ سی این شارژر می‌تواند تا 45 وات توان خروجی ارائه دهد، اما علیرغم وجود این توان بالا، نگرانی در خصوص تنظیم شدت جریان و ولتاژ خروجی با دستگاه متصل شده وجود ندارد؛ زیرا این شارژر از چیپست هوشمند برخوردار است.

فناوری PD نیز از ویژگی‌هایی است که این محصول را در لیست راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون قرار می‌دهد. این شارژر امکان شارژ سریع و هوشمندانه دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. اما از مزیت‌های اصلی این شارژر می‌توان به بهره‌مندی از تکنولوژی GaN اشاره کرد. شارژرهای ساخته شده با استفاده از ماده نیمه رسانای GaN نسبت به شارژرهای سنتی سیلیکونی، مزایای فراوانی دارند. این شارژر با تولید کمترین قطعات، فضای بیشتری برای گردش هوا در داخل آداپتور فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، شارژر GaN از تهویه بهتری نسبت به همتایان سنتی برخوردار است و نیاز به سیستم خنک‌کننده پیچیده‌تر ندارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

شارژر اسپیگن مدل ArcStation Pro

بهترین آداپتورها برای گوشی آیفون

Spigen ArcStation Pro یکی از بهترین شارژرهای بازار برای آیفون 13 به حساب می‌آید. این شارژر از فناوری گالیوم نیترید بهره می‌برد که نسبت به سایر شارژرها، انرژی را به‌نحو بهینه‌‌تری منتقل می‌کند. به این ترتیب، دمای این شارژر در هنگام شارژ گوشی آیفون افزایش نمی‌یابد. علاوه‌براین، خرید یک شارژر بهینه به معنای مصرف کمتر انرژی است و این کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از افزایش دما، منجر به افزایش عمر آداپتور خواهد شد.

شارژ مک دودو مدل CH-7170

بهترین آداپتورهای فست شارژ

کلگی شارژ Mcdodo CH-7170 یکی از محصولات جذاب برند مک دودو است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر به‌فرد، توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این شارژر، با بدنه‌ای از جنس PC ضد حرارت تولید شده است که مقاومت و طول عمر بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد. رنگ مشکی براق و نمایشگر دیجیتال، این محصول را به یک گزینه شیک و جذاب تبدیل می‌کند.

روی بدنه شارژر یک پورت USB و یک پورت تایپ سی قرار دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. نمایشگر دیجیتال نیز در کنار پورت‌ها وجود دارد که جریان و ولتاژ خروجی لحظه‌ای شارژ را نمایش می‌دهد. این محصول از استاندارد‌های فست شارژ QC3 و PD پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید گوشی خود را با امنیت بالا و در زمان کمتر شارژ کنید. پس اگر به‌دنبال بهترین آداپتورها با قابلیت شارژ سریع هستید، می‌توانید این محصول مک دودو را در گزینه‌های خود قرار دهید.

فناوری Auto ID نیز جهت تخصیص هوشمند جریان و ولتاژ خروجی در دو پورت به کار گرفته شده است؛ این ویژگی در این رنج قیمتی یک امتیاز خوب به شمار می‌رود. شارژ مدل CH-7170 از حداکثر توان 18 وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای Call of Duty Mobile

بهترین گوشی ها از نظر باتری

شارژ انکر مدل A2013 Powerport

بهترین آداپتورها با قابلیت شارژ سریع

آداپتور Anker A2013 Powerport از خانواده Powerport این برند، یکی از محصولات خوب با ارزش خرید بالا است. این شارژر دارای بدنه‌ای نسبتا بزرگ از جنس پلاستیک مقاوم است که مقاومت قابل توجهی در برابر خط و خش دارد. روی بدنه شارژر یک پورت USB وجود دارد که لوگوی Quick Charge 3.0 و Power IQ را به نمایش می‌گذارد. این پورت قادر به ارائه سرعت شارژ تا 18 وات است که برای بسیاری از گوشی‌ها و دستگاه‌ها کفایت می‌کند. فناوری Power IQ انکر نیز کمک می‌کند تا شارژر بتواند جریان مورد نیاز را تشخیص داده و امنیت باتری دستگاه را حفظ کند. محافظت در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما نیز توسط فناوری Multi Protect انجام می‌شود. به طور کلی، Anker A2013 Powerport را می‌توان بهترین شارژر برای آیفون از نظر ایمنی شارژ و کیفیت ساخت دانست.

شارژر باسئوس مدل Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01

برترین شارژرهای آیفون

از دیگر محصولاتی که در لیست راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون قرار می‌گیرد، شارژر دیواری باسئوس Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01 است که همراه با یک کابل تایپ سی به لایتنینگ ارائه می‌شود. این محصول از کیفیت بسیار بالا بهره‌مند است و توانایی ارائه شارژ 18 وات را دارد. ویژگی‌های دیگر این شارژر شامل محافظت در برابر تغییر جریان، پشتیبانی از تکنولوژی PD و امکان شارژ سریع است. با خرید این شارژر، یک کابل باکیفیت مناسب برای گوشی‌های آیفون نیز دریافت خواهید کرد. این کابل به راحتی درون پورت شارژ قرار می‌گیرد و با استفاده از آن، هیچ خطری برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

شارژر مک دودو مدل CH-8411

بهترین آداپتورها برای گوشی های آیفون

کلگی شارژ Mcdodo CH-8411 یکی از تولیدات مک دودو است که با اطمینان در محدوده قیمت خود به عنوان بهترین شارژر برای گوشی های آیفون شناخته می‌شود. این محصول طراحی ساده‌ای دارد و در دو طرف بدنه این شارژر، شیارهایی جهت سهولت در جدا کردن از پریز قرار گرفته است. بدنه شارژر از مواد پلی‌کربنات ساخته شده که علاوه بر وزن کم، موجب مقاومت در برابر ضربه، فشار و حرارت می‌شود. این محصول دارای یک پورت USB و یک پورت تایپ سی است که امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را فراهم می‌کند. وجود فناوری QC3.0 و PD باعث شده Mcdodo CH-8411 توانایی شارژ با حداکثر توان 20 وات را داشته باشد. پورت تایپ سی شارژر دیواری به پروتکل تنظیم ولتاژ متغیر (PPS) مجهز شده است. این ویژگی با تعیین محدوده و میزان ولتاژ مورد نیاز برای دستگاه، از باتری محافظت می‌کند.

سوالات متداول

توان شارژ سری آیفون 13 چقدر است؟

آیفون 13 پرو مکس با توان 27 وات شارژ می‌شود؛ اما آیفون 13 پرو، آیفون 13 و آیفون 13 مینی از توان 20 وات پشتیبانی می‌کنند.

آیا می‌توان آیفون‌ها را با توان بیشتر شارژ کرد؟

بله؛ سیستم شارژ گوشی‌های آیفون به‌طور خودکار به‌همان اندازه‌ای که برای گوشی طراحی شده، انرژی مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما راهنمای خرید بهترین شارژر گوشی آیفون کامل بود؟ شما کدام شارژر را می‌شناسید که باید در این فهرست قرار می‌گرفت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر