coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش حواله پژو پارس ؛ سرریز شدن خورجین دلالان از پول بیت‌المال!

بازهم بازار خودرو از فروش حواله پژو پارس و دیگر خودروهای داخلی و مونتاژی ملتهب شد و این سدان مشهور و محبوب تحویل داده نشده سر از آگهی‌های تبلیغاتی درآورده است.

متأسفانه پلتفرم‌های آگهی آنلاین مانند دیوار، شیپور و غیره پر شده از آگهی‌های فیک و پوشالی و آگهی‌های خرید و فروش انواع حواله خودرو که جزء التهاب و نوسان قیمتی، چیز دیگری ندارند. اخیراً با خبر تولید دوباره پژو پارس، ایران خودرو فراخوان طرح فروش پژو پارس با موعد تحویل 60 روزه را ویژه افراد واجد شرایطی که پیش‌تر برای خرید این سدان پرفروش اقدام کرده‌اند، صادر کرد. حال تنها 1 روز پس از انتشار فراخوان، افرادی با درج آگهی فروش حواله پژو پارس سعی دارند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و جیب خود را پُرپول کنند.

گفتنی‌ست که قیمت حواله پژو پرشیا به 290 میلیون تومان هم رسیده است. ضمناً بهتر است این را هم بدانید که قیمت حواله این خودرو مساوی شده است با قیمت پژو پارس قبل از سال 1403 که یک مورد بسیار عجیب به نظر می‌رسد. پس این را اضافه کنیم که قیمت پژو پارس در سال 1403 تا 150 میلیون تومان افزایش یافته است که این هم کام خریداران را تلخ‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: تولید روزانه پژو پارس افزایش یافت؛ روزانه 700 دستگاه!

فروش حواله پژو پارس به قیمت 290 میلیون تومان!

متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه که در اولویت زمستان 1402 قرار داشتند، با خبر توقف تولید پژو پارس نگران این بودند که مبادا خودرو به دستشان نرسد. متأسفانه همین هم شد و خودرو در زمستان 1402 به دستشان نرسید.

اما با دریافت مجوز تولید پژو پارس از سمت سازمان ملی استاندارد، قرار شد ایران خودرو، پژو پارس را حداقل در بهار 1403 نیز تولید کند. با این خبر خریداران این خودرو منتظر بودند تا ایران خودرو فراخوان واریز وجه را صادر کند تا بتوانند ثبت‌نام خود را نهایی و خودرو را تحویل بگیرند.

این فراخوان هم‌اکنون صادر شده و برای تمامی مشمولین در طرح فروش پیامک ارسال شده است. اما ظاهراً برخی از این فراد نمی‌خواهند خودرو را تحویل بگیرند و به جای این کار اقدام به فروش حواله خودرو خود کرده تا بتوانند سودی به جیب بزنند. در ادامه آگهی فروش حواله خودرو پژو پارس را مشاهده می‌کنید:

فروش حواله پژو پارس به قیمت 290 میلیون تومان!

البته این یکی از آگهی‌های فروش حواله است و اگر در پلتفرم‌های آگهی آنلاین بگردید، قطعاً موارد بیشتری خواهید دید. طبق مشاهدات ما، قیمت حواله پرشیا از 220 میلیون آغاز شده و تا 290 میلیون تومان هم پیش رفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از خرید و فروش حواله خودرو به ویژه حواله پژو پارس در بازار آزاد چیست؟ به نظر شما اینگونه بازارها چه تأثیری بر بازار خودرو و اقتصاد کشور دارند؟ لطفاه نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر