coinex
راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی امنیتی گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

دارندگان گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در ایالات متحده این هفته منتظر دریافت به‌روزرسانی امنیتی جدید باشند. این به‌روزرسانی از به‌روزرسانی One UI 6.1 پیروی می‌کند که اواخر ماه گذشته عرضه شد و پیشرفت‌های امنیتی را در جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ به ارمغان می‌آورد. این بروز رسانی برای هر دو واحد قفل شده توسط اپراتور و آنلاک در دسترس است.برای Z Fold 5، به‌روزرسانی جدید با شماره‌های ساخت F946USQS2CXCI و F946U1UES2CXCI به ترتیب برای واحدهای قفل‌شده توسط اپراتور و آنلاک ارائه می‌شود. دارندگان Galaxy Z Flip 5 می‌‌توانند آن را با شماره ساخت F731U1UES2CXCI شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ با شکست اپل، پیشروترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان شد

هر دو دستگاه وصله امنیتی آوریل 2024 را با آخرین بروزرسانی دریافت می‌کنند. اگر از جمله کاربرانی هستید که کاهش عمر باتری در Fold 5 یا Flip 5 در One UI 6.1 نگرانتان کرده، ممکن است برای رفع مشکل باید منتظر بروزرسانی دیگری باشید.

دارندگان Fold 5 و Flip 5 می‌توانند آخرین بروزرسانی امنیتی را با باز کردن برنامه تنظیمات گوشی خود، رفتن به نرم‌افزار بروزرسانی و انتخاب دانلود و نصب، آپلود کنند. بروزرسانی امنیتی آوریل 2024 برای این دو تاشو در برخی مناطق دیگر از جمله اروپا نیز منتشر شده و طولی نمی‌کشد تا به همه کاربران در سراسر جهان برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره به‌روزرسانی امنیتی گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر