coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی اقتصادی اوپو A1i به زودی در چین معرفی خواهد شد

گوشی اقتصادی اوپو A1i با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به زودی در کشور چین عرضه خواهد شد. پیش سفارش این گوشی از تاریخ 19 آوریل شروع می‌شود.

اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید در بخش محصولات ساده و ابتدایی است. این گوشی به تازگی در وب‌سایت فروشگاهی OPPO مشاهده شده و از این رو گفته می‌شود که زمان عرضه آن بسیار نزدیک است. اگرچه درباره مشخصات این دستگاه اطلاعات چندانی فاش نشده اما ظاهرا پیش‌سفارش آن از 19 آوریل در چین آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی اقتصادی اوپو A1i

OPPO A1i در دو رنگ بنفش و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. اوپو هنوز درباره مشخصات این دستگاه چیزی بروز نداده اما با نگاهی اولیه به تصاویر آن می‌توان گفت که با یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی سروکار داریم. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی تک دوربین بوده و از یک چانه ضخیم و بزرگ برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود که این گوشی ارزانقیمت اوپو در دو پیکربندی مختلف با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. به طور کلی اوپو A1i یک گوشی جمع و جور با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

در حال حاضر، تمام اطلاعات موجود درباره گوشی جدید اوپو به همین مقدار خلاصه می‌شود. مسلما با نزدیک شدن به زمان پیش‌سفارش یعنی 19 آوریل جزئیات بیشتری درباره مشخصات آن در اختیار خریداران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی اوپو A1i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر