coinex
راهنمای خرید تکراتو

کدام گوشی‌های سامسونگ، ویژگی‌های گلکسی AI را دریافت می‌کنند؟

اخیراً سامسونگ ویژگی‌های گلکسی AI را برای پرچمداران سری Galaxy S23 و سری Z Fold/Flip 5 تاشو منتشر کرده است؛ اما این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی خود را در اختیار کاربران قدیمی خود قرار دهد از این رو اعلام کرده که ویژگی‌های Galaxy AI در برخی از مدل‌های قدیمی‌تر از جمله سری گلکسی اس 22 ظاهر می‌شود. ویژگی‌های Galaxy AI که در اوایل سال جاری با سری Galaxy S24 معرفی شدند، اکنون قرار است در برخی از مدل‌های قدیمی‌تر نیز قرار بگیرند. این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند Browsing Assist، Call Assist و ویژگی‌های ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود که تمامی اینها از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ با شکست اپل، پیشروترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس، گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 5، گلکسی تب اس 8، تب اس 8 پلاس و تب اس 8 اولترا دستگاه‌هایی هستند که به هوش مصنوعی سامسونگ مجهز خواهد شد.

خوشبختانه، این تلفن‌های هوشمند تقریباً تمام ویژگی‌های گلکسی AI موجود در جدیدترین Galaxy S24 را دریافت خواهند کرد. تنها قابلیتی که در این دستگاه‌ها عرضه نمی‌شود، Instant Slo-Mo است که از هوش مصنوعی برای پر کردن فریم‌ها در یک ویدیوی معمولی و تبدیل آن به فیلم اسلوموشن استفاده می‌کند. با این وجود، در اینجا لیستی از تمام ویژگی‌های گلکسی AI منتشر شده در تلفن‌های هوشمند رده بالا اعلام شده:

  1. تصویر زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی
  2. ویرایش پیشنهاد
  3. ویرایش مولد
  4. کمک مرور
  5. دستیار رونوشت
  6. یادداشت کمک
  7. ترجمه زنده
  8. مترجم
  9. کمک چت
  10. دایره برای جستجو (با گوگل)

سامسونگ تأیید کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI در اوایل ماه مه 2024 در دستگاه‌های فوق‌الذکر قرار می‌گیرند. سری Galaxy 21 همچنین می‌تواند ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بصری داشته باشد اما این غول فناوری هنوز جدول زمانی خاصی را برای ارائه آن اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی اس 22 و سایر گوشی های قدیمی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: smartprix

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر