coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی سری اوپو رنو 12 پیش از عرضه رسمی فاش شد

اوپو این روزها در حال کار بر روی گوشی‌های میانرده جدید خود از سری Oppo Reno 12 است. حال، پیش از عرضه رسمی برخی از مشخصات کلیدی سری اوپو رنو 12 فاش شده که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.

همان‌طور که می‌دانید در ماه‌های آینده به ویژه در ماه ژوئن، برندهای به نامی مانند هواوی، آنر، ویوو و اوپو رقابت سرسختانه‌ای در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده خواهند داشت. این چهار برند قرار است که در ماه ژوئن دستگاه‌های جدیدی را در زمره بهترین گوشی‌های میان رده 2024 به بازار معرفی کنند. این دستگاه‌ها شامل سری نوا 13، سری آنر 200، سری ویوو S19 و سری رنو 12 می‌شود.

در ماه‌های گذشته شاهد نشت اطلاعات درباره مشخصات اوپو Reno 12 و Reno 12 Pro بوده‌ایم. با این حال، این اطلاعات صریح و قاطع نبودند و جزئیاتی درباره چیپست‌های به کار رفته در این دو گوشی را فاش نمی‌کردند. اکنون، گزارش جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که علاوه بر فاش کردن چیپست هر دو گوشی هوشمند، به سایر مشخصات کلیدی نیز اشاره می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی سری اوپو رنو 12

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی‌های حاضر در سری Reno 12 اوپو به چیپست‌های دایمنسیتی 8300 و دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک مجهز خواهند شد. یادآور می‌شویم که نسخه‌های چینی اوپو Reno 11 و اوپو Reno 11 Pro از چیپست‌های دایمنسیتی 8200 و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برند. از این رو، به نظر می‌رسد که شایعات مبنی بر به‌کارگیری دایمنسیتی 8300 در اوپو رینو 12 و دایمنسیتی 9200 پلاس در اوپو رینو 12 پرو درست هستند.

مشخصات کلیدی سری اوپو رنو 12

همان‌طور که گفته شد، علاوه بر مشخصات سیستم سخت افزار هر دو گوشی، اطلاعاتی درباره سایر بخش‌ها نیز فاش شده است. برای مثال گفته می‌شود که وضوح صفحه نمایش در نسخه‌های پایه و پرو به ترتیب برابر 1080p و 1.5K خواهد بود. همچنین ظاهرا صفحه نمایش هر دو گوشی از انحنای کمی در هر چهار طرف برخودار خواهد بود.

این منبع اطلاعاتی در ادامه بیان می‌کند که گوشی‌های سری اوپو Reno 12 دارای قاب میانی پلاستیکی و پنل پشتی شیشه‌ای خواهند بود. در این پنل پشتی یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر برای عکس‌های پرتره وجود خواهد داشت. هر دو گوشی نیز از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که اوپو در حال کار بر روی Oppo Pad 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام است. در گزارش‌های دیگری نیز عنوان شده که این برند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک جفت هدفون جدید است. از این رو، حدس زده می‌شود که اوپو در ماه ژوئن در کنار سری اوپو رینو 12 از دستگاه‌های دیگری مانند تبلت و هدفون ذکر شده نیز در چین رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی سری اوپو رنو 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر