coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هندزفری های گردنی 2024 ؛ راهنمای خرید هدفون گردنی برای تمام سلیقه‌ها

امروزه شاید هندزفری‌های گردنی با حضور انواع ایربادها محبوبیت سابق را نداشته باشند اما همچنان طرفداران پروپاقرصی دارند. اما بهترین هندزفری های گردنی 2024 کدامند؟

این روزها هندزفری‌های گردنی محبوبیت سابق را ندارد و رقابت فروش را به ایربادها که حالا توسط برندهای پرشمار در رده‌های قیمتی مختلف عرضه می‌شوند، باخته‌اند. با این وجود برخی مزایایی که بهترین هدفون های گردنی دارند سبب شده تا افراد استفاده از آن‌ها را ترجیح بدهند.

در درجه اول و شاید مهمترین نکته مثبت انواع هندزفری بلوتوثی گردنی اینکه دیگر شما مجبور به حمل کیس شارژ نیستید چراکه معمولا این هدست‌ها با توجه به ابعاد بزرگتری که دارند، از باتری‌های داخلی بزرگتر و با دوام بیشتری برخوردارند. از طرف دیگر، این مدل‌ها با توجه به ساختاری خود، کیفیت صدای به مراتب بهتری نیز از بسیاری از مدل‌های ارزانقیمت ایرپادهای بی‌سیم دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هندزفری های گردنی 2024

با این وجود، نکته مهمی که باید در نظر داشت اینکه در دسته بهترین هدست های گردنی نیز تنوع بسیار بالایی در بازار وجود دارد و برندهای بسیار گوناگونی نسبت به عرضه انواع هندزفری بلوتوثی گردنی اقدام کرده‌اند.

از آنجایی که این مسئله می‌تواند در انتخاب بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی کار کاربران را در میان پرشمار برندها و مدل‌های موجود دشوار کند، تصمیم گرفتیم در راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی به معرفی بهترین هدفون های گردنی بپردازیم.

انکر soundcore life u2i

بهترین هندزفری های گردنی 2024
بهترین هندزفری های گردنی 2024

یکی از بهترین هدست های گردنی موجود در بازار که می‌تواند برای سال 2024 تهیه کنید، هندزفری گردنی انکر مدل Soundcore life u2i به شمار می‌رود.

انکر برند نام‌آشنایی در تولید گجت‌ها و لوازم صوتی من‌جمله انواع ایرباد و هندزفری‌های گردنی و سیمی است. این برند را حتی به خاطر پاوربانک‌های فوق‌العاده باکیفیتش می‌شناسیم.

اما این مدل از بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه به درایورهایی 10 میلی‌متری مجهز شده که می‌توانند صدایی بسیار واضح و باکیفیت تولید کنند. هندزفری بلوتوثی گردنی انکر را می‌توانید با استفاده از بلوتوث نسخه 5 به گوشی یا دیگر گجت‌های هوشمند متصل کنید.

اتصال بلوتوثی این محصول تا شعاع 10 متری از دستگاه اصلی دوام دارد که نرخ خوبی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که این مدل با تمام گجت‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد و روی بدنه آن دکمه‌هایی جهت مدیریت پخش موزیک و مدیریت مکالمه وجود دارد. سری گوشی‌های این هندزفری بلوتوثی انکر نیز از آهنربا برخوردار شده تا در صورت عدم استفاده به طرفین نوسان نداشته باشد و به هم متصل شوند.

نکته مهم درباره این مدل از بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه اینکه انکر مقاومت آن در برابر نم و رطوبت معمولی را تضمین کرده و در نتیجه نیازی نیست خیلی نگران استفاده از آن در شرایط بارانی باشید.

کیو سی وای C2

بهترین هندزفری های گردنی 2024

هدست کیو سی وای مدل C2 یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 است. برند کیو سی وای یک شرکت چینی و از جمله زیرمجموعه‌های شیائومی است که به طور تخصصی در زمینه تولید گجت‌های صوتی خصوصا ایرباد و هدست‌های گردنی فعالیت می‌کند.

مدل C2 از محصولات این شرکت نام‌آشنا، وزنی تنها 31 گرمی دارد که بسیار مناسب است و باعث می‌شود در زمان استفاده اصلا آن را احساس نکنید. این هدست که از بهترین هندزفری گردنی برای بازی است، به سادگی با انواع گجت‌های هوشمند از جمله گوشی، لپ‌تاپ و تبلت سازگار می‌شود.

به لطف وجود قابلیت حذف نویز، C2 همچنین بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه نیز محسوب می‌شود و شما در زمان مکالمه با این هدست هیچ نویزی را حس نخواهید کرد.

روی بدنه این هندزفری بلوتوثی 3 کلید برای کنترل حجم صدا و پلی بک وجود دارد. بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک مقاوم و فشرده با سیلیکون است که مقاومت خوبی برای آن فراهم کرده است. این مدل به گفته شرکت سازنده در برابر رطوبت عادی و تعرق نیز مقاوم محسوب می‌شود در نتیجه خیلی نگران استفاده از آن در شرایط خاص نباشید.

قطر درایورهای هندزفری گردنی کیو سی وای 10 میلی‌متری است که کیفیت و وضوح صدای بسیار خوبی نصیب شما می‌کند. باتری این مدل با ظرفیت 250 میلی‌آمپری خود ظرف مدت زمان 90 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

هواوی FreeLace

بهترین هندزفری گردنی

هواوی FreeLace را که یکی از پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 محسوب می‌شود برخی بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن می‌دانند.

اساسا هواوی یکی از مهمترین شرکت‌های تولیدکننده انواع گجت‌های صوتی از جمله ایرباد و هندزفری گردنی است و این مدل که در این بخش از راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی به آن می‌پردازیم نیز یکی از بهترین محصولات آن محسوب می‌شود.

هواوی FreeLace به عنوان یکی از بهترین هدفون های گردنی از ویژگی حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند که از مهمترین مزایای آن نسبت به مدل‌های دیگری است که تا اینجا معرفی کردیم.

این محصول با دو میکروفون حساس خود می‌تواند تا حد زیادی در کاهش صدای مزاحم در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا موثر باشد. از طرف دیگر درایورهای 14 میلی‌متری این هندزفری گردنی کیفیت صوتی بسیار بالایی دارند تا جایی که این مدل بهترین هندزفری گردنی برای بازی توصیف شده است.

هندزفری بلوتوثی هواوی FreeLace را می‌توانید از درگاه تایپ C موجود روی بدنه آن شارژ کنید و این مسئله سبب می‌شود تا سرعت شارژ این دستگاه بیشتر باشد. کمپانی چینی مدعی است که با تنها 5 دقیقه شارژ، این مدل می‌تواند تا 5 ساعت کارایی داشته باشد که ادعای بزرگی است.

سری‌های این مدل از نوع سیلیکونی و مجهز به آهنرباست تا در زمانی که مورد استفاده نیستند به هم متصل شوند و نوسان بیهوده نداشته باشند. در مجموع این مدل یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 محسوب می‌شود.

شیائومی Mi Bluetooth Neckband

بهترین هدفون های گردنی

هندزفری گردنی Mi Bluetooth Neckband یکی از بهترین هدست های گردنی موجود در بازار است که شاید خیلی جدید نباشد اما با توجه به مشخصات فنی خوب و کیفیت ساخت بالایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های برای کاربری‌های مختلف باشد.

این محصول در برابر تعریق شدید و رطوبت هوا مقاوم است و وزن بسیار کمی دارد. به گفته شیائومی این مدل باتری چندان بزرگی ندارد اما با هر بار شارژ تا 7 ساعت کارایی مداوم دارد. از طرفی کیفیت صوتی هندزفری Mi Bluetooth Neckband که از جمله ارزانترین هندزفری های گردنی به شمار می‌رود بسیار بالا است.

کریتیو OUTLIER ONE V2

بهترین هدست های گردنی

کریتیو از جمله معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده هندزفری، هدست و انواع دیگری از وسایل صوتی است. یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 که توسط کریتیو عرضه شده، مدل OUTLIER ONE V2 محسوب می‌شود که طراحی خاص گوشی‌های آن سبب شده به سهولت در گوش کاربر جای بگیرد و هرگز به راحتی از گوش خارج نمی‌شود.

مزیت دیگر این محصول که آن را به یکی از بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه و ورزش در فضای باز بدل کرده، برخورداری از گواهی IPX5 است که سبب می‌شود این مدل در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد. با این اوصاف از بابت مقاوم کریتیو OUTLIER ONE V2 در برابر بارش باران نگرانی وجود ندارد. گوشی‌های این مدل نیز از آهنربا برخوردار و در زمانی که از هدفون استفاده نکنید به هم متصل می‌شوند.

به گفته کمپانی سازنده، این مدل از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی با هر بار شرژ تا 9.5 ساعت کارایی دارد و از طرف دیگر به لطف وجود قابلیت شارژ سریع، با تنها 15 دقیقه شارژ تا 1 ساعت کارایی دارد.

دیگر مزیت این مدل، وزن بسیار کم و حدودا 15 گرمی آن است که سبب می‌شود در زمان استفاده اصلا آن را حس نکنید. درایورهای این مدل البته قطر 5.5 میلی‌متری دارند که گرچه نسبت به رقبا کمتر است اما برای یک هندزفری گردنی و برای مکالمه مناسب محسوب می‌شود.

پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0، برخورداری از حساسیت 42 دسی‌بل و سازگاری با دانل BT-W3 سبب می‌شود تا بتوانید از این مدل در کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2024

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

سامسونگ Level U2

بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی

یکی از بهترین هدفون های گردنی موجود در بازار که همچنان محبوبیت بالایی دارد و از بهترین موارد برای خرید در سال 2024 محسوب می‌شود، مدل سامسونگ لول یو 2 است. این محصول که از زمان عرضه تا امروز یکی از پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 بوده، طراحی نسبتا بهتر و البته مقاوم‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد به طوری که بخش محکم و غیرمنعطف وسط آن،‌ دور گردن قرار می‌گیرد و دنباله آن که شامل سیم‌ها و گوشی‌ها می‌شود در داخل گوش قرار خواهد گرفت.

البته که این طراحی متفاوت سبب شده تا این مدل که شاید بهترین هندزفری گردنی برای بازی باشد وزن بیشتری بگیرد و به حدود 42 گرم برسد. این مدل همچنین فاقد سری سیلیکونی است اما سامسونگ گوشی‌ها را آنقدر خوب طراحی کرده که به سادگی درون گوش جا بگیرند.

یکی از مهمترین مزایای این محصول که آن را به بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن مداوم بدل کرده، باتری باکیفیت و بزرگ آن است که با یک بار شارژ می‌تواند تا 18 ساعت کارایی داشته باشد.

سامسونگ Level U2 درایورهایی 12 میلی‌متری دارد که محدود فرکانس پاسخ‌گویی آن را در محدود 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌دهد. حساسیت این مدل نیز 84 دسی‌بل ذکر شده است که آن را به یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 بدل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به وجود 4 دکمه فیزیکی روی بدنه برای کنترل جریان پخش موسیقی یا مکالمه، خروجی تایپ C، وجود میکروفون و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد.

تسکو TH 5383

بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی

تسکو یکی از سرشناس‌ترین برندهای ایرانی فعال در حوزه عرضه گجت‌های مختلف از جمله هدست و هندزفری است و در سالیان اخیر با محصولات باکیفیت و اقتصادی توانسته طرفداران خوبی در بازار داخلی پیدا کند.

یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 از این برند ایرانی، مدل TH 5383 محسوب می‌شود که گرچه طراحی ارگونومیک و بسیار مناسبی دارد اما فاقد مقاومت در برابر آب است.

گوشی‌های این مدل که از بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن است از نوع سیلیکونی است و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. از طرف دیگر با وجود اینکه بخش محکم هدست نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد، اما جنس خوب و وزن کمی دارد که در طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود.

تسکو در این مدل از یک باتری بزرگ 1200 میلی‌آمپرساعتی استفاد کرده و همین مسئله سبب شده تا با هر بار شارژ کامل دستگاه، بتوانید بین 18 تا 20 ساعت به طور مداوم از این مدل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

شیائومی NECK BAND 399

بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن

مدل دیگری از محصولات شرکت شیائومی که در این بخش از راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی به آن می‌پردازیم مدل NECK BAND 399 این شرکت است.

در صورتی که به دنبال یکی از ارزانترین هدست های گردنی هستید که کیفیت صدای قابل قبول و امکانات خوبی داشته باشد، این مدل می‌تواند گزینه جذابی باشد.

هندزفری بلوتوثی NECK BAND 399 درایورهایی با قطر 3 میلی‌متر دارد که محدود پاسخ‌دهی 20 تا 20 هزار هرتزی را شامل می‌شوند. برخورداری از بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 300 میلی‌آمپرساعتی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که از ارزانترین هندزفری های گردنی محسوب می‌شود.

ناگفته نماند که سری گوشی‌های این مدل از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی از نوع سیلیکونی است و بهتر در گوش جای می‌گیرد. از طرف دیگر دکمه‌های روی بدنه این مدل برای کنترل فرایند پخش موزیک و مکالمه کاربرد دارد.

سونی WI-1000XM2

راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی

برند ژاپنی سونی در هر عرصه‌ای که وارد شده معمولا شماری از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را عرضه کرده است. هندزفری گردنی SONY WI-1000XM2 هم از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان یکی از پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 می‌تواند از بهترین گزینه‌ها در سال 2024 نیز باشد.

اگر به دنبال یک هندزفری گردنی همه فن‌حریف و بسیار باکیفیت هستید مطمئن باشید که این مدل از محصولات سونی که از باکیفیت‌ترین‌ها در دسته هدفون‌های گردنی به شمار می‌رود به هیچ وجه در هیچ زمینه‌ای کم نمی‌آورد.

در درجه اول، طراحی خوب سونی باعث شده تا در زمان استفاده از این محصول هرگز دچار خستگی نشوید و هدست گردن یا گوش شما را آزار ندهد. از سوی دیگر این مدل از قابلیت پیشرفته حذف نویز فعال برخوردار است که در کمتر رقیبی دیده می‌شود. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی انواع صداهای مزاحم محیط را از بین ببرد و تجربه صوتی بی‌نظیری به شما القا کند.

با برخورداری از درایورهایی با قطر 9 میلی‌متر، سونی  WI-1000XM2یکی از بهترین هندزفری گردنی برای بازی و موسیقی گوش دادن محسوب می‌شود.

عمر باتری این مدل از بهترین هدفون های گردنی سونی نیز نسبتا قابل قبول است و به گفته کمپانی سازنده با هر بار شارژ تا 10 ساعت پخش موسیقی کاربرد دارد که سبب می‌شود این مدل از بهترین هندزفری های گردنی 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

جی بی ال TUNE 125BT

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه

یکی از بهترین هدست های گردنی 2024 مدل TUNE 125BT از برند نام‌آشنای JBL است. این محصول همه ویژگی‌های لازم برای قرار گرفتن در فهرست راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی را دارد.

این مدل از بهترین هدفون های گردنی که از بلوتوث نسخه 5.0 برخوردار است به سادگی با انواع گجت‌های هوشمند از جمله گوشی، تبلت و لپ‌تاپ متصل می‌شود. درایورهای این مدل قطری 8.6 میلی‌متری دارند که صدایی باکیفیت را برای کاربر به ارمغان خواهند آورد.

طراحی سیم‌های این محصول به نحوی است که در برابر گره‌خوردن مقاوم باشد. وجود میکروفون‌هایی باکیفیت برای تشخیص صدای کاربر سبب شده تا این مدل از بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه باشد. از طرفی عمر باتری این محصول نیز بالا است و با هر بار شارژ تا 16 ساعت کارایی دارد.

وانپلاس Bullets Wireless Z2

بهترین هندزفری گردنی برای بازی

هندزفری گردنی OnePlus Bullets Wireless Z2 بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن در محصولات برند وان‌پلاس محسوب می‌شود که کیفیت ساخت بالا و باتری بسیار خوبی دارد.

به گفته کمپانی سازنده این مدل با هر بار شارژ تا 30 ساعت کارایی دارد. از طرف دیگر شما با تنها 10 دقیقه شارژ می‌توانید از این محصول تا 20 ساعت استفاده کنید و این تنها به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع است.

این مدل که در این بخش از راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی معرفی می‌کنیم، درایورهایی 12.4 میلی‌متری دارد که کیفیت صدای بی‌نظیری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

هندزفری گردنی OnePlus Bullets Wireless Z2 همچنین از فناوری صوتی ضد اعوجاج برخوردار است که سبب می‌شود صدا بدون هیچ تحریف یا شکستگی پخش شود. آخرین نکته درباره این مدل از بهترین هدست های گردنی برخورداری از گواهی IP55 است که سبب می‌شود در برابر پاشش قطرات آب یا باران مقاوم باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین پاور بانک های 2023

لیبراتون Track+ 2 2nd Gen

بهترین هندزفری گردنی برای فیلم دیدن

اگر در اندیشه خرید یکی از بهترین هندزفری های گردنی 2024 هستید، مدل Libertone Track+ 2 2nd Gen یکی از جذابترین گزینه‌های دسترس محسوب می‌شود.

این محصول که با پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال عرضه شده، 20 سطح مختلف حذف نویز را دارد که به شما امکان می‌دهد یک تجربه بی‌نقص در زمان مکالمه با این محصول داشته باشید.

دیگر جنبه جذاب این محصول که از جمله ارزانترین هدست های گردنی است، طراحی آن می‌باشد که با بدنه‌ای براق، سبک و جذاب و وزن بسیار کم، به گزینه اول بسیاری از کاربران بدل شده است.

درایورهای این محصول کیفیت بالایی دارد و صدایی واضح و دلپذیر برای کاربر به ارمغان می‌آورند. این محصول به گفته کمپانی سازنده با هر بار شارژ تا 14 ساعت کارایی دارد. برخورداری از بلوتوث نسخه 5.2 و گواهی IP54 نیز از دیگر ویژگی‌های Libertone Track+ 2 2nd Gen است که سبب می‌شود این مدل در برابر آب و بارش باران مقاوم باشد.

تسکو TH 5332

پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023

هدفون گردنی TH 5332 از دیگر محصولات جذاب تسکو است که از جمله بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی محسوب می‌شود. این مدل دور گردن قرار می‌گیرد و پدهای آن گوش‌های شما را می‌پوشاند. وزن این مدل نیز نسبتا سبک است و فشاری به گردن کاربر در طولانی مدت وارد نمی‌کند.

تسکو TH 5332 با برخورداری از بلوتوث نسخه 4.1 به سادگی با انواع گجت‌های هوشمند کانکت می‌شود. از طرف دیگر کاربر در زمان استفاده از این هدفون و به لطف میکروفون داخلی می‌تواند مکالمات بسیار باکیفیتی را تجربه کند.

باتری داخلی این مدل نسبتا بزرگ است و به دلیل عدم پشتیبانی از شارژ سریع، شارژ کامل آن 3.5 ساعت به طول می‌انجامد. در عوض اما با هر بار شارژ، این گجت تا 18 ساعت کارایی دارد.

استفاده از این مدل ساده است چراکه دکمه‌های خوبی برای مدیریت جریان پخش موزیک یا فرایند مکالمه روی بدنه آن طراحی شده است. به طور کلی باید گفت این مدل از محصولات تسکو که از ارزانترین هندزفری های گردنی است، یک گزینه ایده‌آل برای عموم کاربران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بوز QuietControl 30

ارزانترین هندزفری های گردنی

یکی از ارزانترین هدست های گردنی 2024، هندزفری Bose QuietControl 30 است که بیش از هرچیز به خاطر قابلیت حذف نویز پیشرفته خود معروف است. این مدل به همین دلیل از مهمترین انتخاب‌های افرادی است که به دنبال خرید یک هدفون اقتصادی برای مکالمه در محیط‌های کاری شلوغ هستند.

شرکت سازنده این مدل از بهترین هندزفری های گردنی 2024 تجربه و مهارت خاصی در ساخت انواع گجت‌های صوتی دارد و پیش از این نیز بارها مهارت خود در کاهش صداهای مزاحم خارجی در هدست‌ها را اثبات کرده است.

مدل QuietControl 30 از محصولات این شرکت نیز که از جمله پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 محسوب می‌شود از طراحی بسیار مناسب و متعادل در کنار کیفیت صوتی بالا برخوردار است و می‌تواند انواع صداهای مزاحم را به سادگی تشخیص داده و حذف کند.

سنهایر Momentum In-Ear Wireless

ارزانترین هدست های گردنی

یکی از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی مدل Momentum In-Ear Wireless از برند شناخته‌شده Sennheiser محسوب می‌شود. این گزینه با طراحی شیک، صدای باکیفیت و عمر باتری بالایی که دارد از جذابترین گزینه‌های برای علاقه‌مندان به صداهای واضح و باکیفیت است.

هندزفری گردنی Momentum In-Ear Wireless که از بهترین هندزفری‌های بیس قوی محسوب می‌شود، کیفیت صوتی بی‌نظیری را نصیب کاربر می‌کند و از این نظر یکی از جذابترین موارد برای موسیقی، فیلم یا بازی کردن است.

بخش مربوط به بند این هدست، باتری 170 میلی‌آمپرساعتی آن را در خود جای داده که به گفته شرکت سازنده با 1.5 ساعت شارژ تا 10 ساعت کارایی خواهد داشت.

جی بی ال LIVE 200BT

بهترین هندزفری های گردنی 2024
بهترین هندزفری های گردنی 2024

برای افرادی که به دنبال یکی از ارزانترین هندزفری های گردنی باشند، مدل LIVE 200BT از برند JBL یک انتخاب مناسب با صدای باکیفیت و عمر باتری مناسب محسوب می‌شود.

طراحی زیبا و سبک این محصول سبب می‌شود تا در زمان استفاده طولانی هرگز متوجه وجود آن دور گردن خود نشوید. از طرف دیگر این مدل از بهترین هندزفری های گردنی 2024 از یک باتری 170 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که به گفته شرکت سازنده با هر بار شارژ تا 10 ساعت کارایی دارد.

مدل LIVE 200BT از شرکت جی بی ال البته فاقد فناوری پیشرفته حذف نویز فعال است و این برای یکی از ارزانترین هدست های گردنی چیز عجیبی نیست، با وجود این، کمپانی سازنده نهایت تلاش خود برای عایق‌سازی جهت حذف نویز را کرده و نتیجه کار قابل قبول به نظر می‌رسد.

میکروفون داخلی این هندزفری برای تماس‌های تلفنی عملکرد خوبی دارد و صدایی شفاف و بدون نویز انتقال می‌دهد. در مجموع اگر به دنبال یکی از پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 با قیمت مناسب هستید، مدل LIVE 200BT را در لیست خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

جی بی ال SHO MELOBUDS TUNE 125 BLUETOTH

بهترین هندزفری های گردنی 2024

یکی از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی موجود در بازار از برند محبوب جی بی ال، مدل SHO MELOBUDS TUNE 125 BLUETOTH است که در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه شده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، پاشش قطرات آب و تعریق گردن دارد.

از ظرفیت باتری و سرعت شارژ این محصول بی‌اطلاعیم اما به گفته شرکت سازنده با شارژ کامل دستگاه که 2 ساعت به طول می‌انجامد، تا 16 ساعت امکان استفاده از هدست را دارید. همچنین تنها 15 دقیقه شارژ نیز تا 1 ساعت به کارایی هدست می‌افزاید.

درایورهای این مدل قطر 8.6 میلی‌متری دارند و در نتیجه صدایی شفاف با وضوح بالا پخش می‌کنند. دیگر مزیت این مدل از بهترین هدست های گردنی، وزن 20 گرمی و نسبتا کم آن است.

جی بی ال SAE Lifestyle Tune 205BT in-Ear

بهترین هندزفری های گردنی 2024

هندزفری گردنی جی بی ال مدل SAE Lifestyle Tune 205BT in-Ear از بهترین هندزفری های گردنی 2024 محسوب می‌شود که قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه دارد.

این مدل از ارزانترین هندزفری های گردنی بازار که در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی در بازار ما موجود است، ظاهری ساده اما جالب دارد. جی بی ال در این مدل گوشیده که هندزفری اقتصادی و باکیفیتی بسازد که سیم‌های آن در برابر گره‌خوردن مقاوم باشند.

از وضعیت باتری این گزینه هیچ اطلاعی در دست نیست اما قطر درایورهای آن 12.4 میلی‌متری اعلام شده و این یعنی با یکی از باکیفیت‌ترین هندزفری‌های گردنی بازار در بخش کیفیت صدا مواجهیم.

