coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات و نمایشگر سری گوشی‌های هوشمند آیکو Z9 لو رفت

آیکو خود را آماده می‌کند تا سری گوشی‌های هوشمند آیکو Z9  خود را 24 آوریل در چین عرضه کند. انتظار می‌رود این سری هر سه مدل iQOO Z9، iQOO Z9x  و iQOO Z9 Turbo را شامل شود.

با این وجود ایشان آگاروال، یک مشاور معتبر (از طریق سایت 91mobiles)، قبل از عرضه تمام مشخصات این گوشی‌های هوشمند را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات آیکو Neo10 Pro فاش شد

نشت جدید یک سلسله مراتب واضح در سری Z9 را نشان می‌دهد. Z9x با نمایشگر LCD 6.72 اینچی 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 و سیستم دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، خود را به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه معرفی خواهد کرد.

همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری کمیاب را حفظ می‌کند و پشتیبانی از شارژ 44 واتی و اسکنر اثر انگشت در قاب کناری را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود که Z9 دارای پنل AMOLED 6.78 اینچی با فرکانس 144 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 باشد. سیستم دوربین با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و ترکیبی پرتره 2 مگاپیکسلی و همچنین حافظه و حافظه به ترتیب با UFS 2.2 و LPDDR4X بدون تغییر باقی خواهد ماند.

در عین حال هر دو Z9 و Z9 Turbo از شارژ سریعتر 80 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند برد.

Z9 Turbo مجهز به آخرین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود. همچنین سریعترین ترکیب حافظه و ذخیره سازی، LPDDR5X و UFS 4.0 را با خود به همراه می‌آورد.

انتظار می‌رود سیستم دوربین این دستگاه با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی که جایگزین حسگر پرتره ثانویه می‌شود، کیفیت بهتری را ارائه دهد. هر سه گوشی به یک باتری قابل توجه 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. در بخش نرم‌افزاری نیز همه دستگاه‌ها از OriginOS 4 مبتنی بر اندروید 14 بهره می‌برند. گرچه این مشخصات تائید نشده اما شایعات حاکی از آن است که هر سه مدل قاب پلاستیکی را حفظ خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات سری گوشی‌های هوشمند آیکو Z9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر