coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین 1403 ؛ شرایط فروش پژو پارس و سورن پلاس

فراخوان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین 1403 صادر شد. در این طرح دو خودرو پژو پارس و سمند سورن پلاس به فروش خواهند رسید. ضمناً برای سورن پلاس شرایط اقساطی نیز درنظر گرفته شده است.

روز گذشته اطلاع دادیم که قیمت پژو پارس 150 میلیون تومان افزایش یافته و از 292 میلیون تومان به 445 میلیون و 742 هزار تومان رسیده است. این افزایش قیمت درحالی رقم خورد که طرح فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین 1403 ویژه پژو پارس و سمند سورن پلاس با موتور XU7P نیز آغاز شده است. بدین صورت متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه در اولویت زمستان 1402 قرار داشتند، باید 150 میلیون تومان بیشتر به حساب ایران خودرو واریز کنند، درحالی که اگر خودرو در زمان اعلامی به آنها تحویل داده می‌شد، دیگر نیازی به واریز 150 میلیون تومان نبود.

به هر حال حالا طرح فروش پژو پارس و سورن پلاس آغاز شده و متقضیان می‌توانند با تکمیل وجه، ثبت‌نام خود را نهایی کنند. ضمناً شرایط فروش اقساطی سورن پلاس نیز در بخشنامه فروش ایران خودرو آمده است و متقاضیان می‌توانند با تحویل 4 فقره چک و واریز مبلغ پیش‌پرداخت در این طرح شرکت کنند. قیمت پژو پارس و قیمت سورن پلاس نیز در جدول زیر آمده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش فونیکس آریزو 6 GT ؛ شرایط فروش نقدی و اقساطی آریزو 6 جی تی

فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین 1403

متقاضیان خودروهای پژو پارس ELX با موتور XU7P و سمند سورن پلاس XU7P که در اولویت زمستان 1402 سامانه یکپارچه خودروهای داخلی قرار داشتند، 10 روز مهلت دارند با واریز وجه خودرو، ثبت‌نام خود را نهایی کنند. البته مراتب از طریق پیامک به واجدین شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که پژو پارس فقط به صورت نقدی قابل خریداری است و پس از واریز وجه، 60 دیگر بدست خریدار خواهد رسید. اما سورن پلاس به غیر از شرایط فروش نقدی، به صورت اقساطی نیز قابل سفارش‌گیری است. ضمناً موعد تحویل سورن پلاس 90 روزه اعلام شده است. جزئیات شرایط فروش پژو پارس و سورن پلاس در جداول زیر آمده است:

فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین 1403

افراد واجد شرایط پس از دریافت پیامک از سمت ایران خودرو، می‌بایست به سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام و واریز وجه را تکمیل کنند.

ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو صرفاً به صورت اینترنتی و از تارنمای فوق قابل انجام است. مشتری پس از ورود به سایت فروش ایران خودرو و تکمیل مراحل ثبت‌نام، می‌بایست نزدیک‌ترین نمایندگی فروش به محل زندگی خود را برای تحویل خودرو انتخاب نماید. ضمناً به هر کارت ملی برای واجدین شرایط در این طرح، 1 دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. همچنین هزینه حمل خودور به عهده مشتری است و به فاکتور خرید اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش جدید ایران خودرو ویژه پژو پارس و سورن پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر