;
coinex

هوش مصنوعی آنر به شما امکان کنترل گوشی و ماشین با چشم را می‌دهد

تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که تنها با حرکت دادن چشم، می‌توانید گوشی خود را کنترل کنید. هوش مصنوعی آنر امکان کنترل وسایل نقلیه مانند خودرو و موتور با چشم را هم ممکن می‌کند.

هم زمان با تکامل تکنولوژی، نحوه تعامل ما با آن نیز تغییر می‌کند. به عنوان مثال، گوشی‌های هوشمند، زمانی با دکمه‌ها کنترل می‌شدند و پس از آن صفحه‌های لمسی بودند که کنترل آنها را بر عهده داشتند.

حال آنر تصمیم گرفته که با تکنولوژی جدید و هوش مصنوعی اختصاصی خود بار دیگر زمین بازی را تغییر دهد. با هوش مصنوعی آنر، کاربران قادر خواهند بود که گوشی‌های خود را با حرکت چشم کنترل کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنترل گوشی با چشم از طریق هوش مصنوعی آنر

شرکت آنر به تازگی فناوری جدیدی را توسعه داده که از هوش مصنوعی برای ردیابی حرکات چشم استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند به کمک این فناوری، بدون دست زدن به گوشی کارهای خود را انجام دهند.

هوش مصنوعی آنر

این فناوری به قدری خوب کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد حتی ماشین خود را برانید. ردیابی چشم از طریق بر هوش مصنوعی Honor نحوه کنترل دستگاه‌ها را تغییر می‌دهد و به کلی بازار دستگاه‌های هوشمند را زیر و رو می‌کند. جیمز برایتون، کارشناس مهندسی خودرو بریتانیا، این فناوری را با استفاده از گوشی هوشمند آنر مجیک 6 و با حرکت دادن یک ماشین با چشمان خود آزمایش کرده است.

نسخه‌ نمایشی که آنر از این فناوری منتشر کرده، قدرت آن در ردیابی حرکات چشم را به نمایش می‌گذارد. کاربران می‌توانند با استفاده از گوشی HONOR Magic 6 Pro، موتور و یا خودرو خود را به سادگی و تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش کنترل کنند. این مسئله به خوبی پتانسیل فناوری ردیابی چشم در متحول کردن تعاملات ما با تکنولوژی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کنترل گوشی و ماشین با چشم از طریق هوش مصنوعی آنر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر