coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هدفون های با سیم 2024 ؛ راهنمای خرید هدفون در بازار ایران

اگر قصد خرید یک هدفون باسیم باکیفیت را دارید با ما باشید تا در این مطلب شما را با بهترین هدفون های با سیم 2024 آشنا کنیم.

گرچه این روزها انواع هدفون‌ها، هندزفری‌ها و ایربادهای بی‌سیم و بلوتوثی رایج شده‌اند و طرفداران و خریداران زیادی دارند، اما همچنان آن‌هایی که به دنبال کیفیت صدا باشند ترجیح‌شان هدفون های باسیم 2024 است. اما اگر قصد خرید هدفون سیمی دارید و نمی‌دانید بهترین هدفون های با سیم بازار کدامند با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون های با سیم 2024

شاید انتخاب فهرستی از بهترین هدفون های سیمی کار ساده‌ای نباشد چراکه با مراجعه به هر فروشگاهی در سطح شهر با انواع مدل‌های هدفون و هندزفری‌های سیمی و بی‌سیم مواجه می‌شویم. اما در این مطلب ما لیستی از بهترین هدفون های باسیم متشکل از انواع هندزفری و هدست را گرد آورده‌ایم.

هدست کرسیر HS35

بهترین هدفون های با سیم 2024
بهترین هدفون های با سیم 2024

برند کرسیر از مهمترین تولیدکنندگان ابزارها و وسایل گیمینگ است. اما این شرکت عرضه انواع هدست‌های اقتصادی و لاکچری را نیز در برنامه کار خود قرار داده تا نیاز همه کاربرانش را رفع کند. مدل HS35 محصولات این شرکت یکی از بهترین هدفون های باسیم 2024 است که برچسب قیمتی اقتصادی دارد.

این مدل با وجود اینکه یکی از ارزانترین هدست‌های مناسب کنسول و کامپیوتر است، با مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده و طراحی سبک وزن و چابک آن سبب شده تا در استفاده‌های طولانی مدت باعث خستگی شما نشود و از این نظر با یکی از بهترین هدفون های با سیم بازار مواجهیم.

در بحث فنی، درایورهای 50 میلی‌متری این هدفون صدای بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند و فرکانس پاسخ‌دهی آن نیز بین 20 تا 20 کیلوهرتز است. این هدفون از جمله هدفون‌های باسیمی است که از قابلیت حذف نویز نیز برخوردار است.

اتصال این هدفون به طور سیمی و با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون به انواع دستگاه‌ها انجام می‌شود. میکروفون این مدل قابلیت جداسازی دارد و در صورت نیاز می‌توانید آن را مجددا به دستگاه وصل کنید. دیگر ویژگی مهم این مدل که از جمله بهترین هدفون های 2024 محسوب می‌شود، صدای استریو شفاف و باکیفیت آن است که سبب می‌شود جزئیات صدا را به خوبی حس کنید.

هدست MSI IMMERSE GH20

بهترین هدفون های با سیم 2024

وقتی بحث بهترین هدفون های با سیم 2024 باشد، باید سری هم به برند ام اس آی با محصولات متنوعش بزنیم. البته این برند عموما هدست‌های گیمینگ تولید می‌کند اما یکی از بهترین هدفون های با سیم بازار هدفون MSI IMMERSE GH20 است که از نظر برچسب قیمت نیز رده‌ای اقتصادی دارد.

این هدست با وجود قیمت اقتصادی، کیفیت ساخت بالایی دارد و در بخش‌هایی با استفاده فلزی بسیار مقاوم ساخته شده تا استحکام بالایی داشته باشد. از طرفی در ساخت این هدبند از ابر کافی استفاده شده و وزن سبکی دارد، در نتیجه در زمان استفاده بسیار راحت خواهد بود. کاپ‌های این هدفون هم از چرم مصنوعی ساخته شده و کیفیت خوبی دارند.

درایورهای این محصول قطر 40 میلی‌متری دارند و صدایی واضح و شفاف به گوش شما می‌رسانند. فرکانس پاسخ‌دهی این مدل نیز بین 20 تا 20 کیلوهرتز است.

اتصال این مدل با انواع دستگاه‌ها با جک 3.5 میلی‌متری هدفون و کابل 1.5 متری همراه هدفون انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان تنظیم صدا از روی هدست اشاره کرد که بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. میکروفون این هدفون نیز کیفیت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

هدست ایسوس TUF Gaming H3

بهترین هدفون های با سیم بازار

یکی دیگر از بهترین هدفون های با سیم بازار هدفون ایسوس TUF Gaming H3 است که توسط این برند نام‌آشنا و شناخته‌شده در رده هدفون‌های اقتصادی عرضه شده است. این کمپانی در ساخت عموم محصولات خود از گوشی و لپ‌تاپ گرفته تا حتی هدفون های باسیم 2024 دقت خاصی به خرج می‌دهد و همین مسئله سبب شده تا همیشه نام ایسوس مترادف با کیفیت ساخت و دوام بالا باشد.

برای ساخت این محصول در بخش‌های لازم از فلز بسیار مقاوم و باکیفیت استفاده شده است و پدهای گوشی‌های هدست هم از جنس چرمی است و در طولانی مدت هرگز گوش‌های شما را نمی‌آزارد.

این هدفون به عنوان یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 درایورهایی 50 میلی‌متری برای وضوح صدای بالاتر دارد. فرکانس پاسخ‌دهی این مدل نیز بین 20 تا 20 کیلوهرتز است و با توجه به قیمت پایین آن خبری از قابلیت نویز کنسلینگ در آن نیست. اتصال این هدفون به انواع دستگاه‌ها با جک 3.5 میلی‌متری هدفون انجام می‌شود. کیفیت صدای میکروفون این هدفون نیز قابل قبول است و در انتقال صدا بسیار خوب عمل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این مدل باید به صدای فراگیر 7.1 اشاره کرد که در درک فضا خصوصا در تجربه گیمینگ بسیار به شما کمک می‌کند. این هدست همچنین با پشتیبانی Windows Sonic عرضه می‌شود که سبب می‌شود بتوانید در صدای آن تغییر ایجاد کنید.

هدفون ردراگون Zeus X H510 RGB

بهترین هدفون های با سیم

کمپانی ردراگون نیز از دیگر برندهای محبوب تولید انواع هدست‌ها در سراسر دنیاست که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کند. پس اگر به دنبال خرید یک هدست باکیفیت سیمی هستید می‌توانید مدل Zeus X H510 RGB از محصولات این برند را در نظر داشته باشید.

این محصول قیمت و امکانات در مجموع مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد و کیفیت ساخت بخش‌های مختلف آن نیز بسیار بالا است. ایرکاپ‌های این هدفون از جنس پارچه مش است تا کمترین فشار را به گوش‌های شما وارد کند.

وزن این مدل البته حدود 500 گرم است که از این نظر کمی سنگین به نظر می‌رسد و باید تجربه کنید که آیا در طولانی مدت آزاردهنده خواهد بود یا خیر. درایورهای این هدست قطر 53 میلی‌متری دارند و کیفیت صدای آن‌ها بسیار بالاست. فرکانس پاسخ‌دهی این مدل نیز بین 20 تا 20 کیلوهرتز است.

طول کابلی که برای اتصال سیمی در جعبه این هدفون قرار داده شده 2 متر است و در نتیجه به سادگی می‌توانید در هر فاصله‌ای آن را متصل و استفاده کنید.

با توجه به وجود برنامه مخصوص ردراگون شما می‌توانید تغییرات مدنظر خود را در این محصول ایجاد کنید. از دیگر ویژگی‌های برجسته این مدل نیز می‌توان به نورپردازی حرفه‌ای و قابلیت صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد که بیشتر در محیط گیمینگ کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2024

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

هدست ریزر Blackshark V2 X

بهترین هدفون های با سیم

یکی دیگر از بهترین هدفون های با سیم 2024 هدفون ریزر بلک شارک V2 X است. ریزر ازجمله بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع هدفون‌های گیمینگ باکیفیت است که محصولات باکیفیت آن در رده‌های قیمتی مختلفی در دسترس هستند. مدل مذکور در این بحث هم یک مدل گیمینگ است که البته با توجه به قابلیت‌هایی که دارد برای کاربری‌های دیگر هم کاملا ایده‌آل محسوب می‌شود.

در ساخت بلک شارک V2 X از پلاستیک و چرم مصنوعی استفاده شده که البته هر دو کیفیت بالایی دارند. استفاده از این متریال در عوض سبب شده تا وزن هدفون ریزر بسیار کم و در حد 240 گرم باشد که بعید است حتی در استفاده‌های طولانی مدت شما را آزار دهد.

درایورهای این محصول 50 میلی‌متری است و صدایی بسیار شفاف و رسا را تحویل شما می‌دهد. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول نیز بین 12 تا 28 کیلوهرتز است که گسترده‌تر از مدل‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این محصول با تمام ویژگی‌های جذابی که دارد فاقد قابلیت مهم نویز کنسلینگ است.

میکروفون بلک شارک V2 X که کیفیت بسیار بالایی در انتقال صدا دارد امکان جداکردن ندارد اما در عوض این مدل از قابلیت جذاب صدای فراگیر 7.1 کاناله پشتیبانی می‌کند که در تجربه گیمینگ بسیار حیاتی است. البته برای فعال کردن این قابلیت باید نرم‌افزار آن را دانلود کرده و کد موجود در جعبه هدست را در بخش لازم وارد کنید. همچنین برای اتصال این محصول یک کابل طویل در جعبه به شما ارائه می‌شود.

هدست CREATIVE SOUND BLASTERX H6

هدفون های باسیم 2024

کریتیو نیز از جمله دیگر برندهای معروف و محبوب در حوزه ساخت کارت صدا و انواع تجهیزات صوتی است که محصولاتی بسیار باکیفیت، پردوام و با امکانات مناسب عرضه می‌کند. یکی از محصولات جذاب کریتیو که به عنوان یکی از هدفون های باسیم 2024 کیفیت و قابلیت‌های خوبی دارد مدل Sound Blasterx H6 این شرکت است که امکاناتی به مراتب فراتر از قیمت خود به شما عرضه می‌کند.

این محصول البته در زمره هدفون‌های نیمه‌اقتصادی جای می‌گیرد اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارد که ارزش خرید آن را به عنوان یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 بالا می‌برد. کیفیت ساخت این مدل بسیار بالا است و از فلز در ساخت بخش‌هایی از آن استفاده شده است. همچنین جنس پدهای آن از پارچه مش است تا در انتقال هوا بهتر عمل کند و گوش‌های شما اذیت نشود. شما همچنین می‌توانید این کاپ‌ها را جدا کنید. در نظر داشته باشید که وزن مدل Sound Blasterx H6 برابر با 314 گرم است اما طراحی آن به نحولی انجام شده تا کمترین فشار را بر سر، گردن و گوش‌های شما وارد کند.

درایورهای این مدل 50 میلی‌متری است و کیفیت و وضوح صدای بسیار بالایی تولید می‌کند. فرکانس پاسخ‌دهی این مدل بین 20 تا 20 کیلوهرتز است و از دیگر قابلیت‌های آن باید به صدای فراگیر 7.1 کاناله، 5.1 کاناله و استریو اشاره کرد که سبب شده یکی از بهترین هدفون های با سیم بازار باشد. میکروفون این هدفون نیز بسیار باکیفیت است و در انتقال صدا عالی عمل می‌کند.

از دیگر امکانات Sound Blasterx H6 می‌توان به دکمه مانیتورینگ اشاره کرد که صدای محیط اطراف را با هدست به گوش شما می‌رساند. این هدست حرفه‌ای یک نرم‌افزار اختصاصی نیز دارد که با آن می‌توانید برای شخصی‌سازی تنظیمات، صدا و نوپردازی هدفون اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

هدست لاجیتک G432

هدفون های باسیم 2024

لاجیتک هم از جمله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده انواع گجت‌های صوتی است که برخی از بهترین هدفون های با سیم 2024 را عرضه کرده است. یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های محصولات با سیم لاجیتک G432 است که با امکانات و قیمت مناسب خود فروش بسیار بالایی داشته است.

در ساخت این هدفون از پلاستیک و فلز استفاده شده و در نتیجه این محصول لاجیتک کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. ایرکاپ‌های این مدل نیز از جنس چرم بادوامی هستند و در قسمت هدبند هم از یک ابر ضخیم و نرم برای حس بهتر در زمان به کار بردن این هدست استفاده شده است.

وزن این هدفون در مجموع 280 گرم و است که خیلی سنگین محسوب نمی‌شود. مدل G432 لاجیتک از درایورهای 50 میلی‌متری برخوردار است که کیفیت صدای بسیار بالایی دارند. فرکانس پاسخ‌دهی این مدل نیز 20 تا 20 کیلوهرتز است و از دیگر مزایای آن می‌توان به برخورداری از صدای استریو اشاره کرد.

اتصال هدفون لاجیتک G432 با انواع دستگاه‌ها از طریق جک 3.5 میلی‌متری یا حتی کابل USB امکان‌پذیر است. از مزایای دیگری که این مدل دارد می‌توان به قابلیت پشتیبانی از DTS، امکان استفاده از دو ورودی صدا به طور همزمان و میکروفونی با کیفیت بسیار بالا و قابلیت حذف نویز اشاره کرد.

هدست ریزر Blackshark V2

بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی دیگر از بهترین هدفون های باسیم 2024 بازار هدفون بلک‌شارک V2 از برند محبوب ریزر است که با طراحی زیبا، کیفیت صدای بی‌نظیر و وزن مناسب محبوبیت بالایی یافته است. این محصول تفاوت‌هایی اندک اما کلیدی با مدل V2 X دارد که کمی پیش‌تر به آن پرداختیم.

کیفیت ساخت این مدل گرچه در بسیاری از بخش‌های بدنه آن از پلاستیک استفاده شده، بالا است. اما شاید تنها مشکل این مدل به مسئله تغییر اندازه هدبند مربوط باشد که با توجه به پلاستیکی بودن بدنه در بلند مدت می‌تواند به صدمه دیدن هدفون منجر شود. جنس پارچه ایرکاپ‌های هدفون ریزر بلک شارک V2 از نوع پارچه مش است تا هوا بهتر جریان پیدا کند.

این محصول وزنی حدودا 262 گرمی دارد و درایورهای آن قطر 50 میلی‌متری دارند که کیفیت صدای بسیار بالایی برای کاربر به ارمغان می‌آورد. فرکانس پاسخ‌دهی بلک شارک وی 2 بین 12 تا 28 کیلو هرتز است و میکروفون آن نیز بسیار باکیفیت محسوب می‌شود و صدایی بسیار شفاف انتقال می‌دهد. از جمله دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد که عملکرد مناسبی دارد و اتصال آن به انواع دستگاه‌ها نیز با جک 3.5 میلی‌متری و کابل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

هدست LOGITECH G PRO X

بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی دیگر از بهترین هدفون های با سیم 2024 هدفون لاجیتک G Pro X است که یکی از بهترین و جذابترین مدل‌های محصولات برند لاجیتک در دنیای هدست‌ها است.

لاجیتک در طرای محصولا خود به ظرافت کار اهمیت زیادی می‌دهد در نتیجه این محصول زیبایی قابل‌توجهی دارد. این مدل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و علاوه بر بدنه باکیفیت، جنس ایرکاپ‌های آن از نوعی چرم باکیفیت است که حتی پس از چندسال استفاده خراب نمی‌شود.

وزن G Pro X حدود 320 گرم است و نسبت به دیگر محصولات کمی سنگین به نظر می‌رسد اما با طراحی مناسب آن، فشار کمتری بر گردن و سر و گوش‌های شما وارد می‌شود.

درایورهای 50 میلی‌متری این محصول صدایی بسیار باکیفیت و شفاف تولید می‌کند و فرکانس پاسخ‌دهی آن بین 20 تا 20 کیلوهرتز است. دیگر ویژگی مهم هدفون G Pro X صدای فراگیر 7.1 کاناله است.

با استفاده از کارت صدایی که در جعبه این محصول قرار گرفته، شما می‌توانید تغییرات در تنظیمات هدست ایجاد کنید و میکروفون آن نیز صدایی بسیار رسا و شفاف را انتقال می‌دهد.

هدست استیل سریز ARCTIS 3

بهترین هدفون های با سیم

وقتی بحث بهترین هدفون های با سیم 2024 باشد امکان ندارد نتوان به برند استیل سریز اشاره نکرد. این برند که بیشتر با گجت‌های گیمینگ خود معروف است در تولید انواع هدست‌های گیمینگ یا با کاربری معمولی نیز شهرت دارد و یکی از جذاب‌ترین مدل‌های آن، مدل Arctis 3 است.

کیفیت ساخت این مدل بسیار بالا است در ساخت هدبند آن از فلز بسیار مقاومی استفاده شده است. جنس کاپ‌های Arctis 3 نیز از پارچه مش است تا هوا به خوبی جریان پیدا کند و گوش شما کمتر اذیت شود.

وزن این مدت 294 گرم است که در مجموع مناسب به‌نظر می‌رسد. درایورهای این مدل 40 میلی‌متری است و صدایی بسیار بلند، واضح و شفاف به ارمغان می‌آورد. فرکانس پاسخ‌دهی هدفون Arctis 3 نیز بین 20 تا 20 کیلو هرتز است.

از دیگر قابلیت‌های این هدفون باکیفیت باید به صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. این محصول با یک کابل 1.2 متری عرضه می‌شود تا با آن بتوانید هدفون را به انواع دستگاه‌ها وصل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین پاور بانک های 2023

هندزفری سامسونگ ANC Type-C Earphone AKG

بهترین هندزفری های باسیم

بخشی از بهترین هدفون های با سیم 2024 شامل انواع هندفری‌های سیمی هستند که برای تجربه بالاترین کیفیت در مکالمه و موسیقی گوش کردن یا حتی تجربه گیمینگ کاربرد دارند. یکی از با کیفیت ترین هندزفری های با سیم موجود در بازار، مدل سامسونگ ANC Type-C Earphone AKG است.

این محصول با تمامی دستگاه‌های دارای خروجی تایپ C سازگاری دارد و به سادگی به آن‌ها وصل می‌شود. مدل ANC Type-C Earphone AKG از جمله مدل‌ای تو گوشی است و میکروفون باکیفیت آن که به قابلیت حذف نویز نیز مجهز است روی سیم آن قرار دارد.

از جمله کلیدهای بدنه این محصول باید به دکمه مدیریت میزان صدا، دکمه مدیریت پخش موسیقی و دکمه کنترل قابلیت حذف نویز اشاره کرد. از جمله موارد مهم درباره این هندزفری سیمی کیفیت بالای سیم‌های آن است که در برابر گره‌خوردن و پیچ‌خوردگی بسیار مقاوم است. یکی دیگر از ویژگی‌های ANC Type-C Earphone AKG حساسیت 109 دسی‌بلی و آمپدانس 32 اهم است.

هندزفری پرووان PHF3955

ارزانترین هندزفری های باسیم

مدل PHF3955  از برند پرووان یکی از بهترین هندزفری های باسیم بازار است که کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی دارد. این محصول به عنوان یکی از ارزانترین هندزفری های باسیم بازار جنس بدنه بسیار مقاومی دارد و کابل پلاستیکی آن طول 120 سانتی‌متری دارد.

اتصال این هندفری به انواع دستگاه‌ها با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌شود و با تمامی دستگاه‌هایی که این پورت را داشته باشند سازگاری دارد. روی سیم‌های این هندزفری هم دکمه کنترل صدا قرار گرفته که با آن می‌توانید میزان صدای در حال پخش را تنظیم کنید.

هندزفری سیمی ایفورج MA-104

با کیفیت ترین هندزفری های با سیم

یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 هندزفری سیمی ایفورج MA-104 است که از جمله ارزانترین هندزفر های باسیم محسوب می‌شود و در عین حال کیفیت ساخت و امکانات خوبی هم دارد.

روی بدنه این هدفون کلیدهایی جهت مدیریت حجم صدا و پاسخ به تماس‌های ورودی قرار گرفته است. درایورهای این مدل 10 میلی‌متر است و کیفیت صدای خوبی تولید می‌کند. نحوه اتصال هندزفری MA-104 نیز از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون انجام می‌شود. طول کابل این مدل 1.2 متر است و محدود فرکانس پاسخ‌دهی آن نیز از 20 تا 20 هزار هرتز است. حساسیت 112 دسی‌بل و آمپدانس 16 اهم هم از دیگر ویژگی‌های هندفری سیمی MA-104 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

هندزفری سیمی Apple Lightning Earpod

با کیفیت ترین هندزفری های با سیم

یکی از بهترین هندزفری های باسیم موجود در بازار برای گوشی‌های آیفون مدل اپل لایتنینگ ایرپاد است که از نظر کیفیت ساخت و صدا از برترین‌ها محسوب می‌شود. این محصول برای دارندگان گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند اپل بسیار ایده‌ال است و شما را از شر خرید تبدل‌ها و رابط‌ها آسوده می‌کند.

مدل لاتنینگ ایرپاد طراحی بسیار مشابه با ایرپاد نسل 2 اپل دارد و در نتیجه خبری از سری‌های سیلیکونی در این مدل نیست. پس در زمان استفاده از آن عادی است که متوجه صدای محیط شوید.

روی بدنه این مدل از با کیفیت ترین هندزفری های با سیم دکمه‌هایی برای کنترل حجم صدا، مدیریت پخش و رد یا قبول تماس‌ها قرار دارد. میکروفون موجود روی بدنه این هندزفری جذاب هم سبب می‌شود تا با آن بتوانید مکالمات باکیفیتی را تجربه کنید.

هندزفری سیمی سامسونگ AKG EO-IG955

بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی از ارزانترین هندزفری های باسیم بازار مدل AKG EO-IG955 است. کمپانی کره‌ای سامسونگ روابط و همکاری بسیار نزدیکی با برند AKG دارد و معمولا اسپیکر گوشی‌های سامسونگ را این شرکت می‌سازد.

هندفری سیمی که حالا این دو شرکت با همکاری هم عرضه کرده‌اند یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که با دو مدل با خروجی‌های تایپ سی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در دسترس قرار می‌گیرد.

مدل AKG EO-IG955 یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 8 میلی‌متری دارد که با استفاده از آن‌ها صدایی بسیار شفاف و باکیفیت تولید می‌کند. از نظر ارگونومی ساخت هم این مدل از جذابترین مدل‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید.

هندزفری سامسونگ In-ear IG935

بهترین هدفون های با سیم 2024

هندزفری In-ear IG935 سامسونگ یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 است که وزنی 14 گرمی و سیمی به طول 1.2 متر دارد. بافت سیم این مدل بسیار باکیفیت است و تا حد زیادی در برابر کشیدگی و پارگی مقاومت می‌کند.

روی سیم هندزفری In-ear IG935 که از جمله با کیفیت ترین هندزفری های با سیم بازار است دکمه‌هایی برای کنترل حجم صدا و مدیریت پخش موسیقی تعبیه شده است.

در جعبه این محصول سه سری سیلیکونی با اندازه‌های کوچک، بزرگ و متوسط قرار گرفته است تا بتوانید آن را به تناسب گوش خود تنظیم کنید. فرکانس پاسخگویی هندزفری In-ear IG935 سامسونگ نیز بین 20 تا 20 هزار هرتز است که معقول به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

هندزفری با سیم هیسکا HK-727

بهترین هدفون های با سیم 2024

هندزفری سیمی هیسکا مدل HK-727 از جمله بهترین هندزفری های باسیم بازار است که البته برخلاف بسیاری از مدل‌های این لیست فاقد سری سیلیکونی است و خود گوشی‌ها مستقیما درون گوش قرار می‌گیرند. طول این هندفری مجموعا 120 سانتی‌متر است و یک میکروفون باکیفیت برای انجام مکالمات تلفنی روی بدنه آن تعبیه شده است.

از دیگری دکمه‌های موجود در این هندزفری که از جمله ارزانترین هندفری های باسیم نیز محسوب می‌شود باید به دکمه‌های کنترل حجم صدا، مدیریت تماس و مدیریت موزیک اشاره کرد. درایورهای این مدل 10 میلی‌متری است که کیفیت و وضوح صدای خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد. محدود پاسخ فرکانسی هندزفری سیمی HK-727 نیز بین 20 تا 20 هزار هرتز است که نرخ معقولی محسوب می‌شود.

نحوه اتصال هندزفری سیمی HK-727 با جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌شود که سبب می‌شود این مدل سازگاری خوبی با طیف وسیعی از دستگاه‌های دیجیتال داشته باشد.

هندزفری با سیم هیسکا HK-729

بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی دیگر از موارد جذاب در فهرست بهترین هدفون های با سیم 2024 هندزفری سیمی هیسکا مدل HK-729 است که در طراحی آن از هندزفری‌های اپل الهام گرفته شده است.

این مدل فرکانس پاسخگویی بین 20 تا 20 هزار هرتز دارد و قطر درایورهای آن نیز 10 میلی‌متر است. کیفیت صدای خروجی این مدل نسبت به بهایی که برای آن می‌پردازید معقول است و در مجموع باید گفت با یکی از ارزانترین هندزفری های باسیم مواجهیم.

هندزفری با سیم هیسکا HK-749

بهترین هدفون های با سیم 2024
بهترین هدفون های با سیم 2024

هندزفری سیمی هیسکا مدل HK-749 یکی از بهترین هندزفری های باسیم بازار است که به لطف قابلیت‌هایی ازجمله HIFI Sound و Deep Powerful Bass کیفیت صدای بسیار مناسبی دارد و سبب می‌شود ریزترین جزئیات آهنگ‌ها را نیز بشنوید. از این نظر با یکی از با کیفیت ترین هندزفری های با سیم بازارمواجهیم.

روی بدنه این هندزفری دکمه‌هایی برای تنظیم حجم صدا، مدیریت پخش موزیک و رد یا قبول تماس‌ها قرار دارد. درایورهای این هندزفری 14 میلی‌متری است که طبیعتا کیفیت و وضوح بسیار بالایی در پخش موسیقی تولید می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های هندزفری HK-749 می‌توان به طول 1.2 متری آن، سری‌های سیلیکونی اضافی در ابعاد گوناگون، دامنه پاسخگویی فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز، برخورداری از میکروفون، حساسیت 112 دسی‌بل و آمپدانس 32 اهم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

هندزفری با سیم هوکو M54

بهترین هدفون های با سیم 2024

هندزفری سیمی هوکو M54 یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 است که با درایورهای 8 میلی‌متری خود کیفیت صدای خوبی نسبت به قیمت خود دارد.

این مدل به عنوان یکی از ارزانترین هندزفری های باسیم بازار 12 گرم وزن دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی عرضه شده است. طول هندزفری سیمی HK-749 برابر با 1.2 متر است و اتصال آن با دستگاه‌های مختلف با جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌شود. روی بدنه این مدل یک میکروفون برای مکالمات تلفنی، دکمه‌ای برای مدیریت پخش موسیقی و کاهش و افزایش صدا قرار دارد.

هندزفری پرووان PHF3950

بهترین هدفون های با سیم 2024
بهترین هدفون های با سیم 2024

هندزفری سیمی پرووان مدل PHF3950 از جمله با کیفیت ترین هندزفری های با سیم بازار است که طراحی آن مشابه هندزفری‌های اپل است و در آن خبری از سری‌های سیلیکونی نیست. همین مسئله سبب شده تا صدای محیط تا حدی حس شود اما در عوض در طولانی مدت آسیب کمتری به گوش شما وارد می‌کند.

هندزفری پرووان PHF3950 که از ارزانترین هندزفری های با سیم نیز هست طولی 1.2 متری دارد و اتصال آن به دستگاه‌های مختلف با جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌شود. روی بدنه این محصول دکمه‌هایی برای مدیریت حجم صدا و مدیریت پخش موسیقی قرار دارد.

هندزفری سیمی باسئوس Encok C17

بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی از بهترین هندزفری های باسیم بازار هندزفری باسئوس مدل Encok C17 است که به یکی از مهمترین مشکلات گوشی‌های جدید توجه دارد. این روزها گوشی‌های زیادی بدون پورت 3.5 میلی‌متری هدفون تولید می‌شوند و با توجه به اینکه بسیاری از هدفون‌های سیمی با جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شوند، این موضوع می‌تواند مشکل‌ آفرین باشد.

کمپانی باسئوس اما مدل Encok C17 را با خروجی تایپ C تولید کرده و در نتیجه شما به سادگی می‌توانید این محصول را که از با کیفیت ترین هندزفری های با سیم بازار است به سادگی به موبایل خود متصل و استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که طراحی گوشی‌های این محصول شبیه به هندزفری‌های اپل است و خبری از سری سیلیکونی نیست اما در مجموع با یکی از جذابترین هندزفری‌های سیمی بازار سروکار داریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

هندزفری با سیم پرووان PHF3915

بهترین هدفون های با سیم 2024
بهترین هدفون های با سیم 2024

یکی از بهترین هدفون های با سیم 2024 هندزفری سیمی پرووان مدل PHF3915 است که با وجود درایورهای 10 میلی‌متری و سری‌های سیلیکونی خود کیفیت صدای خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

محدوده فرکانسی این هندزفری بین 20 تا 20 هزار هرتز است و حساسیت 95 دسی‌بل از دیگر ویژگی‌های آن است. عموم دکمه‌های رایج برای مدیریت پخش و حجم صدا نیز روی بدنه این محصول که از ارزانترین هندزفری های با سیم محسوب می‌شود تعبیه شده است.

سوالات متداول

باکیفیت‌ترین هندزفری سیمی بازار کدام است؟

هندزفری سیمی هیسکا مدل HK-749 و سامسونگ AKG EO-IG955 از جمله باکیفیت‌ترین هندزفری‌های سیمی بازار هستند.

بهترین هدفون‌های سیمی بازار کدامند؟

لاجیتک G432، ریزر بلک‌شارک V2 و لاجیتک G Pro X از جمله بهترین هدفون‌های سیمی بازار هستند.

چه هندزفری برای اتصال به گوشی فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری استفاده کنیم؟

هندزفری سیمی باسئوس Encok C17 و هندفری سیمی سامسونگ ANC Type-C Earphone AKG از جمله هندزفری‌های سازگار با دستگاه‌های فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری هستند و به طور مستقیم از درگاه تایپ سی به گوشی شما وصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدفون های با سیم 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چهارتا اشغال پیدا کردی بعنوان بهترین معرفی کردی. واقعا که حیف اون وقت که صرف دیدن این صفحه گذاشتم

    پاسخ

    توروخدا ببین به چه روزی افتادیم
    از بیرداینامیک و سونی و سنهایزر رسیدیم به پرووان و هیسکا و ..

    پاسخ

    واقعا یارو. مارو سرکار گذاشته یا سوادشو نداره چهارتا اشغال رو پیدا کرده بهترین معرفی کرده

    پاسخ