لنوو MMD 08HE PLM 20

بهترین هندزفری های گردنی 2024

هندزفری لنوو MMD 08HE PLM 20 از جمله ارزانترین هدست های گردنی بازار محسوب می‌شود که با قیمت اقتصادی و ویژگی‌های معمولی خود، بیشتر از آنکه رقابتی باشد، محصولی برای رفع نیاز کاربران عادی است.

با وجود این همین مسئله سبب شده تا لنوو MMD 08HE PLM 20 فروش بسیار بالایی داشته باشد و عموم افراد آن را در شمار گزینه‌های اصلی خود برای خرید قرار دهند. گوشی‌های این مدل نیز مغناطیسی است و در زمان عدم استفاده به هم متصل می‌شود. این مدل نیز تا حدی در برابر رطوبت و تعریق مقاومت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

لنوو XE05

بهترین هندزفری های گردنی 2024
بهترین هندزفری های گردنی 2024

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین هندزفری های گردنی 2024 مدل XE05 از محصولات شرکت لنوو است که با برخورداری از بلوتوث نسخه 5.0  و مقاومت در برابر رطوبت و تعریق عرضه شده است.

این مدل که از جمله ارزانترین هندزفری های گردنی موجود در بازار است در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود اما عمر باتری آن در صورت استفاده مداوم، بسته به نوع فعالیت بین 6 تا 8 ساعت است.

سونی WI-C200

بهترین هندزفری های گردنی 2024

هندزفری گردنی WI-C200 از شرکت سونی یکی از بهترین موارد در راهنمای خرید بهترین هندزفری گردنی است که با ویژگی‌های بالارده خود مورد توجه بسیاری از کاربران حرفه‌ای قرار گرفته است.

از ظرفیت باتری داخلی این محصول بی‌اطلاعیم اما به گفته سونی با هر بار شارژ کامل تا 18 ساعت کارایی دارد. همچنین این مدل از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و همین مسئله سبب شده تا با تنها 10 دقیقه شارژ، بتوانید تا 1 ساعت از آن استفاده کنید.

این محصول درایورهایی 8.89 میلی‌متری دارد که در مجموع کیفیت صدای بی‌نظیری ارائه می‌کند اما در صداهای بالا بعضا باعث می‌شود هندزفری کیفیت فوق‌العاده خود را از دست بدهد.

البته ذکر این نکات منفی نیز ضروری است که سیم‌های این محصول نسبتا نازک است و در استفاده باید بسیار مراقب آن‌ها باشید. از طرفی به طور کلی کیفیت بدنه این محصول پایین‌تر از مدل‌های دیگر است.

هدفون بی سیم ریمکس RB-S29

بهترین هندزفری های گردنی 2024
بهترین هندزفری های گردنی 2024

هدفون بی‌سیم ریمکس RB-S29 از دیگر موارد جذاب در فهرست بهترین هندزفری های گردنی 2024 است. این محصول با ویژگی‌های کاربردی و کیفیت ساخت بالا یکی از پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 بود و انتظار می‌رود در سال 2024 نیز اقبال خوبی به آن وجود داشته باشد.

کیفیت صدای بالا در کنار طراحی مناسب این محصول را به گزینه خوبی برای استفاده در حین ورزش بدل کرده است. البته از آنجایی که RB-S29 فاقد قابلیت حذف نویز است و هیچ نوع عایق خاصی نیز برای این موضوع ندارد در زمان مکالمه کارایی خوبی ندارد و صدای محیط می‌تواند برای طرفین گفتگو بسیار آزاردهنده باشد. اما به عنوان یک محصول ارزانقیمت، RB-S29 گزینه خوبی است.

سوالات متداول

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه کدام مدل است؟

کیو سی وای C2، هواوی فری لیس و کریتیو Outlier One V2 از بهترین هندزفری‌های گردنی برای مکالمه هستند.

بهترین هندزفری گردنی سامسونگ کدام است؟

در حال حاضر یکی از بهترین هندزفری‌های گردنی سامسونگ، مدل Level U 2 محسوب می‌شود.

بهترین هندزفری گردنی با قابلیت حذف نویز فعال کدام است؟

هواوی فری لیس و سونی WI-1000XM2 از بهترین هندزفری‌های گردنی با قابلیت حذف نویز فعال هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هندزفری های گردنی 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر