coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزارت فرهنگ و ارشاد، متولی تبلیغات در حوزه VODها است

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برنامه‌های این دفتر در سال جدید، بیان کرد که این وزارتخانه متولی تبلیغات در حوزه VODها است.

عباس محمدیان، از برنامه‌های تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد برای سال جدید خبر داد و اعلام کرد که متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی در حوزه‌های فضای مجازی، صوتی و تصویری، محیطی، چاپی و شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد است. البته تبلیغات در حوزه VODها بحث اصلی دفتر تبلیغات وزارت ارشاد و احتمالاً برنامه‌های زیادی در این حوزه اجرایی خواهد شد. بنابر گفته‌های وی و با توجه به تصمیمات نهادهای بالادستی، این وزارتخانه برنامه‌های زیادی در سال 1403 در نظام حمکرانی در زمینه تبلیغات در دست اقدام دارد. جزئیات صحبت‌های مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: یه زودی صاحبان کانال های تلگرامی می‌توانند از تبلیغات تلگرام درآمدزایی کنند

متولی تبلیغات در حوزه VODها و فضای مجازی، وزارت ارشاد است

عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.»

محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد:

بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

متولی تبلیغات در حوزه VODها و فضای مجازی، وزارت ارشاد است

او در ادامه گفت: «این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.»

محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله افزود:

به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله ربر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام آمادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص برنامه‌های تبلیغاتی وزارت ارشاد در سال 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را بدر بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر